Suzana Trifkovic

هنرمند تجسمی و موسیقی، نویسنده

عکاس، نویسنده، ترانه سرا، طراح گرافیک، هنرمند سه بعدی، توسعه دهنده بازی، مدل، بازیگر، فیلمساز و مادر گربه منتشر شده. یادگیری هر روز چیزی جدید برای من جوهره زندگی است و زمانی که می توانم آن دانش را با دانش آموزان تشنه یادگیری به اشتراک بگذارم، تماشای آنها بعداً برای ایجاد طرح ها، انیمیشن ها، عکس ها یا موسیقی های بهتری نسبت به خودم، هدف من از این است. جهان برآورده شد.

دوره های این مدرس:

آموزش انیمیشن های بدون درز حلقه ستاره تونل در بلندر

Seamless Looping Stars Tunnel Animations in Blender

«این کلاس به شما کمک می‌کند یاد بگیرید چگونه به سرعت تونل نوری نئونی به شکل ستاره حلقه‌ای بدون درز در بلندر ایجاد کنید، چگونه مواد اضافه کنید، دوربین را تنظیم کنید، رندر را تنظیم کنید. ..»


آموزش نحوه ایجاد دود در بلندر

How to Create Smoke in Blender

این کلاس، همانطور که عنوانش می‌گوید، به شما کمک می‌کند یاد بگیرید که چگونه به سرعت و به راحتی در صحنه خود دود ایجاد کنید، اندازه دود، تلاطم و نحوه تنظیم مواد دود را تنظیم کنید. ..


آموزش شکل‌گیری اشیاء در بلندر

Morphing Objects in Blender

"این کلاس به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه یک شی را به شی دیگر تبدیل کنید، چگونه آن تغییر را متحرک کنید، انیمیشن حلقه ای بدون درز ایجاد کنید، چگونه مواد شی را متحرک کنید.


آموزش مراحل اولیه و محیط ساده در MagicaVoxel

First Steps and Simple Environment in MagicaVoxel

اولین قدم های خود را در MagicaVoxel بردارید و یاد بگیرید که چگونه محیط voxel ساده ایجاد کنید. این کلاس شما را از طریق ابزارهای اولیه راهنمایی می کند، نحوه چرخش را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش مهتاب غروب مواج اقیانوس و کسوف در بلندر

Wavy Ocean Sunset Moonlight and Eclipse in Blender

"این کلاس به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه مناظر جذاب اقیانوس را برای رندر کردن تصاویر یا انیمیشن ها ایجاد کنید. ما اقیانوسی با موج های متحرک زیبا طراحی خواهیم کرد. ..."


آموزش حلقه های متحرک در بلندر

Animated Rings in Blender

این کلاس به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه به سرعت انیمیشن حلقه ای بدون درز جالب با حلقه های نور نئون براق ایجاد کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه مدل سازی کنید. ..


آموزش درخت متحرک در بلندر

Animated Tree in Blender

"اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه درختان سه بعدی ایجاد کنید که توسط باد حرکت می کنند، این کلاس برای شما عالی خواهد بود. در این کلاس، ما با هم یاد می گیریم که چگونه ...."


آموزش عکس هنر ماندالا در قرابت

Mandala Art in Affinity Photo

این کلاس به شما کمک می‌کند یاد بگیرید که چگونه به سرعت در عکس Affinity، برای وب، دستگاه‌ها یا چاپ، هنر ماندالای زیبا ایجاد کنید، چه فقط با استفاده از ماوس این کار را انجام دهید. ..


آموزش طراحی سریع با استفاده از ابزار بافت در بلندر

Quick Designs Using Tissue Tools in Blender

"در این کلاس، نحوه استفاده از Tissue Tools در بلندر را برای ایجاد طرح های انتزاعی سریع، جالب و زیبا در بلندر توضیح خواهم داد. از طریق چند نمونه...."


آموزش هندسه شبکه در بلندر

Plexus Geometry in Blender

این کلاس برای همه کسانی است که می‌خواهند کمی عمیق‌تر در طراحی سه‌بعدی غوطه‌ور شوند و یاد بگیرند که چگونه نه‌تنها طرح‌های زیبا، بلکه به ظاهر حرفه‌ای نیز خلق کنند. ..


