نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
بیاموزید که از قدرت Blender استفاده کنید و دارایی های خود را آماده کنید تا در Unity از آنها استفاده کنید ، اغلب وقتی افراد یادگیری Unity را شروع می کنند ، به مرحله ای می رسند که نیاز به ایجاد دارایی های سه بعدی برای خود دارند. از ابتدا ، این می تواند شامل یک تعهد مالی غیر منتظره ، همراه با یک منحنی یادگیری جدید باشد. Blender یک برنامه مدرن ، منبع باز و رایگان برای استفاده در مدل سازی و انیمیشن سه بعدی است که از خطوط لوله دارایی مشابه برنامه هایی مانند مایا و 3DSMax استفاده می کند. این دوره شما را از طریق خط لوله اساسی که می توانید از هر نرم افزار مدل سازی 3D به یک موتور بازی پیدا کنید ، هدایت می کند. در پایان دوره ، شما می دانید که چگونه یک مدل سطح سخت در مخلوط کن ایجاد کنید ، آن را برای بافت باز کنید ، مواد را اعمال کنید ، سلسله مراتب آن را تنظیم کنید و آن را متحرک کنید. سرانجام ، همه موارد را برای Unity ارسال می کنید ، جایی که می تواند برای تعامل و ارائه به صورت real-time آماده شود. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.8 Unity 2019.1
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
طرح بندی پروژه
Project Layout
-
وارد کردن بسته های Unity
Importing Unity Packages
-
صادرات مرجع مقیاس از Unity به بلندر
Exporting a Scale Reference from Unity to Blender
-
اضافه کردن یک شخصیت FBX بهمراه در مخلوط کن
Adding a Posed FBX Character in Blender
-
با استفاده از مداد گریس برای مشخص کردن پروژه
Using the Grease Pencil to Mark up the Project
مدل سازی و PBR بافت در مخلوط کن
Modeling & PBR Texturing in Blender
-
مسدود کردن در مدل صندلی
Blocking in a Seat Model
-
ادامه جزئیات مدل سازی با کج و برش حلقه
Continuing the Modeling Details with Bevels and Loop Cuts
-
درزهای علامت گذاری برای بسته بندی UV (قسمت 1)
Marking Seams for UV Wrapping (Part 1)
-
درزهای علامت گذاری برای باز کردن UV (قسمت 2)
Marking Seams for UV Unwrapping (Part 2)
-
افزودن بافت رنگ پایه با استفاده از Texture Paint در مخلوط کن
Adding a Base Color Texture Using Texture Paint in Blender
-
افزودن جزئیات به صندلی با مورب
Adding Details to the Seat with Bevels
-
افزودن نقشه های فلزی و زبری با استفاده از Texture Paint
Adding Metallic and Roughness Maps Using Texture Paint
-
نقاشی یک نقشه ارتفاع برای استفاده به عنوان یک نقشه عادی
Painting a Height Map to Use as a Normal Map
-
نقاشی جزئیات اضافی در نقشه پراکنده
Painting Extra Detail in the Diffuse Map
-
تطبیق کانال های رنگی با Shader HDRP یونیتی با استفاده از ترکیب کننده در مخلوط کن
Matching Color Channels to Unity's HDRP Shader Using the Compositor in Blender
-
آزمایش بافت های جدید درون وحدت
Testing the New Textures Inside Unity
مدل سازی وسیله نقلیه
Modeling the Vehicle
-
ساخت یک پوسته بیرونی ساده برای خودرو
Making a Simple Outer Shell for the Vehicle
-
استفاده از حلقه های انتخاب شده و مورب ها برای ایجاد یک قاب برای وسیله نقلیه
Using Loop Selections and Bevels to Create a Frame for the Vehicle
-
جدا کردن بخشی از مدل برای ساخت درب
Separating Part of the Model to Make a Door
-
افزودن یک ماده شیشه ای و مشاهده آن در Eevee Renderer
Adding a Glass Material and Viewing It in the Eevee Renderer
-
حلقه های پل زدن و ورق زدن نرمال برای ایجاد فضای داخلی جامد
Bridging Loops and Flipping Normals to Create Solid Interiors
-
ساخت چراغ با مواد گسیل کننده
Making Lights with Emissive Materials
-
مدل سازی بازوهای انعطاف پذیر خودرو
Modeling the Flexible Arms of the Vehicle
-
مدل سازی موتورها
Modeling the Engines
-
آزمایش وسیله نقلیه به روز شده در Unity
Testing the Updated Vehicle in Unity
تقلب در خودرو
Rigging the Vehicle
-
شروع آرمیچر با استخوان های صلب
Beginning the Armature with Rigid Bones
-
ساخت استخوان های تغییر شکل پذیر
Making the Deformable Bones
-
والدین اشیاig صلب به آرماتور
Parenting the Rigid Objects to the Armature
-
استفاده از وزنه های خودکار برای اختصاص دادن استخوان های انعطاف پذیر به آرماتور
Using Automatic Weights to Assign the Flexible Bones to the Armature
-
FBX Workflows Blender Unity
FBX Workflows Blender Unity
-
ایجاد کتابخانه ژست در مخلوط کن
Creating a Pose Library in Blender
-
افزودن حرکات مورب به کتابخانه Pose
Adding the Diagonal Movements to the Pose Library
-
ایجاد یک جدول زمانی انیمیشن از کتابخانه Pose
Creating an Animation Timeline from the Pose Library
-
تنظیم فیزیک و افزودن متن حرکت در Unity
Setting up Physics and Adding the Movement Script in Unity
-
کنترل کننده انیماتور در وحدت
Animator Controller in Unity
نمایش نظرات