آموزش تکنیک های روتوسکوپی در NUKE

Rotoscoping Techniques in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌ها، نحوه استفاده از گره‌های ردیاب و روتو در NUKE برای ایجاد سریع مات جامد را خواهیم آموخت. نرم‌افزار مورد نیاز: NUKE 6.3v6. در این سری از آموزش‌ها، نحوه استفاده از گره‌های ردیاب و روتو در NUKE برای ایجاد سریع یک مات جامد را خواهیم آموخت. با استفاده از هر گره برای قدرت خاص آنها، ما می توانیم به نتایج با کیفیت تولیدی بسیار سریعتر از استفاده از کلید زدن دستی دست یابیم. ما این پروژه را با یادگیری اصول استفاده از ردیاب‌ها برای سرعت بخشیدن به فرآیند روتوسکوپی با حذف لرزش دوربین، ترجمه، چرخش و مقیاس‌گذاری شروع می‌کنیم. سپس وارد پروژه اصلی خود می شویم که در آن از ترکیبی از ردیاب ها، گره های چرخشی و انیمیشن برای ایجاد یک ماسک تمیز برای چهره و دست بازیگر پیش زمینه خود استفاده می کنیم. ما تکنیک های زیادی را برای سرعت بخشیدن به گردش کار روتوسکوپی و اینکه چگونه می توانیم از اصول انیمیشن برای ایجاد حرکت جامد استفاده کنیم، یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.3v6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های روتوسکوپی در NUKE Rotoscoping Techniques in NUKE

  • اصول استفاده از ردیابی و روتوسکوپی با هم Basics of Using Tracking and Rotoscoping Together

  • استفاده از چند ردیاب برای ضبط چرخش و مقیاس Using Multiple Trackers to Capture Rotation and Scaling

  • شروع پروژه روتوسکوپی انسانی ما Beginning Our Human Rotoscoping Project

  • آزمایش نتیجه روتو ما بر روی پس‌زمینه‌های مختلف Testing Our Roto Result Over Various Backgrounds

  • ایجاد شکل دیگری برای بقیه دستان ما Creating Another Shape for the Rest of Our Hand

  • استفاده از ثبات نقطه برای حل Edge Swim Using Point Consistency to Solve Edge Swim

  • شروع چرخش ما و ردیابی سر Beginning Our Roto and Tracking of the Head

  • اصلاح شکل و متحرک کردن روتوی ما به زمان بندی عکس Refining Our Shape and Animating Our Roto to the Shot Timing

  • افزودن فریم های کلیدی در حرکت بعدی ضربان سر Adding Keyframes on the Next Beat of the Head Movement

  • اصلاح فریم های کلیدی ما با بررسی نگاتیو ماسک ما Refining Our Keyframes by Examining the Negative of Our Mask

  • تکمیل فریم های کلیدی سر ما Finishing Our Head Keyframes

  • ردیابی و چرخاندن گوش راست Tracking and Rotoing the Right Ear

  • ردیابی و چرخاندن گوش چپ و انجام تنظیمات نهایی Tracking and Rotoing the Left Ear and Making Final Tweaks

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های روتوسکوپی در NUKE
جزییات دوره
1h 55m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.