آموزش ایجاد بافت برای 3D

Creating Textures for 3D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بعضی اوقات برای ساختن نظریه تئوری به نمونه های عملی نیاز دارید. در این مطالعات موردی ، آدام کرسپی نشان می دهد که چگونه می توان چهار بافت متمایز (و بسیار واقع گرایانه) ایجاد کرد - بلوک های بتونی ، کف بامبو ، یک فرش بافته شده و روکش چوب - و آنها را به مواد موجود در مایا پیوند دهد. این آموزش های ساختاری به شما امکان می دهد مراحل دقیق او را دنبال کنید و برای ایجاد جلوه های جالب توجه خود از تغییرات استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. ترسیم پایه های بافت و بافت 1. Drawing the Texture Bases and Textures

  • استفاده از تکنیک های آجری و تخته سنگ برای بلوک بتونی Using brick and slate drawing techniques for concrete block

  • ایجاد کفپوش بامبو Creating bamboo flooring

  • طراحی فرشهای بافته شده به سرعت Designing woven rugs quickly

  • نقاشی كنكهای مخصوص مبلمان Painting figured veneers for furniture

2. ایجاد مواد در مایا 2. Creating Materials in Maya

  • ایجاد یک ماده فلزی و پیوند بافت ها Creating a metal material and linking the textures

  • استفاده از نقشه پراکندگی برای تعیین رنگ خاص Using the diffuse map to define the specular color

  • نقشه برداری از روکش چوبی با استفاده از ایستگاه از پیش تنظیم شده Mapping wood veneer using presets

نمایش نظرات

آموزش ایجاد بافت برای 3D
جزییات دوره
1h 3m
8
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
12,945
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.