آموزش نحوه ترسیم: یک شکل برای هر بازو یا پا

How to Draw : One Shape for ANY Arm or Leg

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

آیا در ترسیم اشکال مشکل دارید؟ در این درس طراحی، می‌خواهم نحوه ترسیم یک بازو (یا پا) را با استفاده از یک شکل شروع کنم. این یک شکل خیلی بهتر از حالت عادی است. من تقریباً تک تک شکل ها را با این شکل می کشم. من می خواستم شکل را برای خودم ساده کنم تا از آن استفاده کنم. قرار است خلاصه‌نویسی ساده‌تری باشد که برای خودم ساخته‌ام.

فقط چند ساعت در روز وجود دارد. من می خواهم از آنها عاقلانه استفاده کنم و متوجه شدم این روش بسیار بهتر از آنچه در کتاب ها می خوانم کار می کند. اما من می‌خواهم آن را در Skillshare به شما دوستان ارائه دهم.

داخل این دوره چیست؟

- مقدمه

- چه کاری نباید انجام داد

- یک شکل برای استفاده

- تظاهرات

- شما شگفت انگیز هستید

سریع است و برای مبتدیان در نظر گرفته شده است. من می خواهم نظر شما را نیز در مورد آن بشنوم. آهسته و گام به گام شما را از آن عبور می دهم. پس یک مداد بردارید و بیایید طراحی کنیم!

بیایید درس اول را اکنون امتحان کنیم! شما می توانید کل کار را در 30 دقیقه تمام کنید.

بازوها و پاها را با استفاده از روشی که به تازگی یاد گرفتیم بکشید. من می خواهم حداقل بیش از یک بار در یک صفحه ببینم.

تمرین چیزی است که شما را بهتر می کند. شما توانایی بهبود را دارید، اما تنها با به کار بردن چیزهایی که آموخته اید، پیشرفت خواهید کرد.

من به هر پروژه ای که پست می کنید پاسخ خواهم داد. حتی اگر ده ها پست ارسال کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • چطوری طراحی کنیم ؛ ONE SHAPE برای هر بازو یا پا How to Draw ; ONE SHAPE for Any Arm or Leg

  • نسخه ی نمایشی Demo

  • یک شکل آسان برای کشیدن One shape easy to draw

  • چه چیزی را نباید انجام داد نقاشی های بازوها پاها What not to do drawings arms legs

  • Outro Outro

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش نحوه ترسیم: یک شکل برای هر بازو یا پا
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
16m
5
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
02 اسفند 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
52
4 از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Enrique Plazola Enrique Plazola

آموزش کشیدن به روش آسان

من به هنرمندان مبتدی کمک می‌کنم تا هرچه سریع‌تر طراحی کنند. بنابراین می توانید آن پرتره خانوادگی را بکشید یا هر شخصیتی را از ذهن خود ترسیم کنید.

من به عنوان یک هنرمند خوب، تصویرگر حرفه ای برای جلد کتاب، در یک استودیوی فیلم به عنوان هنرمند استریو، به عنوان یک هنرمند کاریکاتور در پارک های موضوعی و موارد دیگر کار کرده ام. من به معنای واقعی کلمه در صدها نمایش هنری حضور داشته ام.

من 6 سال است که هنر تدریس می کنم و آن را دوست دارم. من از 19 سالگی شروع به کشیدن کردم. احساس می کردم سنم دیر است. برای شروع کار و کسب درآمد از هنر، 2 سال آموزش طراحی طول کشید. من می خواهم به شما آموزش دهم!

هنر من



آنچه را که در هر یک از این مجموعه کلاسها نیاز دارید بیابید تا انواع تکنیکهای سرگرم کننده را برای بهبود آثار هنری خود بیاموزید!

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.