آموزش صحنه کریسمس در بلندر

Christmas Scene in Blender

"تزیین درخت کریسمس سرگرم کننده است. اما اگر بتوانید با ایجاد درخت کریسمس، محیط، زیور آلات کریسمس، چراغ ها، آن را حتی جالب تر کنید.


آموزش ایجاد ویروس در بلندر

Creating a Virus in Blender

"این کلاس به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه به سرعت یک ویروس در Blender ایجاد کنید، از اصلاح کننده ها استفاده کنید و اعمال کنید، قفس اشیاء را تغییر دهید، مواد اضافه کنید، از سایه بان ها استفاده کنید، محیط ایجاد کنید ...."


آموزش مجسمه های انتزاعی در بلندر با گره های هندسی

Abstract Sculptures in Blender with Geometry Nodes

این کلاس به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه به سرعت مجسمه های انتزاعی جالبی را با استفاده از اشیاء ساده و گره های هندسی ایجاد کنید، چگونه تصاویر را رندر کنید، و همچنین h. ..


آموزش ایجاد توتم در بلندر با استفاده از Mirroring Extruding Insetting Loop Cuts و مواد متعدد

Create Totems in Blender Using Mirroring Extruding Insetting Loop Cuts and Multiple Materials

"در این کلاس با هم یاد می گیریم که چگونه توتم های ساده را در بلندر ایجاد کنیم و اولین گام ها را در مدل سازی با استفاده از اصلاح کننده آینه ای، اکسترودینگ، درج کردن، اسکنر انجام دهیم."


آموزش انیمیشن های سریع دو بعدی و سه بعدی در بلندر

Quick 2D and 3D Animations in Blender

"این کلاس به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه به سرعت انیمیشن های دو بعدی یا سه بعدی را در بلندر ایجاد کنید و آن ها را رندر کنید. تجربه قبلی در Blender یا هر نرم افزار دیگری برای ...."


آموزش شب مه‌آلود و جنگل را در بلندر ایجاد کنید

Create Foggy Night and Forest in Blender

"این کلاس به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه زمین جنگلی را با مجسمه سازی ایجاد کنید، چگونه درختان، بوته ها را ایجاد کنید، یک جنگل کامل، ماه در پس زمینه، مه، نور..."


آموزش ساعت حرکت سریع به جلو را در بلندر مدل‌سازی و متحرک کنید

Model and Animate Fast Forward Moving Clock in Blender

در این کلاس با نحوه استفاده از بلندر، طراحی و متحرک سازی ساعت ساده که 12 ساعت به جلو حرکت می کند، آشنا می شوید. تجربه قبلی Blender مورد نیاز نیست. ..


آموزش ایجاد الگوهای بدون درز در Affinity Photo

Create Seamless Patterns in Affinity Photo

"در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از دو روش مختلف، الگوهای بدون درز را در Affinity Photo ایجاد کنید. چنین الگوهایی بعداً می توانید برای بسیاری از موارد استفاده کنید، f. ..."


آموزش انیمیشن حلقه های نور بدون درز در بلندر

Seamless Looping Light Spheres Animation in Blender

این کلاس به شما کمک می‌کند یاد بگیرید که چگونه یک محیط فانتزی جالب را با قفس‌های سبک و دو کره درخشان، با استفاده از برش‌های حلقه، اکسترودینگ، مقیاس‌بندی، مدل‌سازی کنید. ..


آموزش تخم مرغ عید پاک را در بلندر طراحی کنید

Design Easter Egg in Blender

"این کلاس به شما کمک می کند تا نحوه طراحی سریع تخم مرغ عید پاک سه بعدی در Blender و همچنین نحوه استفاده از گره ها برای ایجاد مواد جالب و رنگارنگ را بیاموزید. با استفاده از m...."


آموزش انیمیشن سه بعدی Filling Pill Bottles در بلندر

Filling Pill Bottles 3D Animation in Blender

انیمیشن سه بعدی Filling Pill Bottles در کلاس Blender به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه به سرعت یک انیمیشن حلقه ای بدون درز از قرص هایی که به پایین می افتند و شیشه را پر می کنند، ایجاد کنید.


