آموزش کوتلین: با استفاده از کورتین

Kotlin: Using Coroutines

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: هر چه بیشتر زبان ها از برنامه نویسی همزمان استفاده می کنند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از ویژگی های برنامه نویسی ناهمگام Kotlin استفاده کنید و به شما امکان می دهد برنامه هایی با واکنش بیشتر ایجاد کنید. به عنوان یک توسعه دهنده ، می خواهید برنامه هایی با سرعت بالا و بدون سربار که رشته ها می توانند ایجاد کنند ، ایجاد کنید. در این دوره ، کوتلین: با استفاده از Coroutines ، خواهید آموخت که چگونه کوتین ها روشی را برای استفاده از رشته های "سبک" در فرآیندی فراهم می کنند که به ما امکان می دهد از پردازنده های چند هسته ای استفاده کنیم و سربار اضافی نداریم. ابتدا ، شما می توانید یاد بگیرید که چگونه کوتولین ایجاد کنید. در مرحله بعدی ، نحوه استفاده از آنها برای بازگرداندن داده ها را کشف خواهید کرد. سرانجام ، شما خواهید فهمید که چگونه در محیط هایی مانند JavaFX و Android ، جایی که میل موضوع بسیار مهم است ، از کوتاهی استفاده کنید. با پایان این دوره ، شما دانش کاملی در مورد نحوه استفاده از کوتولین در کوتلین برای ایجاد برنامه های سریع و کارآمد خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

معرفی کوتلین کوروتین Introducing Kotlin Coroutines

  • مقدمه Introduction

  • چند رشته در جاوا Multi Threading in Java

  • محاسبه با Coroutines Computing with Coroutines

  • رویکردهای مختلف برنامه نویسی ناهمزمان The Different Approaches to Asynchronous Programming

  • تنظیم محیط توسعه Setting up Your Development Environment

  • نوشتن اولین Coroutine شما Writing Your First Coroutine

  • خلاصه Summary

تعریف توابع و اجرای آنها با Coroutine Builders Defining Functions and Running them with Coroutine Builders

  • مقدمه Introduction

  • با استفاده از سازندگان Coroutine Using Coroutine Builders

  • مسدود کننده اجرای Coroutine Builder Run-blocking Coroutine Builder

  • تست عملکردهای تعلیق Testing Suspending Functions

  • خلاصه Summary

منتظر روشن شدن ، پیوستن به Coroutines و لغو آن Waiting on, Join-ing to, and Cancelling Coroutines

  • مقدمه Introduction

  • پیوستن به Coroutines Joining Coroutines

  • لغو Coroutines Cancelling Coroutines

  • لغو تعاونی Co-operative Cancellation

  • دست زدن به استثناها Handling Exceptions

  • رسیدگی به وقفه ها Handling Timeouts

  • خلاصه Summary

درک زمینه های Coroutine Understanding Coroutine Contexts

  • مقدمه Introduction

  • بررسی زمینه های Coroutine Examining Coroutine Contexts

  • دسترسی به شی '' Job ' Accessing the 'Job' Object

  • درک روابط فرزند والدین Understanding Parent Child Relationships

  • ترکیب Coroutines Combining Coroutines

  • با استفاده از SingleThreadContext Using the SingleThreadContext

  • خلاصه Summary

ترکیب توابع و بازگشت داده ها از Coroutines Composing Functions and Returning Data from Coroutines

  • مقدمه Introduction

  • یک مثال ساده Async در انتظار A Simple Async Await Example

  • نوشتن توابع Async Idiomatic Writing Idiomatic Async Functions

  • Lazily Starting Async Functions Lazily Starting Async Functions

  • خلاصه Summary

استفاده از کانال ها برای برقراری ارتباط بین Coroutines Using Channels to Communicate Between Coroutines

  • مقدمه Introduction

  • یک مثال ساده ارسال/دریافت A Simple Send/Receive Example

  • بستن کانال ها Closing Channels

  • استفاده از کانال ها برای مصرف کننده تولید کننده Using Channels for Producer Consumer

  • کانالهای خط لوله Pipelining Channels

  • استفاده از کانال ها برای داده های فن و فن Using Channels to Fan-out and Fan-in Data

  • کانالهای بافر شده Buffered Channels

  • درک انصاف کانال Understanding Channel Fairness

  • کانالهای متعادل کننده بار Load Balancing Channels

  • خلاصه Summary

انتظار در چندین کوروتین همزمان با استفاده از Select Waiting on Multiple Coroutines Concurrently by Using Select

  • مقدمه Introduction

  • با استفاده از انتخاب با کانال Using Select with Channels

  • مدیریت کانالهای بسته با Select Handling Closed Channels with Select

  • استفاده از کانالهای جانبی Using Side Channels

  • خلاصه Summary

استفاده از بازیگران برای برقراری ارتباط بین Coroutines Using Actors to Communicate Between Coroutines

