آموزش مدل سازی شخصیت های هنری در 3ds Max

Artistic Character Modeling in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این نمایش، ما به دنبال ایجاد و توسعه یک شخصیت علمی تخیلی خواهیم بود. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و Photoshop. در این نمایش، ما به دنبال ایجاد و توسعه یک شخصیت علمی تخیلی خواهیم بود. ما این فرآیند را در 3ds Max، کار با اشکال و اصلاح‌کننده‌ها بررسی خواهیم کرد. ما همچنین به بررسی مواد، فرآیند تحریک و استفاده از PFlow برای افکت خواهیم پرداخت. بعداً، نزدیک پایان نمایش خود، به بررسی رندر پاس ها، نقاشی ها و افکت های ترکیبی در فتوشاپ خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و Photoshop.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی شخصیت های هنری در 3ds Max Artistic Character Modeling in 3ds Max

  • مروری کوتاه بر ابزارهایی که استفاده خواهیم کرد Brief Overview of the Tools We Will Be Using

  • درک و توسعه شخصیت ما Concepting and Developing Our Character

  • فرآیند مدل سازی، با استفاده از ابزارها و اصلاح کننده ها The Modeling Process, Using the Tools and Modifiers

  • مروری کوتاه بر مواد A Brief Overview of Materials

  • مروری کوتاه بر فرآیند ریگ کردن با استفاده از دوپا A Brief Overview of the Rigging Process Using Biped

  • استفاده از PFlow در 3ds Max برای FX Using PFlow in 3ds Max for FX

  • ساخت و ترکیب دوربین Camera Creation and Composition

  • نورپردازی و رندر کردن شخصیت ما برای تنظیم حالت Lighting and Rendering Our Character to Set the Mood

  • کامپوزیت و نقاشی در فتوشاپ Compositing and Painting in Photoshop

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی شخصیت های هنری در 3ds Max
جزییات دوره
1h 5m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Jacques Pena
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jacques Pena Jacques Pena

ژاک پنا کار خود را به عنوان یک نقاش و نقشه کش سنتی آغاز کرد. در کالج، او شروع به توسعه مهارت های CG خود کرد و در حال حاضر یک هنرمند مستقل CG و توسعه دهنده بازی است. او همچنین زمانی را صرف کار روی کتاب هنری شخصی خود می کند که به زودی منتشر خواهد شد.