آموزش Unity 5: 2D Emulate Palette Swapping for Sprites

Unity 5: 2D Emulate Palette Swapping for Sprites

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تعویض پالت ، روشی است که از موتورهای بازی مدرسه قدیمی گرفته شده است ، یک سیستم عالی برای تغییر پویا رنگ اسپری ها در زمان اجرا است. اگرچه در Unity تعبیه نشده است ، اما با کمی هوشمندی و تکنیک های پیشرفته ای که در این دوره نشان داده شده است ، می توانید در هر بازی 2 بعدی مبتنی بر sprite از مبادله پالت تقلید کنید. جسی فریمن به شما نحوه ساخت منوها و بازرسان سفارشی را برای تجزیه و تحلیل و تغییر رنگ های اسپریت ، ذخیره پالت رنگ های سفارشی با اشیا objects قابل نوشتن ، تغییر رنگ بر روی بافت های اسپریت در زمان اجرا و حتی اعمال تغییرات رنگی بر روی جن های متحرک به شما نشان می دهد. در آخر ، او نشان خواهد داد که چگونه این گردش کار را بهینه کرده و در سایر پروژه های Unity از آن استفاده مجدد کند.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن آثار هنری
  • کار با روح و انیمیشن
  • ایجاد اشیا script قابل نوشتن
  • نمونه برداری از رنگها از بافت sprite
  • گسترش وحدت و ایجاد بازرس سفارشی
  • ایجاد بافت های سفارشی
  • بهینه سازی پالت ها
  • تمیز کردن روح در فتوشاپ

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. راه اندازی پروژه 1. Project Setup

  • واردات آثار هنری Importing artwork

2. ایجاد اشیاء قابل نوشتار 2. Creating Scriptable Objects

  • ساخت منوهای سفارشی Building custom menus

  • مسیر رسیدن به دارایی Getting paths to assets

  • در حال ذخیره اشیاء قابل نوشتار است Saving scriptable objects

3. خواندن رنگ از بافت 3. Reading Colors from Textures

  • ساختن یک پالت رنگی Building a color palette

  • نمونه برداری از رنگ ها از یک بافت Sampling colors from a texture

4- ساختمان بازرسان سفارشی 4. Building Custom Inspectors

  • رابط کاربری بازرس سفارشی Custom inspector UI

  • نمایش داده های پالت رنگی سفارشی Displaying custom color palette data

  • ذخیره داده های متن قابل اسکریپت Saving scriptable object data

5- ایجاد بافتهای سفارشی 5. Creating Custom Textures

  • کلون کردن یک بافت Cloning a texture

  • جایگزینی بافت های انیمیشن Replacing animation textures

  • نقاشی روی یک بافت Drawing on a texture

  • مبادله رنگ ها بر روی یک بافت Swapping colors on a texture

6. بهینه سازی 6. Optimizing

  • شرایط کامپایلر Compiler conditions

  • بهینه سازی تماس های قرعه کشی Optimizing draw calls

  • تمیز کردن رنگ های هنری Cleaning up artwork colors

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity 5: 2D Emulate Palette Swapping for Sprites
جزییات دوره
1h 9m
19
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
12,965
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jesse Freeman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jesse Freeman Jesse Freeman

رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون

جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.

جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.