آموزش اصول 3ds Max Rigging

3ds Max Rigging Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Autodesk 3ds Max یک نرم افزار معروف سه بعدی است که در کنار آن برای ایجاد انیمیشن و عکسبرداری (VFX) استفاده می شود. این دوره شما را از پایه های تقلب هدایت می کند و مهارت های لازم برای ایجاد دکل های انیمیشن آماده تولید را به شما می دهد. روند گرفتن یک مدل سه بعدی بی روح و تبدیل آن به دارایی قابل استفاده برای انیمیشن می تواند دلهره آور باشد ، فرایند دشوار و پیچیده ای که غالباً به عنوان یک مهارت تخصصی دیده می شود. در این دوره ، 3ds Max Rigging Fundamentals ، با ایجاد یک دکمه تولید شخصیت آماده برای تولید ، آماده برای انیمیشن و فراتر از آن ، مهارت ها و تکنیک های مورد نیاز برای زنده کردن شخصیت ها را کشف خواهید کرد! در ابتدا ، شما یک مدل از پیش ساخته شده را می گیرید و اصول آماده سازی صحنه ها را برای تقلب طی می کنید ، سپس مستقیماً داخل اسکلت ها و کنترل ها می روید. در مرحله بعدی ، شما اجزای تقلب پیچیده تری مانند حرکت شناسی ، ویژگی های سفارشی و تنظیمات استاندارد صنعت مانند پایه عقب را اضافه خواهید کرد. سرانجام ، شما با اتصال هندسه به دکل با پوست کردن و محدودیت ها ، سپس با افزودن ویژگی های سفارشی و پرش به پیچیدگی های مدیر واکنش ، دکل را حتی بیشتر می کنید. پس از اتمام این دوره ، یک دکل انیمیشن سفارشی به اتمام می رسانید ، پایه های اصلی لازم برای ایجاد دکل های جامد را در 3ds Max یاد می گیرید و درک عمیق تری از روش ها و ابزارهای استفاده شده در ایجاد تولید دارید - سکوهای سطح نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • مقدمه ای برای تقلب در 3D An Introduction to Rigging in 3D

  • نمای کلی اسکوتر Scooter Overview

مبانی تقلب The Basics of Rigging

  • مبانی تقلب The Basics of Rigging

  • سلسله مراتب Hierarchies

  • محدودیت ها Constraints

  • پارامترهای سیم Wire Parameters

  • استخوان ها Bones

  • سینماتیک Kinematics

  • کنترل کننده ها Controllers

  • پوست اندازی Skinning

آماده سازی صحنه Scene Preperations

  • آماده سازی صحنه Scene Preparations

  • مقیاس صحنه Scene Scale

  • نامگذاری Naming

  • تمیز کردن هندسه Geometry Cleaning

  • عادی Normals

  • نظافت صحنه Scene Cleaning

  • نمایش لایه ها Display Layers

ریشه و ریشه ستون فقرات Root and Spine Rig

  • ریشه و ریشه ستون فقرات Root and Spine Rig

  • ریشه The Root

  • یاوران Helpers

  • استخوان های ریشه و ستون فقرات Root and Spine Bones

  • کنترل کننده های ریشه و ستون فقرات Root and Spine Controllers

  • محدودیت ها Constraints

بازوها ، دست ها و انگشتان Arms, Hands, and Fingers

  • بازوها ، دست ها و انگشتان Arms, Hands, and Fingers

  • یاوران بازو Arm Helpers

  • استخوان بازو Arm Bones

  • کنترل کننده های بازو Arm Controllers

  • محدودیت های بازو Arm Contstraints

  • سلسله مراتب انگشت Finger Hierarchy

  • محدودیت های دستی Hand Constraints

پاها و پاها Legs and Feet

  • پاها و پاها Legs and Feet

  • یاران پا و پا Leg and Feet Helpers

  • استخوان های پا و پا Leg and Feet Bones

  • سینماتیک معکوس Inverse Kinematics

  • کنترل کننده های پا و پا - قسمت 1 Leg and Foot Controllers - Part 1

  • کنترل کننده های پا و پا - قسمت 2 Leg and Foot Controllers - Part 2

  • زانو Knees

  • معکوس پا و پایان دادن به بالا Reverse Foot and Finishing Up

پوست اندازی و اتصال هندسه Skinning and Attaching Geometry

  • پوست اندازی و اتصال هندسه Skinning and Attaching Geometry

  • لگن و تنه Pelvis and Torso

  • ستون فقرات (وزن سخت) Spine (Rigid Weighting)

  • ستون فقرات (پوست صاف) Spine (Smooth Skinning)

  • بازو لینک کردن Arm Linking

  • بازوی پوست Arm Skinning

  • پیوند پا و پا Legs and Feet Linking

  • پوست پا Leg Skinning

اتمام دکل Finishing the Rig

  • اتمام دکل Finishing the Rig

  • نمایش لایه ها Display Layers

  • کنترل کننده های قفل کردن Locking Controllers

  • رنگ هندسه Geometry Colors

پیشرفت های دکل Rig Enhancements

  • پیشرفت های دکل Rig Enhancements

  • ویژگی های سفارشی Custom Attributes

  • پارامترهای سیم کشی Wiring Parameters

  • مدیر واکنش - قسمت 1 Reaction Manager - Part 1

  • مدیر واکنش - قسمت 2 Reaction Manager - Part 2

  • کنترل سر Head Control

خلاصه Summary

  • تست خلاصه و انیمیشن Summary and Animation Test

  • پایان The End

نمایش نظرات

آموزش اصول 3ds Max Rigging
جزییات دوره
4h 44m
60
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
3.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Stewart Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stewart Jones Stewart Jones

استوارت با سابقه در طراحی گرافیک/چندرسانه ای ، انیمیشن 2D/3D و فناوری رایانه ، به اندازه کافی خوش شانس بوده است که می تواند با تعدادی استودیو کار کند و برای رسانه های مختلف از چاپ ، آموزش ، بازی های ویدئویی ، پخش تلویزیونی ، تبلیغات تجاری و فیلم بلند. او علاقه زیادی به زیبایی شناسی و زمینه های فنی انیمیشن و تولید CG و همچنین توسعه خط لوله نرم افزاری کاملاً یکپارچه ای دارد که دوستانه هنرمند باشد و در جبهه برتر فناوری باشد. وی در زمینه تقلب در موجودات ، انیمیشن موجودات ، توسعه خطوط لوله و آموزش هنرمندان تخصص دارد.