لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش استفاده از مبانی انیمیشن
Applying the Foundations of Animation
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در 21 بنیاد انیمیشن ، Dermot O 'Connor اصول جهانی را به اشتراک گذاشت که هنرمندان می توانند برای ایجاد انیمیشن با کیفیت بالا در هر سبک یا رسانه استفاده کنند. در این دوره ، درموت نحوه استفاده از این اصول بنیادی را برای ایجاد یک صحنه واحد به اشتراک می گذارد. همانطور که او تکنیک های اساسی را شامل می شود - از طراحی قوس تا له شدن و کشیدن شخصیت ها برای ایجاد حرکت کارتونی - او نشان می دهد که این تاکتیک ها برای ایجاد یک صحنه متحرک کلاسیک با هم کار می کنند. بیاموزید که چگونه یک صحنه را با طرح های بند انگشتی ، حالت های متحرک متحرک تنظیم کنید ، با شکستن عملکرد و غیره ، انیمیشن را شل و صاف کنید.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
21 بنیاد
The 21 foundations
1. برنامه ریزی یک صحنه
1. Planning a Scene
جذابیت و طراحی
Appeal and design
گفتگو و لهجه ها
Dialog and accents
صحنه سازی ، بازیگری و تصاویر کوچک
Staging, acting, and thumbnails
2. استفاده از مبانی
2. Applying the Foundations
برای قرار دادن کلیدهای اصلی قرار بگیرید
Pose to pose the primary keys
زمان بندی و فاصله گذاری
Timing and spacing
پیش بینی ، براندازی و تسویه حساب
Anticipation, overshoot, and settle
طرح قوس ها
Plot arcs
کدو و کشش
Squash and stretch
شبح ، خط عمل و وارونه سازی
Silhouette, line of action, and reversal
مخالفت با اقدامات و ضد
Opposing actions and counterpose
عمل پیشرو و شکستن مفاصل
Leading action and breaking joints
شکستن عمل
Breaking down the action
ثانویه ، همپوشانی و مستقیم جلو
Secondary, overlap, and straight ahead
درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.
درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.
نمایش نظرات