  • مقدمه Introduction

  • بازیگران انگیزه دهنده Motivating Actors

  • نوشتن یک بازیگر - تظاهرات Writing an Actor - Demonstration

  • نوشتن یک بازیگر Writing an Actor

  • قیچی کاغذ راک با بازیگران Rock Paper Scissors with Actors

  • محاسبه پی راه سخت با بازیگران Calculating Pi The Hard Way with Actors

  • خلاصه Summary

استفاده از Coroutines در برنامه های UI Using Coroutines in UI Applications

  • مقدمه Introduction

  • استفاده از Coroutines در رابط های کاربری Using Coroutines in User Interfaces

  • استفاده از بازیگران در رابط های کاربری Using Actors in User Interfaces

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش کوتلین: با استفاده از کورتین
جزییات دوره
3h 50m
58
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
34
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Kevin Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kevin Jones Kevin Jones

مدت ها پیش در دانشگاهی بسیار دور ، کوین عاشق برنامه نویسی شد. در ابتدا با کامپیوتر DEC20 دانشگاه BASIC و Pascal و کمی از Fortran را انجام می دهید. اولین کار او این بود که او به نوشتن دسته PL/1 در یک سیستم اصلی IBM پرداخت و در آنجا نیز لذت های عجیب و غریب JCL را کشف کرد. او پس از کشف لذت های dBase IV در رایانه های شخصی IBM به زودی دریافت که سیستم های چند کاربره برای او مناسب نیستند. از آنجا که او به C و API ویندوز معتاد شد از این رو به پایین بود. او که فقط کد نویسی ویندوز 1 را از دست داده بود ، برای 16 نسخه بیتی دیگر از ویندوز ، 2 و 3 ، از جمله نسخه های مختلف آماده شبکه ، کد را انجام داد. او هنوز به سختی ناشی از مجبور شدن به همراه داشتن IBM Token Ring MAU را با خود به یاد آورده است. پس از تلاش برای وانمود کردن اینکه ویندوز و C واقعاً شی گرا هستند ، تصمیم گرفت که بهتر است C ++ را یاد بگیرد. در حدود همین مرحله بود که او دریافت که علاوه بر نوشتن کد برای امرار معاش ، می توان بابت گفتن نحوه نوشتن کد برای امرار معاش به او پول پرداخت کرد. وی قبل از اینکه روحیه او در پشت پشتیبانی OLE در MFC شکسته شود ، ویندوز ، MFC و C ++ را برای یک شرکت آموزشی در انگلیس تدریس می کرد ، وقتی که سرانجام از کابوس کد مدیریت نشده به نیروانای زمان اجرا مدیریت شده به نام جاوا دور شد. در این زمان بود که او در چندین کنفرانس JavaOne که معمولاً با موضوع Servlets ، JavaServer Pages و برچسب های کتابخانه ای صحبت می کرد. پس از خرید کارمندان Sun ، مقادیر زیادی از Apple Martini کوین برای مشخصات Servlet و JSP به گروه های متخصص دعوت شد. اوه ، چطور وقتی دات نت خندید ، خندید و همان استدلال ها در مورد تخریب غیر قطعی و جمع آوری زباله ها که اکنون در دنیای جاوا کلاه بسیار قدیمی بودند ، ایجاد شد. او سرانجام حدود هشت سال پیش دستهای خود را در C # و .Net کثیف کرد ، دوباره در لایه وب کار می کرد و از هر دقیقه استفاده از هیولایی که ASP.Net Web Forms بود و متنفر بود ، متنفر بود. تا اینکه MVC سرانجام احساس کرد که به خانه مایکروسافت آمده است. البته البته MVC سال گذشته است و کوین بیشتر و بیشتر بر روی مشتریان ثروتمند تمرکز می کند و از JavaScript و ابزارهایی مانند Knockout و AngularJS استفاده می کنند. او معتقد است که جاوا اسکریپت بهترین چیز از آنجا که ، جاوا اسکریپت است. او هنوز علاقه خود را برای توسعه و تدریس حفظ کرده است. صرف حدود یک چهارم سال با انجام مورد دوم و بیشتر اوقات با انجام کار قبلی. وقتی جلوی کامپیوتر گیر نکرده اید ، می توانید او را پیدا کنید: با بینی خود در کتاب ، یک کتاب ترجیحاً خوب است ، اما تقریباً هر کتابی این کار را می کند. تماشای فیلم؛ پیاده روی؛ دویدن یا با دیدن ورزش در تلویزیون همسرش را اذیت کند.