نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
ما مدل موجود خود را از بهینه سازی شخصیت های بازی و اصول بازی مجسمه سازی موجودات بازی گرفته و از شیوه های نوین بافت بازی در آن استفاده می کنیم تا بافت موجود دشمن آماده بازی را ایجاد کنیم. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره یکم 15 ثانیه پخت و راه اندازی 25 متر 16s بافت اصلی عناصر 1 ساعت 0 متر 58 ثانیه تغییر برای موتور بازی 25m 18s پالایش و جزئیات 52 متر 43s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
پخت و راه اندازی
Baking and Set Up
-
آماده شدن مدل ها برای پخت
Getting Models Ready for Baking
-
پخت در ماده نقاش
Baking in Substance Painter
-
کار در سراسر مجموعه های مختلف بافت
Working Across Multiple Texture Sets
بافت اصلی عناصر
Texturing Main Elements
-
مسدود کردن در مواد منحصر به فرد
Blocking in Unique Materials
-
بافت پوست
Texturing the Skin
-
تصفیه پوست و چشم
Refining Skin and Eyes
-
بافت خز
Texturing the Fur
-
بافت چرم
Texturing the Leather
-
بافت یقه
Texturing the Collar
تغییر برای موتور بازی
Modifying for a Game Engine
-
صادرات و واردات به وحدت
Exporting and Importing into Unity
-
تنظیم مواد در Unity
Setting Materials up in Unity
-
ساخت Unity Match Substance Painter
Making Unity Match Substance Painter
پالایش و جزئیات
Refinement and Details
-
در حال بررسی یک نتیجه نهایی
Reviewing a Final Result
-
بافت دقیق پوست
Detailed Skin Texturing
-
جزئیات بافت چرم
Detailed Leather Texturing
-
بافت دقیق یقه
Detailed Collar Texturing
-
پایان دادن به جزئیات
Finishing the Details
نمایش نظرات