آموزش Transformation Motion Graphics در Maya و After Effects

Transformation Motion Graphics in Maya and After Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش نحوه ایجاد یک دنباله عنوان رباتیک متحرک را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Photoshop CS5، Illustrator CS5، After Effects CS5. در این آموزش، نحوه ایجاد یک دنباله عنوان روباتیک متحرک را خواهیم آموخت. در طول این درس ها، ما از ترکیبی از Maya، After Effects و Photoshop برای انجام همه چیز از مدل سازی، انیمیشن سازی، بافت، نورپردازی و رندر یک دنباله عنوان متحرک استفاده خواهیم کرد. در پایان این آموزش، دانش لازم برای ایجاد یک دنباله عنوان روباتیک از ابتدا تا انتها را درک خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Photoshop CS5، Illustrator CS5، After Effects CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Transformation Motion Graphics در Maya و After Effects Transformation Motion Graphics in Maya and After Effects

  • ایجاد متن سه بعدی ساده از ایلاستریتور Creating Simple 3D Text from Illustrator

  • تخریب لوگو Deconstructing the Logo

  • مدلسازی درون حروف Modeling the Inside of the Letters

  • نقشه برداری و بافت UV UV Mapping and Texturing

  • مسدود کردن در انیمیشن Blocking in the Animation

  • افزودن جزئیات به انیمیشن Adding Detail into the Animation

  • افزودن کلیدهای پایانی به انیمیشن Adding Finishing Touches to the Animation

  • راه اندازی Render Layers and Passes Setting up Render Layers and Passes

  • راه اندازی نورپردازی Setting up the Lighting

  • ترکیب نهایی سکانس Final Compositing of the Sequence

نمایش نظرات

آموزش Transformation Motion Graphics در Maya و After Effects
جزییات دوره
2h 38m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Hao Cui
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Hao Cui Hao Cui

هائو کویی در پکن چین به دنیا آمد، اما در اسکاتلند در یک شهر ساحلی کوچک به نام سنت اندروز بزرگ شد. او در 13 سالگی به ایالات متحده نقل مکان کرد. در سن 22 سالگی از کالج هنر و طراحی Otis در رشته رسانه دیجیتال فارغ التحصیل شد. او سپس کار خود را به عنوان یک انیماتور مستقل مایا آغاز کرد. از آن زمان، او روی پروژه های متعددی از عناوین فیلم گرفته تا تبلیغات تلویزیونی کار کرده است. او همچنین به مدت دو سال با thatgamecompany کار می کرد و در طی آن بازی های FLOW PS3 و Flower PS3 را کارگردانی کرد. او ماشین و موتور سیکلت را دوست دارد اما ربات ها را دوست دارد. در اوقات فراغتش دوست دارد نقاشی بکشد و فیلم ببیند. او در حال حاضر مشغول ساخت یک فیلم کوتاه است که امیدوار است در جشنواره بعدی انیمیشن SIGGRAPH به پایان برسد.