آموزش مدلسازی نمای معماری چشمگیر در 3ds Max و V-Ray

Modeling Impressive Architectural Exteriors in 3ds Max and V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها یاد خواهیم گرفت که چگونه یک خانه معماری دقیق را از برنامه های CAD 2D مدلسازی کنیم و آن را برای ارائه سریع و چشمگیر بهینه کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، V-Ray 2.0، AutoCAD 2013، Photoshop CS4. در طول این دوره ها ، ما می آموزیم که چگونه یک خانه معماری دقیق را از برنامه های 2D CAD مدلسازی کنیم و آن را برای ارائه سریع و چشمگیر ارائه دهیم. مراحل مدل سازی و ارائه یک خانه معماری را به روشی طی خواهیم کرد که ایجاد آن سریع ، ویرایش آسان و ارائه سریع است. ما در مورد تکنیک های مختلف مدل سازی ضروری برای گردش کار معماری مانند کار با برنامه های CAD ، مدلسازی پلی از هر قسمت ساختمان از جمله مدل سازی زمین و محوطه سازی با وضوح بالا یاد خواهیم گرفت. با پایان این آموزش شما می توانید مانند یک معمار کار کرده و فکر کنید ، هر ساختمانی را مدل سازی و ارائه دهید و به راحتی بتوانید در مهلت های بسیار کوتاه کار خود را به پایان برسانید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012 ، V-Ray 2.0 ، AutoCAD 2013 ، Photoshop CS4.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدلسازی نمای معماری چشمگیر در 3ds Max و V-Ray Modeling Impressive Architectural Exteriors in 3ds Max and V-Ray

  • خواندن برنامه های دوبعدی ما Reading Our 2D Cad Plans

  • استخراج اطلاعات از برنامه های Cad ما Extracting Information from Our Cad Plans

  • پالایش بلوک و متن برای صادرات Refining Blocks and Text for Export

  • آماده سازی کانتور در اتوکد Preparing Contours in AutoCAD

  • برنامه های انتقال مجدد برای صادرات نهایی Relayering Plans for Final Export

  • تنظیم 3ds Max برای مدل سازی Setting up 3ds Max for Modeling

  • وارد کردن برنامه های Cad به 3ds Max Importing Cad Plans into 3ds Max

  • مدل سازی زمین خام Modeling the Raw Terrain

  • ایجاد یک مدل زمین تصفیه شده Creating a Refined Terrain Model

  • افزودن جاده ها به مدل زمین Adding Roads to the Terrain Model

  • ویرایش مش مدل Terrain Editing the Terrain Model Mesh

  • روش های مدل سازی دیوارهای خانه Methods for Modeling the House Walls

  • ویرایش دیوارها و ستون های مدل سازی Editing Walls and Modeling Columns

  • مدل سازی دال طبقه همکف Modeling the Ground Floor Slab

  • ایجاد مراحل و لبه های اسلب Creating the Steps and Slab Edges

  • تولید درب های گاراژ Producing the Garage Doors

  • طراحی ویندوز ثابت Designing the Fixed Windows

  • مدلسازی پنجره ورودی Modeling the Entrance Window

  • اجرای درهای اصلی کشویی Executing the Main Sliding Doors

  • تولید درب دوبل جلو Generating the Front Double Door

  • مدلسازی صفحات عمودی Modeling the Vertical Screens

  • تصفیه های دیوارهای طبقه همکف Refinements to the Ground Floor Walls

  • ایجاد دال طبقه فوقانی Creating the Upper Floor Slab

  • طراحی پله های مارپیچی سفارشی Designing Custom Spiral Stairs

  • با استفاده از میانبرها و هندسه موجود Using Shortcuts and Existing Geometry

  • مدل سازی دیوارهای نهایی Modeling the Final Walls

  • تشکیل دال بام Forming the Roof Slab

  • سفارشی کردن تراس Customizing the Terrace

  • مدل سازی استخر و آب Modeling the Pool and Water

  • مجسمه سازی آب روان Sculpting Running Water

  • پالایش Hardscape و استخر Refining the Hardscape and Pool

  • تبدیل لبه های دال و سقف Transforming the Slab Edges and Roof

  • پالایش مدل زمین Refining the Terrain Model

  • تنظیم ویژگی های رندر V-Ray ما Setting Our V-Ray Rendering Properties

  • ایجاد یک رندر معماری سفید Creating a White Architectural Render

  • راه اندازی محیط زیست و Hdri Setting up Our Environment and Hdri

  • بازتاب ها و جهت Hdri را کنترل کنید Controlling Reflections and Hdri Direction

  • ایجاد یک بافت سایت سفارشی Creating a Custom Site Texture

  • ذخیره و نقشه برداری از بافت سایت Saving and Mapping the Site Texture

  • افزودن بافت به ساختمان Adding Textures to the Building

  • استفاده از مواد چندگانه/فرعی Using Multi/sub-object Materials

  • افزودن چند ماده Adding Multi Materials

  • بافت سقوط آب Texturing the Falling Water

  • متحرک سازی درهای کشویی و محوری Animating the Sliding and Pivot Doors

  • افزودن پوشش گیاهی به صحنه Adding Vegetation into the Scene

  • تنظیم دوربین Adjusting the Camera

  • تنظیمات رندر نهایی Final Render Settings

  • ویرایش رندر ما در فتوشاپ Editing Our Render in Photoshop

  • تصویر نهایی و نتیجه گیری دوره Final Image and Course Conclusion

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی نمای معماری چشمگیر در 3ds Max و V-Ray
جزییات دوره
8h 2m
50
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Micha Koren
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Micha Koren Micha Koren

Micha Koren یک طراح و 3D Artist است. ریشه خانواده وی در جمهوری چک است حتی اگر بیشتر زندگی خود را در آفریقای جنوبی گذرانده باشد. وی ضمن مدیریت پروژه های بین المللی تجسم سه بعدی که با تیم هایی از هنرمندان در آسیا انجام می شود ، مرتباً بین اروپا و سنگاپور سفر می کند. وی تحصیلات خود را در رشته معماری به پایان رساند و از آن زمان با معماران آفریقای جنوبی ، فرانسه ، اسپانیا و سنگاپور همکاری می کند. امروز تمرکز او بر یافتن روشهای جدیدی از تجسم معماری برای صنعت املاک و مستغلات است. او می گوید جهان آنقدر سریع در حال حرکت است که تصاویر و فیلم های سه بعدی به تنهایی مانند 10 سال پیش ما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. امروز سینمای سه بعدی و نقشه های شهر سه بعدی تعاملی نوار را به ارتفاعات جدیدی رسانده اند. او می گوید ، ما باید هر روز برای ادامه این محدودیت ها رقابت كنیم. طراحی ، تجسم سه بعدی و کارآفرینی از بزرگترین علاقه های مایکا است. وی برنده جوایز طراحی ، تجسم ده ها پروژه معماری ، ایجاد وب سایت و راه اندازی مشاغل آنلاین شده است. او به ویژه از ورزش های شدید مانند سنگ نوردی ، موج سواری و دوچرخه سواری کوهستان لذت می برد زیرا اینها دلایل عالی برای خارج شدن از دفتر است. عبارت مورد علاقه میشا این است: "همیشه قابل دستیابی است!"