آموزش ایجاد سایه بانهای سفارشی در Unity

Developing Custom Shaders in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Shader Development کلید باز کردن قفل قدرت GPU است ، این ابزاری برای تسلط بر عالی جلوه دادن بازی های شماست. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه سایندرها را در Unity ، از Graphics Pipeline گرفته تا Post Processing Stack بنویسید. توسعه Shader کلید باز کردن قفل قابل توجه GPU است تا بازی های شما عالی به نظر برسند. در این دوره ، در حال توسعه Custom Shaders in Unity ، یاد می گیرید که چگونه سایه بان ها را در Unity ، Graphics Pipeline و Post Processing Stack بنویسید. اول ، شما با توضیح اصول اولیه از رشد سایه زدائی خواهید کرد. در مرحله بعدی ، شما Graphics Pipeline و نحوه عملکرد را کشف خواهید کرد. سرانجام ، شما خواهید آموخت که چگونه انواع مختلف سایه بان ها را بنویسید. هنگامی که با این دوره به پایان رسیدید ، شما یک درک اساسی از تئوری ارائه خواهید داشت ، اینکه انواع مختلف سایه بان ها برای چه چیزی مناسب هستند و چگونه آنها را بنویسید ، بهینه کنید و اشکال زدایی کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2017

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد و اصلاح سایه زن های سطح Creating and Modifying Surface Shaders

  • ایجاد و اصلاح سایه بان ها Creating and Modifying Shaders

  • آناتومی سایه بان روشن نشده The Anatomy of an Unlit Shader

  • Rasterizer The Rasterizer

  • مروری کوتاه بر رفتار نور Brief Overview of the Behavior of Light

  • Unity Built-in Shader Code Unity Built-in Shader Code

درحال توسعه Shaders از Scratch Developing Shaders from Scratch

  • سایه بان های سطح Surface Shaders

  • اصل مدل روشنایی Lighting Model Principle

  • تنظیم صحنه و سبک و فیزیکی Light and Physically Based Scene Setup

  • ارائه دهندگان Renderers

  • ویرایش سایه زن های سطح Editing Surface Shaders

  • اشکال زدایی از پروفایل Shader Shader Profiling & Debugging

جلوه های تصویر Image Effects

  • جلوه های پس از فرآیند Post-process Effects

  • جلوه های پس از پردازش Stack V1 Post-process Effects Stack V1

  • جلوه های پس از پردازش Stack V2 Post-process Effects Stack V2

نمایش نظرات

آموزش ایجاد سایه بانهای سفارشی در Unity
جزییات دوره
1h 28m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
21
3.1 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Claudia Doppioslash Claudia Doppioslash

کلودیا یک توسعه دهنده بازی ، یک برنامه نویس عملکردی و یک سخنران است. موفقیت محبوب او ، به عنوان یک gamedev ، ساختن یک سیستم روشنایی مبتنی بر فیزیک از ابتدا برای Unity است. او که به راحتی خسته شده است ، در جستجوی چالش های جالب از صنعتی به صنعت دیگر پریده است. از این رو زمینه های مختلفی که وی در آنها تجربه کرده است: توسعه برنامه موبایل ، توسعه بازی و توسعه خط مقدم (در علم و Purescript) ، چند مورد است. او به ویژه به پیشرفت سریع ارائه سه بعدی در زمان واقعی و تحقیق در مورد هوش مصنوعی بازی داستان علاقه مند است. او دوست دارد دانش خود را به اشتراک بگذارد ، و از ارائه آن به روشی کارآمد و کارآمد از زمان افتخار می کند.