آموزش Unity 5: 2D Combat در یک بازی RPG

Unity 5: 2D Combat in an RPG Game

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ویژگی بارز هر بازی RPG محبوب مبارزات است. با استفاده از دروس سایر بخشهای Unity 5 2D ، این آموزش ها نشان می دهد که چگونه می توانید نبردهای مبتنی بر چرخش را مانند آنچه در RPG های کلاسیک تجربه می کنید ، ایجاد کنید. در دوره حرکت در یک بازی RPG ، شما یاد گرفتید که چگونه یک بازیکن را در یک نقشه مبتنی بر کاشی 2D حرکت دهید. در اینجا شما نبردهای تصادفی را بر روی نقشه برنامه ریزی ، راه اندازی و مدیریت خواهید کرد. نویسنده جسی فریمن نحوه ایجاد پنجره های نبرد پاپ آپ ، افزودن هیولا و ایجاد اقدامات حمله به بازیکن و هیولا را نشان می دهد - از جمله مانورهای گریز. وقتی جنگ تمام شد ، یاد می گیرید که به بازیکن پاداش دهید و برای حرکت های بعدی تمیز شوید.
موضوعات شامل:
  • آماده سازی رابط کاربر
  • ایجاد پنجره های بازی و پیام
  • ساخت پنجره جنگ
  • افزودن یک هیولا و دکمه های اقدام
  • ایجاد کلاس بازیگر
  • افزودن اقدامات حمله به بازیکن و هیولا
  • راه اندازی جنگ از روی نقشه
  • پایان نبرد
  • پاکسازی سیستم های نبرد و حمله
  • پاداش دادن به بازیکن

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. آماده سازی رابط کاربر 1. Preparing the UI

  • UI را آماده کنید Prepare the UI

  • صحنه را تنظیم کنید Set up the scene

  • پنجره بازی را بسازید Build the game window

  • پنجره جدید را وصل کنید Connect up the new window

2. پنجره پیام 2. Message Window

  • یک پنجره پیام ایجاد کنید Create a message window

  • پنجره پیام را باز کنید Open the message window

  • پنجره های بازشو ایجاد کنید Create pop-up windows

  • نمایش متن Display text

  • پنجره را ببند Close the window

3. پنجره نبرد 3. The Battle Window

  • پنجره نبرد را ایجاد کنید Create the battle window

  • پنجره نبرد را باز و بسته کنید Open and close the battle window

  • غیرفعال کردن حرکت در نبرد Disable movement in battle

  • یک هیولا اضافه کنید Add a monster

  • دکمه های عملکرد را اضافه کنید Add action buttons

  • پنجره نبرد را وصل کنید Connect the battle window

  • حلقه نبرد را بسازید Build the battle loop

4. کلاس های بازیگر 4. Actor Classes

  • کلاس بازیگر بسازید Create an actor class

  • برنامه ScriptableObject ScriptableObject utility

  • الگوی پخش کننده و هیولا را بسازید Make the player and monster template

  • پنجره stat player را ایجاد کنید Create a player stat window

  • نمایش آمار پخش کننده Display player stats

  • نمایش آمار هیولا Display monster stats

5- اقدامات نبرد 5. Battle Actions

  • یک اقدام نبرد عمومی ایجاد کنید Create a generic battle action

  • عملی حمله کنید Make an attack action

  • حملات بازیکن را اضافه کنید Add player attacks

  • حملات هیولا را اضافه کنید Add monster attacks

  • فرار از نبرد Run away from battle

6. تمیز کردن مبارزه 6. Cleaning Up Combat

  • جلوه های جنگ اضافه کنید Add battle effects

  • پایان یک نبرد End a battle

  • نبردها را از روی نقشه شروع کنید Trigger battles from the map

  • سیستم نبرد را تمیز کنید Clean up the battle system

  • سیستم حمله را تمیز کنید Clean up the attack system

  • به بازیکن پاداش دهید Reward the player

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity 5: 2D Combat در یک بازی RPG
جزییات دوره
2h 11m
36
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
25,600
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jesse Freeman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.