آموزش ایجاد یک مدل اسباب بازی برای نمونه سازی سریع در راینو

Creating a Toy Model for Rapid Prototyping in Rhino

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، ما تمام تکنیک های مدل سازی لازم برای ایجاد یک ماشین اسباب بازی در راینو را که برای پرینت سه بعدی آماده است، پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5. در این دوره، طرحی از یک ماشین اسباب بازی می گیریم و آن را به یک مدل سه بعدی در راینو تبدیل می کنیم. ما Rhino را با یک تصویر پس‌زمینه راه‌اندازی می‌کنیم و فرآیند ایجاد منحنی‌هایی را انجام می‌دهیم که به CAD سطحی منتهی می‌شوند. این مدل سپس شلیک می شود و پس از اتمام، برای نمونه سازی سریع مناسب خواهد بود. شما به طور خلاصه از طریق ابزارهای اساسی و رابط راهنمایی می شوید و سپس وارد منحنی ها، سطوح و اشیاء برای قسمت های مختلف خودرو می شوید. در طول مسیر، ما ملاحظات تولید را پوشش خواهیم داد، اما آزادی کافی برای لذت بردن از آن را حفظ خواهیم کرد. نقطه اوج این کار قطعات تمام شده قابل چاپ خواهد بود. نرم افزار مورد نیاز: Rhino 5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک مدل اسباب بازی برای نمونه سازی سریع در راینو Creating a Toy Model for Rapid Prototyping in Rhino

  • معرفی رابط و ابزار Introducing the Interface and Tools

  • راه اندازی فایل از جمله قرار دادن تصویر پس زمینه File Setup Including Background Image Placement

  • ساخت یک چرخ پایه Building a Basic Wheel

  • ادامه کار روی چرخ با افزودن پره Continuing Work on the Wheel by Adding Spokes

  • اتمام پره ها و اضافه کردن مهره چرخ Finishing the Spokes and Adding a Wheel Nut

  • افزودن جزئیات نهایی آج Adding Final Tread Details

  • شروع ساخت موتور از Curves Starting to Build an Engine from Curves

  • ساخت بقیه موتور از منحنی های ساده Building the Rest of the Engine from Simple Curves

  • ادامه با قطعات موتور Continuing with the Engine Parts

  • در حال اتمام موتور Finishing up the Engine

  • قرار دادن چرخ ها و جرم گیری چرخ های عقب Placing the Wheels and Scaling the Rear Wheels

  • ساخت برخی از سطوح اصلی وسیله نقلیه Building Some of the Main Surfaces of the Vehicle

  • افزودن ضخامت به سطوح اصلی Adding Thickness to the Main Surfaces

  • پایان دادن به سطح اصلی Finishing Off the Main Surface

  • جزئیات و تکمیل برگردان ها و خطوط قطعه Detailing and Finishing the Decals and Part Lines

  • مسدود کردن در قاب و بال عقب Blocking in the Frame and the Rear Wing

  • شروع کار بر روی بدنه پایینی خودرو Beginning Work on the Lower Body of the Vehicle

  • ادامه کار روی بدنه پایینی خودرو Continuing Work on the Lower Body of the Vehicle

  • تکمیل سطح اصلی برای قسمت پایین بدنه Finishing up the Main Surface for the Lower Body

  • ساخت سایبان کابین خلبان Building the Cockpit Canopy

  • تکمیل سایبان و افزودن جزئیات بیشتر Finishing up the Canopy and Adding More Details

  • افزودن سطوح بیشتر به خودرو Adding More Surfaces to the Car

  • شروع کار روی انتقال Beginning Work on the Transmission

  • ساخت سیستم تعلیق جلو Building the Front Suspension

  • ادامه تعلیق Continuing the Suspension

  • پایان دادن به تعلیق Finishing Off the Suspension

  • اضافه کردن یک قسمت اضافی به پشت Adding an Extra Part to the Back

  • تقسیم انتقال به بالا Splitting the Transmission Up

  • تکمیل مدل و اضافه کردن بافت Finishing the Model and Adding Textures

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک مدل اسباب بازی برای نمونه سازی سریع در راینو
جزییات دوره
5h 4m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Adam Fairless
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Fairless Adam Fairless

Adam Fairless طی 14 سال گذشته در صنعت طراحی بر روی طیف گسترده ای از پروژه ها و محصولات خودرو کار کرده است. مهارت های او از طراحی مفهومی و مدل سازی CAD گرفته تا تولید نهایی اقلام در خرده فروشی ، جاده و صفحه را شامل می شود. وی در انگلیس ، ایتالیا ، هنگ کنگ و ایالات متحده زندگی و کار کرده است و در حال حاضر برای اسباب بازی های WowWee به عنوان مدیر توسعه محصول در کالیفرنیا کار می کند.