UX: طراحی تعامل [ویدئو]

UX: Interaction Design [Video]

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره آموزشی، شما بر اصول طراحی تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) تسلط خواهید داشت، با درک اینکه کاربران چه کسانی هستند، چرا تجربیات آنها اهمیت دارد و چگونه با در نظر گرفتن آنها طراحی کنید. شما تئوری های UX را بررسی می کنید، بین UX و UI تفاوت قائل می شوید و یاد می گیرید که تجاربی را که با اهداف کاربر همسو باشد ساختار دهید. این دوره شخصیت های کاربر، همدلی و الگوهای طراحی UX را پوشش می دهد، با تمرکز بر ناوبری اولیه، کشویی، خرده نان و موارد دیگر برای ایجاد طرح های بصری و کاربر پسند. شما همچنین در طراحی محصول، اصول طراحی جهانی، و سیستم‌های طراحی کاوش خواهید کرد و مهارت‌هایی را برای ایجاد محصولات دیجیتالی منسجم و قابل دسترس به دست خواهید آورد. در نهایت، این دوره بر دسترسی، هدایت شده توسط دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب (WCAG) و طراحی تعامل، از جمله تعاملات خرد و مکانیسم های بازخورد تأکید دارد. در پایان، شما یک مجموعه مهارت جامع برای طراحی تجربیات متفکرانه و کاربر محور خواهید داشت. شخصیت ها و نیازهای کاربر را تعریف و تجزیه و تحلیل کنید اصول طراحی UX و UI را به طور موثر پیاده سازی کنید رابط های قابل دسترسی را با پیروی از دستورالعمل های WCAG طراحی کنید جریانات و تعاملات کاربری منسجمی ایجاد کنید استفاده از الگوهای طراحی برای بهبود ناوبری کاربر این دوره برای طراحان مشتاق UX/UI، طراحان محصول و هر کسی که علاقه مند به ایجاد تجربیات دیجیتال کاربر محور است ایده آل است. هیچ تجربه قبلی لازم نیست، اما آشنایی با مفاهیم اولیه طراحی مفید است. اصول طراحی UX و UI را بررسی کنید * تئوری UX را در زمینه های دنیای واقعی درک و به کار ببرید * تفاوت های بین UX و UI را بیاموزید

سرفصل ها و درس ها

ایجاد تجربیات کاربری Creating User Experiences

  • به تجربه کاربری خوش آمدید Welcome to User Experience

  • کاربران چه کسانی هستند Who Are Users

  • چرا تجربیات کاربر مهم است؟ Why Do User Experiences Matter

  • تئوری پایه UX UX Basic Theory

  • UX در مقابل طراحی UI UX vs UI Design

  • UX در زمینه UX in Context

  • اهمیت کاربران The Importance of Users

  • اهمیت طراحی برای کاربران The Importance of Designing for Users

  • تعیین پرسونای کاربران شما Determining Your Users Personas

  • همدلی برای کاربران شما Empathy for Your Users

  • درک اهداف کاربران Understanding Your Users' Goals

  • به اهداف خود فکر کنید Thinking of Your Goals

  • ترکیب اهداف خود با اهداف کاربران Combining Your Goals with Your Users' Goals

  • ساختار تجارب حول اهداف خاص Structuring Experiences Around Specific Goals

  • کاربران انتظار یک فرآیند را دارند - درک جریان های کاربر Users Expect a Process - Understanding User Flows

  • به ترتیب قدم هایمان Getting Our Steps in Order

  • اهداف متضاد کاربر Contrasting User Goals

  • ایجاد جریان کاربران Making User Flows

  • آنچه را که آموخته ایم خلاصه کنید Recap What We've Learned

الگوهای طراحی UX UX Design Patterns

  • الگوهای طراحی چیست؟ What Are Design Patterns

  • روانشناسی الگوهای طراحی The Psychology of Design Patterns

  • پیاده سازی الگوهای طراحی Implementing Design Patterns

  • فراتر از الگوهای طراحی Beyond Design Patterns

  • ناوبری اولیه Primary Navigation

  • کرکره و پیمایش فرعی Dropdowns and Subnavigation

  • خرده نان Breadcrumbs

  • صفحه بندی و فیلترینگ Pagination and Filtering

  • پاورقی ها Footers

  • اولین برداشت ها First Impressions

  • الگوهای اسکن Scanning Patterns

  • اعمال الگوی کیک لایه ای Applying the Layer Cake Pattern

مقدمه ای بر طراحی محصول Introduction to Product Design

  • به طراحی محصول خوش آمدید Welcome to Product Design

  • رشته های طراحی محصول Disciplines of Product Design

  • اصول طراحی جهانی Universal Design Principles

  • اصول طراحی تعامل Interaction Design Principles

  • اصول طراحی شرکت Company Design Principles

  • کشف کنید Discover

  • تعریف Definition

  • ایده پردازی Ideation

  • راه حل Solution

  • تست کنید Test

  • کشتی Ship

  • مراحل بعدی Next Steps

مقدمه ای بر سیستم های طراحی Introduction to Design Systems

  • سیستم طراحی چیست What Is a Design System

  • کاوش در سیستم های طراحی Exploring Design Systems

  • طراحی اجزای سیستم Design System Components

  • رنگ Color

  • تایپوگرافی Typography

  • فضا Space

  • تصویر Image

  • حرکت Motion

  • معرفی کتابخانه های رابط کاربری Introducing User Interface Libraries

  • کاوش در کتابخانه های رابط کاربری Exploring User Interface Libraries

  • معرفی صدا و لحن Introducing Voice and Tone

  • کاوش صدا و لحن Exploring Voice and Tone

با استفاده از یک سیستم طراحی تمرین کنید Practice Using a Design System

  • معرفی پروژه Introducing the Project

  • تحقیق کنید Research

  • اکتشافات طراحی Design Explorations

  • راه اندازی Mobile Wireframe Starting the Mobile Wireframe

  • ایجاد منوی آکاردئون Creating the Accordion Menu

  • گسترش پانل آکاردئون Expanding the Accordion Panel

شروع به کار با دستورالعمل های رابط انسانی Getting Started with Human Interface Guidelines

