آموزش موفقیت پروژه جانبی

Side Project Success

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این داستان در مورد چگونگی راه اندازی خط تولید پوشاک در حین کار 9 تا 5 است. به عنوان یک فروشگاه خلاقانه و راهی برای طراحی و چاپ پیراهن های جذاب برای من و خانواده ام شروع شد. هشت سال بعد در حدود بیست بازار در سال می فروشم و پروژه جانبی من حدود 30 درصد از درآمد سالانه من را تشکیل می دهد.

این واقعاً عمداً اتفاق نیفتاد و من فکر می‌کنم افراد زیادی وجود دارند که می‌توانند به همان موفقیت دست یابند. من می خواستم یک راهنمای واقع بینانه در مورد اینکه چگونه شروع کردم و چگونه می توانید آن را انجام دهید ایجاد کنم. و همچنین نکاتی را در مورد نحوه جلوگیری از برخی از اشتباهات من به اشتراک بگذارید.

پروژه جانبی شما را دنبال کنید و طوفان فکری کنید. راهنمایی یا راهنمایی می خواهید؟ فقط یک سوال یا پروژه ارسال کنید. مشتاقانه منتظر شنیدن ایده های پروژه جانبی شما هستم.

آیا می خواهید درباره برندسازی و بیان داستان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ مجموعه "Brand First"

من را بررسی کنید

برای شروع کار با جزئیات پروژه جانبی خود، کاربرگ را دنبال کنید. کشف کنید که به چه چیزی علاقه دارید، چگونه می توانید آن را به یک ایده منحصر به فرد محصول مبتنی بر طراحی تبدیل کنید، و چگونه می توانید شروع به فروش آن به جهان کنید.

سؤالی دارید، در طول راه به مشاوره نیاز دارید؟ فقط بپرسید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • کار خود را نشان دهید Show Your Work

  • وکیل نیست Not a Lawyer

  • برند آن ساید پروژه Brand That Side Project

  • چگونه من شروع کردم How I Got Started

  • فروش آنلاین Selling Online

  • با انگیزه بمانید Stay Motivated

  • انتخاب پروژه جانبی شما Picking Your Side Project

  • رفتن! Get Going!

  • خوش آمدی Welcome

  • قیمت گذاری محصولات Pricing Products

  • فروش در بازارها Selling at Markets

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش موفقیت پروژه جانبی
جزییات دوره
48m
11
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2,145
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Fredricks Chris Fredricks

استراتژی برند و تولید محتوا

سلام! من بیش از یک دهه به عنوان طراح در یک سری نقش های مختلف کار کرده ام. من روی ساخت و مدیریت برندها تمرکز دارم. من به مشتریان مختلفی کمک کرده‌ام تا یک استراتژی برند را توسعه دهند و سپس آن استراتژی را در طراحی وب‌سایت، کاتالوگ یا هر چیزی که نیاز داشتند با جهان به اشتراک بگذارند، اعمال کنند. طراحی در نهایت باعث شد که طراحی را هم به صورت آنلاین و هم در سطح دانشگاه تدریس کنم. در سال 2019، به تیم دانشگاه InVision ملحق شدم، جایی که هر روز در حین استفاده از پیشینه خود در طراحی و آموزش، تعداد زیادی یاد می‌گیرم.

وقتی همه این کارها را انجام نمی‌دهم، برای برند پوشاکم، Grow Up Awesome، تصویرسازی می‌کنم. هر چیزی که من می سازم از خانواده عجیب و غریب من و بسیاری از حیوانات خانگی الهام گرفته شده است. من در گرند راپیدز، میشیگان زندگی و کار می کنم.