آموزش نحوه ایجاد ذرات رنگی تصادفی در بلندر

How to Create Randomly Colored Particles in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این کلاس به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه سیستم ذرات رنگی تصادفی را در Blender با استفاده از گره ها طراحی کنید و سپس تصاویر یا انیمیشن ها را رندر کنید. با استفاده از این روش می‌توانید بی‌نهایت انیمیشن‌ها یا تصاویر منحصربه‌فرد بسازید که بعداً می‌توانید از آن‌ها برای پروژه‌های دیگر خود استفاده کنید، در پلت‌فرم‌های استوک عکس یا ویدیو بفروشید، به‌عنوان پس‌زمینه برای موزیک ویدیوها، والپیپر برای دستگاه‌هایتان، کارت‌های تبریک و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید. شما نیازی به تجربه قبلی در طراحی سه بعدی یا بلندر ندارید، این کلاس در سطح مبتدی است، فقط مراحل توضیح داده شده در درس را دنبال کنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که  را دانلود و نصب کنید تا بتوانید روی پروژه خود کار کنید.

بازسازی مراحل از درس های کلاس:

  1. اضافه کردن شیء، تقسیم فرعی، سایه صاف
  2. امیتر را اضافه کنید و سیستم ذرات را تنظیم کنید
  3. دوربین و نور را تنظیم کنید
  4. مواد شی و رنگ های تصادفی را با استفاده از گره ها تنظیم کنید
  5. مخفی کردن امیتر در رندر
  6. تنظیمات رندر را تنظیم کنید
  7. تنظیمات مختلفی را برای سیستم ذرات امتحان کنید و یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید
  8. یک فریم از انیمیشن ما را ارائه کنید و در اینجا پست کنید

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ایجاد شی Creating Object

  • کلمات پایانی Closing Words

  • تنظیم نور Setting Light

  • تنظیم سیستم ذرات Setting Particle System

  • ذرات رنگ آمیزی تصادفی Random Coloring Particles

  • انواع طراحی و رندر Variations of Design and Rendering

  • تنظیم دوربین Setting Camera

  • مقدمه Introduction

نمایش نظرات

آموزش نحوه ایجاد ذرات رنگی تصادفی در بلندر
جزییات دوره
55m
8
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
12
از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Suzana Trifkovic Suzana Trifkovic

هنرمند تجسمی و موسیقی، نویسنده

عکاس، نویسنده، ترانه سرا، طراح گرافیک، هنرمند سه بعدی، توسعه دهنده بازی، مدل، بازیگر، فیلمساز و مادر گربه منتشر شده. یادگیری هر روز چیزی جدید برای من جوهره زندگی است و زمانی که می توانم آن دانش را با دانش آموزان تشنه یادگیری به اشتراک بگذارم، تماشای آنها بعداً برای ایجاد طرح ها، انیمیشن ها، عکس ها یا موسیقی های بهتری نسبت به خودم، هدف من از این است. جهان برآورده شد.