آموزش مجسمه سازی یک تبر تلطیف در ZBrush

Sculpting a Stylized Axe in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه یک تبر سبک را در ZBrush مجسمه سازی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2015، KeyShot 5، Photoshop CC. در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه یک تبر سبک را در ZBrush مجسمه سازی کنیم. ما تبر خود را برای ساختن مجسمه سازی آماده می کنیم که در 3ds Max جلوی آن را بگیرد. سپس مقداری مجسمه سازی عمیق روی مواد مختلف سبک مانند پارچه ، چوب و فلز انجام خواهیم داد. در پایان ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک رندر سریع در KeyShot برای ارائه نهایی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2015، KeyShot 5، Photoshop CC.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی یک تبر تلطیف در ZBrush Sculpting a Stylized Axe in ZBrush

  • مسدود کردن شکل Prop Blocking out Prop Shape

  • ایجاد یک شکل پایه برای مجسمه سازی Creating a Base Shape for Sculpt

  • مسدود کردن پارچه Blocking out Cloth

  • ایجاد ترک با استفاده از ابزار Boolean Creating Cracks Using Boolean Tool

  • وارد کردن و تمیز کردن مش پایه Importing and Cleaning up Base Mesh

  • مجسمه سازی تیغه Sculpting the Blade

  • افزودن ترک و خسارت به تیغه Adding Cracks and Damage to the Blade

  • اتمام قطعات فلزی Finishing the Metallic Parts

  • دستگیره پارچه ای مجسمه سازی Sculpting Cloth Handle

  • ایجاد باند های پارچه ای Creating Cloth Bands

  • مجسمه سازی چوب تبر Sculpting Wood of Axe

  • پایان بخش چوبی تبر Finishing the Wood Part of Axe

  • صادر کردن دارایی تبر Exporting Axe Asset

  • رندر تبر در KeyShot Rendering Axe in KeyShot

  • ترکیب نهایی رندر در فتوشاپ Compositing Final Render in Photoshop

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی یک تبر تلطیف در ZBrush
جزییات دوره
2h 6m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
34
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Alex Jerjomin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alex Jerjomin Alex Jerjomin

الکس در لتونی شوروی به دنیا آمد. از کودکی او عاشق ساختن و خلق کردن بود و او را به سمت عشق به معماری سوق داد. الکس در نوجوانی با اولین نرم افزار CAD آشنا شد و در آنجا طرح ها و نقشه های مختلف ساختمان را آموخت. وی سپس تصمیم گرفت که اشتیاق خود را می تواند به عنوان یک هنرمند سه بعدی ترکیب کند. او به انگلستان نقل مکان کرد و در آنجا با همسر فوق العاده خود ، ناتاشا آشنا شد و برای تحصیل در انیمیشن سه بعدی و بازی هنر در دانشگاه Herefordshire حضور یافت. او بین کار در صنعت VFX یا صنعت بازی درگیر بود تا اینکه فرصت کار در استودیوی Blitz Games ، اولین شغل خود در صنعت ، ارائه شد. او سپس یک پیشنهاد شگفت انگیز برای کار در Microsoft Game Studios به دست آورد که منجر به استودیوی Rare و Lionhead شد که در حال حاضر با یک تیم شگفت انگیز از مردم کار می کند. او هم اکنون در حال کار بر روی قسمت بعدی سری Fable است.