آموزش انفجار سریع در بلندر

Quick Explosion in Blender

"در این کلاس، ما با هم یاد می‌گیریم که چگونه انفجارهای سریع در بلندر ایجاد کنیم و چگونه ترکش‌ها را به ذرات و اشیاء دلخواهمان، رنگ‌ها و ... تبدیل کنیم."


آموزش ایجاد بافت محیطی در بلندر

Create Environment Texture in Blender

"در این کلاس نحوه ایجاد بافت های محیطی ساده اما زیبا، نحوه رندر کردن آن ها به صورت EXR یا HDR، با توجه به ترجیح شما، و نحوه l... را نشان خواهم داد."


آموزش قفس ها و نرده های سه بعدی سریع در بلندر

Quick 3D Cages and Fences in Blender

این کلاس ساده به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه به سرعت نرده ها و قفس های سه بعدی در بلندر ایجاد کنید. می‌توانید از این مهارت بیشتر برای طراحی محیط استفاده کنید. ..


آموزش تبدیل دو بعدی به سه بعدی در بلندر

Learn How to Convert 2D to 3D in Blender

"در این کلاس من نحوه تبدیل سریع نماد یا لوگوی دو بعدی ایجاد شده در نرم افزار ویرایش عکس یا طراحی گرافیکی را به مدل سه بعدی در Blender نشان خواهم داد. این کلاس است. .."


آموزش انیمیشن Falling Bouncing و Rolling Cubes در بلندر

Falling Bouncing and Rolling Cubes Animation in Blender

"این کلاس به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه به سرعت مکعب های رنگارنگ در حال سقوط، غلت زدن و پرش، اعمال اصلاح کننده ها، تنظیمات فیزیک، نورهای زیبا و ... ایجاد کنید."


آموزش ایجاد تاس سه بعدی در بلندر

Create 3D Dice in Blender

"این کلاس به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه تاس های سه بعدی را در بلندر ایجاد کنید، دو ماده را روی یک جسم اعمال کنید، رنگ ها را سریع تغییر دهید، تاس ها را در عرض چند ثانیه ضرب کنید، حدودا را تنظیم کنید ...."


آموزش نحوه ایجاد ذرات رنگی تصادفی در بلندر

How to Create Randomly Colored Particles in Blender

این کلاس به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه سیستم ذرات رنگی تصادفی را در Blender با استفاده از گره ها طراحی کنید و سپس تصاویر یا انیمیشن ها را رندر کنید. با استفاده از این روش شما ..


آموزش آرایه دایره ای و انیمیشن رنگارنگ در بلندر

Circular Array and Colorful Animation in Blender

"این کلاس آسان برای دنبال کردن به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه تعداد معینی از اشیاء را به سرعت در اطراف دایره یا مارپیچ پخش کنید و طرح های جالبی ایجاد کنید. شما می توانید ...."


آموزش نحوه ایجاد قاب الماس دیجیتال در بلندر

How to Create Digital Diamond Case in Blender

این کلاس به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه یک محفظه الماس دیجیتال در بلندر بسازید، چگونه نورها را تنظیم کنید، چگونه اشیا و دوربین را متحرک کنید، و چگونه تصاویر را رندر کنید. ..


آموزش طرز تهیه یک لیوان شراب در مخلوط کن

How to Make a Glass of Wine in Blender

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک لیوان زیبا و بلند بسازید، آن را با شراب پر کنید، حباب اضافه کنید، مواد کاملا شفاف و همچنین رنگی بسازید..."


آموزش 10 ترفند صرفه جویی در زمان در بلندر

10 Time-Saving Tricks in Blender

"در این کلاس 10 ترفند سریع را به شما نشان خواهم داد که ای کاش وقتی من شروع به استفاده از Blender کردم، کسی با من به اشتراک می گذاشت، که به شما کمک می کند سرعت مدل سازی و انیمیشن سازی را افزایش دهید.


آموزش اولین قدم ها در کیک واک

First Steps in Cakewalk

این کلاس به شما کمک می کند اولین قدم های خود را در Cakewalk، یک ایستگاه کاری صوتی دیجیتال (DAW) بردارید و به راحتی اولین قطعه موسیقی خود را بسازید و آن را به صورت f صادر کنید. ..