آموزش حروف iPad در Procreate، اصول اولیه برای شروع.

iPad Lettering in Procreate, the very basics to get you started.

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

به کلاس من خوش آمدید، اسم من هانا است. من یک هنرمند حروف‌نویسی دستی هستم و در شرکت Han'made Designs خلاق هستم.

با هم در این کلاس، تمرین‌ها و تمرین‌هایی را برای کمک به شما در استفاده از حروف Procreate برای iPad مرور خواهیم کرد. در پایان کلاس، شما با موفقیت قادر خواهید بود هر نام، کلمه یا عبارتی را با خوشنویسی دیجیتالی زیبا و مدرن بنویسید.

این دوره برای مبتدیانی است که مایلند دست خود را در حروف دیجیتالی امتحان کنند. با تمرین به زودی در سفر حروف نویسی خود خواهید بود!

ما اهمیت وزن یک حرف و نحوه تغییر ضخامت حروف بالا و پایین را بررسی خواهیم کرد. که در نهایت شما را به ایجاد سبک نوشتاری iPad خود سوق می دهد. (همچنان که پیش می رویم، راهنماهایی را اضافه می کنم تا به شما کمک کنم آشنا شوید).

سفر نامه شما از طریق کانال اینستاگرام من () یا با استفاده از #letterwithhan پشتیبانی و تشویق خواهد شد. من بی صبرانه منتظر پیشرفت شما هستم!!

برای این کلاس توصیه می‌شود که از برس Procreate استفاده کنید که امکان تغییر ضخامت را فراهم می‌کند. به عنوان مثال اسکریپت و قلم قلم در بخش خوشنویسی.

با این حال، برای این ویدیو، از برس‌های زاد و ولد خودم استفاده کرده‌ام که می‌توان آن‌ها را پیدا کرد.

برای این کلاس، پروژه شما ایجاد یک قطعه زیبا با حروف دیجیتالی، بر اساس هر کلمه دلخواه شما خواهد بود. (یک نقطه شروع عالی نام شماست!).

راهنماهای نامه نگاری:

برای کمک به شما در سفر حروف‌نویسی، راهنمای PDF زیر را برای کمک به شما در برخی از درس‌ها قرار داده‌ام. (به سادگی دانلود کنید، به Procreate وارد کنید، و یک لایه جدید برای طراحی در بالا اضافه کنید).

- Upstrokes Downstrokes

- حافظه عضلانی

- شکل دادن حروف


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • معرفی طرح های دست ساز Intro Han’made Designs

  • حافظه عضلانی Muscle memory

  • ضربات بالا و پایین Upstrokes and downstrokes

  • تشکیل حروف Forming letters

  • مراحل بعدی Next steps

  • پیوستن نامه ها Joining letters

  • کلمات Words

  • تجهیزات و نرم افزار Equipment & software

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش حروف iPad در Procreate، اصول اولیه برای شروع.
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
22m
8
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
05 مرداد 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
2,268
4 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Han'made Designs Han'made Designs

نامه نگاری و تجارت


من هانا هستم، اهل بریتانیا. معمولاً مرا با یک مداد سیب در یک دست و یک فنجان چای در دست دیگر پیدا خواهید کرد! P علاقه مند به حروف، تایپوگرافی و تصویرسازی، سال ها تجربه و عشق خود را به شکل نامه ها ترکیب می کنم تا محصولات نهایی را ایجاد کنم که محتوای خلاقانه و جذابی را در سراسر جهان بفروشند.

سفر من تاکنون...

پدر من یک آه نویس سنتی بود، بنابراین از سنین جوانی، من همیشه شیفته حروف شکل بودم. این را با عشق به خلق کردن، نقاشی و دانش فنی حرفه ای ترکیب کنید... من خیلی زود شروع به هموار کردن سفر هنری خود کردم.

در طول سال‌ها، مدارک رسمی من باعث شد که در رشته هنرهای زیبا، طراحی گرافیک و مطالعات رسانه‌ای با تحصیلات تکمیلی طراحی هنر (با تخصص در طراحی گرافیک/تصویرگری) تحصیل کنم. در سن 21 سالگی، تصمیم گرفتم به ندای درونی خود گوش دهم و سفر مستقل/کارآفرینی خود را شروع کنم.

فقط با مقدار کمی پس انداز، مک بوکم را خریدم و شروع به ساخت لوازم التحریر عروسی نقاشی دستی کردم، و در عرض چند ماه پس از افتتاح یک فروشگاه آنلاین، کار من نه تنها در سراسر بریتانیا شروع شد، اما در نیویورک نیز فرود آمد!

پنج سال در کسب و کار به جلو و بیش از 12000 فروش تا به امروز. من اکنون آماده هستم تا به دیگران کمک کنم تا سفر خلاقانه خود را آغاز کنند و تمام تکنیک هایی را که در این راه آموخته و مطالعه کرده ام به آنها نشان دهم.

الهام بخش، یاد بگیرید، تشویق کنید...

هم اینجا و هم پیشنهاد من الهام بخش، مهارت های جدید برای یادگیری، و مکانی برای تشویق.


Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.