برای کشیدن یک سر زنانه جذاب که جذابیت زنانه را به نمایش می گذارد، چه چیزی لازم است؟
در این درس شما یاد خواهید گرفت که چگونه سر زن را از جلو، کنار و سه ربع بسازید، با یک پایه قوی برای هر کدام شروع کنید. این ساختار اساسی به اطمینان از موفقیت پرتره های زنانه شما با تعیین اندازه، قرارگیری و تناسب آنها کمک می کند.
از آنجا با ترسیم ویژگیهای صورت و شکل اصلی برای مدل موی سر، روی هر نقطه نظر از سر زن به صورت جداگانه تمرکز میکنیم. با استفاده از وزنههای خط و رندر کردن، هر جنبهای از سر زن را با سطوح بیشتری از ظرافت بیان میکنیم.
شما خواهید آموخت که چقدر جزئیات را باید درج کنید و کجا قرار دهید. آن را برای حداکثر تاثیر زمانی که آن را به سایه سر زن می آید. توضیح میدهم که چرا هنگام توصیف فرمهای ظریف چهره زن، رندر کمتر اغلب بیشتر است، و چگونه میتوان شکل و ساختار سر را به گونهای تغییر داد که جذابیت زنانه بیشتری را به همراه داشته باشد.
ما عمیقاً به رویکرد من برای حالت دادن به مو و ارائه مؤثر آن برای انتقال شکل، حجم، جرم و بافت می پردازیم.
بعد از تماشای این درس، میدانید که چگونه یک پایه محکم برای سرهای زنانه خود ایجاد کنید، چگونه اجزای صورت آنها را قرار دهید، یک مدل موی چشم نواز ایجاد کنید و چگونه به طور مؤثر آنها را سایه بزنید تا فرمهای ظریف را توصیف کنید. ، مواد و بافت هایی که آنها را باورپذیر نشان می دهد.
این درس سر زن اولین درس از این مجموعه است. در درس زیر به ترسیم سر زن از زوایای پویاتر خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید!
امیدوارم از این درس لذت ببرید و از ارزش زیادی بهره ببرید. ممنون از ملاحظه تان.
-کلیتون
پروژه کلاس شما برای این درس این است که سه سر زن را از جلو، کنار و سه ربع که در این آموزش نشان داده شده است، ترسیم کنید.
قبل از شروع این پروژه، درس را مرور کنید و روند آن را از پایه های اولیه تا قرار دادن اجزای صورت و رندر شدن موها به دقت مشاهده کنید. اطمینان حاصل کنید که ساختار سر به گونهای است که زنانگی را منتقل میکند و رندر و جزئیات را با دقت متعادل کنید تا از جذابیت آنها در حین ثبت مواد و بافتها در هر تصویر اطمینان حاصل کنید.
تمام چیزی که برای این پروژه نیاز دارید، یک مداد، پاک کن و کاغذ. موفق باشید!
-Clayton
تکنیک های پیشرفته طراحی پویا را بیاموزید اغلب از من می پرسند که چه مدت طراحی کرده ام. حقیقت این است که زمانی را به خاطر نمی آورم که نبودم. من مثل هر بچه مداد شمعی دیگری بودم، تنها تفاوتش این بود که هیچ وقت این اشتیاق برای سرمایه گذاری هنری را رها نکردم. هنوز به یاد دارم که دیوارها از بالا تا پایین با نوک نمدی یک کودک پنج ساله آتشین هنری پر میشد. کتابهای ریاضی پر از کارتون به جای اعداد، کتابهای انگلیسی پر از عکسهای بیشتر تا شعر. ادامه داشت و ادامه پیدا کرد و هرگز متوقف نشد. اولین عشق من کتاب های کمیک بود، دومین عشقم بازی های ویدیویی بود. با درک این موضوع که میخواهم در هر دو زمینه شغلی ایجاد کنم، بیشتر اواخر نوجوانیام را در مطالعه، تمرین و بهبود مستمر غوطهور کردم تا مهارتهایم را در زمینههای مختلف مهار کنم. این یک سفر طولانی و شدید بود، با آزمایشها و مصیبتهای زیادی در طول مسیر، که همگی به من کمک کرد تا مهارتهای گستردهام را به سطح امروزی برسانم. بعد از آن که خودم را وقف زنده کردن شخصیتها، دنیاها و داستانهای بازیهای ویدیویی و کتابهای کمیک کردم!
نمایش نظرات