آموزش موتور غیرواقعی: ایجاد قالب برای پروژه های تجسم

Unreal Engine: Creating Templates for Visualization Projects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

شروع یک پروژه جدید در Unreal می تواند یک روند ترسناک باشد. تنظیمات زیادی وجود دارد که باید درست باشد تا صحنه شما به درستی کار کند و عالی به نظر برسد. اگر مجبور نباشید هر بار از ابتدا شروع کنید؟ در این دوره ، مربی برایان بردلی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید قالب های پروژه ایجاد کنید که گردش کار شما را بسیار بیشتر مدیریت کرده و شما را سریعتر به ایجاد برساند. برایان پس از توضیح مزایای تنظیم الگوهایی که قبل از شروع پروژه های جدید به آنها نیاز دارید ، با ایجاد یک الگوی Arch Viz ، از جمله مواد اصلی اصلی که می توانید از آنها برای پر کردن سریع و آسان یک صحنه تجسم استفاده کنید ، با دقت عمل می کند. بعلاوه ، وی مراحل ایجاد الگوی Product Viz را با جزئیات پوشش می دهد.

توجه: این دوره توسط برایان بردلی ایجاد شده است. خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • ایجاد الگوهای پروژه Creating project templates

  • ایجاد یک پروژه خالی Creating an empty project

1. ایجاد پروژه الگوی Arch Viz 1. Creating an Arch Viz Template Project

  • ایجاد ساختارهای مفید پوشه Creating useful folder structures

  • افزودن نور خورشید و آسمان Adding sun and sky lighting

  • ایجاد حجم فرآیند ارسال Building a post process volume

  • تنظیم نورپردازی کیفیت Quality lighting setup

  • قرار دادن دوربین های استاتیک برای عکس ها Placing static cameras for stills

  • ساخت دوربین قابل پخش Constructing a playable camera

  • راه اندازی زمین اصلی Setting up a basic terrain

  • ایجاد یک ماده اصلی اصلی: قسمت 1 Creating a basic master material: Part 1

  • ایجاد یک ماده اصلی اصلی: قسمت 2 Creating a basic master material: Part 2

  • ایجاد یک ماده اصلی اصلی: قسمت 3 Creating a basic master material: Part 3

  • سازمان پارامتر در UI غیر واقعی Parameter organization in the Unreal UI

2. ایجاد یک پروژه قالب محصول Viz 2. Creating a Product Viz Template Project

  • ایجاد قالب محصول Creating a product template

  • راه اندازی سیستم روشنایی سه نقطه ای Setting up a three-point lighting system

  • اضافه کردن دوربین های اضافی به صحنه Adding extra cameras to the scene

  • تغییر تنظیمات دوربین Tweaking your camera settings

  • اضافه کردن دنباله ای برای انیمیشن ها Adding a sequence for animations

  • ایجاد تنظیمات جرم نور با کیفیت بالا Creating a high-quality light mass setup

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش موتور غیرواقعی: ایجاد قالب برای پروژه های تجسم
جزییات دوره
1h 44m
20
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.