  • معرفی دستورالعمل های رابط انسانی Introducing Human Interface Guidelines

  • تکامل طراحی iOS The Evolution of iOS Design

  • تم های طراحی iOS iOS Design Themes

  • معرفی پروژه ما Introducing Our Project

  • راه اندازی پروژه Project Setup

  • صفحه اول The First Screen

  • صفحه دوم The Second Screen

شروع کار با طراحی متریال Getting Started with Material Design

  • معرفی متریال دیزاین Introducing Material Design

  • چرا متریال دیزاین Why Material Design

  • ماده استعاره است Material Is the Metaphor

  • اصول طراحی متریال Material Design Principles

  • معرفی پروژه ما Introducing Our Project

  • یک ناوبری پایین طراحی کنید Design a Bottom Navigation

  • یک صفحه جانبی طراحی کنید Design a Side Sheet

  • یک دکمه اکشن شناور طراحی کنید Design a Floating Action Button

طراحی برای نقش های کاربر Designing for User Roles

  • ایجاد تجربیات برای نقش های کاربر Creating Experiences for User Roles

  • مزایای نقش های کاربر Benefits of User Roles

  • عناصر نقش کاربر Elements of a User Role

  • نمودار جریان نقش های کاربر Diagramming the Flow of User Roles

  • بهترین شیوه ها Best Practices

قابلیت دسترسی برای طراحان UX Accessibility for UX Designers

  • طراحی قابل دسترس چیست What Is Accessible Design

  • دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب Web Content Accessibility Guidelines

  • اصول WCAG - قابل درک WCAG Principles - Perceivable

  • اصول WCAG - قابل اجرا WCAG Principles - Operable

  • اصول WCAG - قابل درک است WCAG Principles - Understandable

  • اصول WCAG - قوی WCAG Principles - Robust

  • دسترسی و فرآیند طراحی Accessibility and the Design Process

  • قابلیت دسترسی به فرم Form Accessibility

  • صفحه نمایش اطلاعات تحویل Delivery Information Screen

  • صفحه نمایش خطا Error Reporting Screen

طراحی تعاملات Designing Interactions

  • طراحی تعامل چیست What's Interaction Design

  • پنج بعد Five Dimensions

  • انواع تعاملات Types of Interactions

  • ریز تعاملات Microinteractions

  • پیام های بازخورد Feedback Messages

  • روانشناسی شناختی - مدل های ذهنی Cognitive Psychology - Mental Models

  • روانشناسی شناختی - مقرون به صرفه Cognitive Psychology - Affordances

  • اصول روانشناسی Psychological Principles

  • احساس و ادراک Sensation and Perception

  • مقدمه ای بر طراحی تعاملات Intro to Designing Interactions

  • نحوه طراحی تعاملات How to Design Interactions

نمایش نظرات

UX: طراحی تعامل [ویدئو]
جزییات دوره
1h 40m
102
Packtpub Packtpub
(آخرین آپدیت)
از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Team Treehouse Team Treehouse

آموزش آنلاین

مأموریت Team Treehouse تنوع بخشیدن به صنعت فناوری از طریق آموزش در دسترس، باز کردن قفل فرصت ها، و توانمندسازی افراد برای رسیدن به رویاهایشان است.


با ارائه دوره‌هایی به دانش‌آموزان، تیم‌های داخلی شرکت، و ارائه‌دهندگان آموزش شخص ثالث، ما به پر کردن شکاف بین مؤسسات آموزشی رسمی و الزامات حین کار کمک می‌کنیم.


Treehouse با هدف دسترسی بیشتر به فناوری از طریق آموزش فناوری آنلاین مقرون به صرفه و جذاب تأسیس شد. در طول دهه بعد، ما به بیش از 1.2 میلیون نفر نحوه کدنویسی و طراحی را آموزش دادیم.

Alena Holligan Alena Holligan

آلنا پس از شروع در هنرهای زیبا و حرکت به سمت طراحی گرافیک، بیش از 15 سال پیش اشتیاق خود را به برنامه نویسی پیدا کرد و هرگز به گذشته نگاه نکرده است. آلنا از اجتماع لذت می برد و هیجان زده است که مردم را با دنیای شگفت انگیز PHP و انجمن فناوری پورتلند آشنا کند. آلنا وقتی پشت کامپیوترش نیست از کاوش در پورتلند با دوستان و خانواده اش از جمله 3 فرزند خردسالش لذت می برد. او همچنین از سمفونی، آشپزی، کتاب، نخ و یوگا لذت می برد.

Kaleigh Veca Kaleigh Veca

Kaleigh Veca یک معمار UX در Designsensory، یک آژانس دیجیتال در تنسی است. او روزانه کار می کند تا مطمئن شود که مشتریان شرکتش می توانند بهترین تجربه ممکن را به کاربران خود ارائه دهند، که توسط تحقیقات پشتیبانی می شود و با توجه به نیازهای منحصر به فرد کاربران ایجاد شده است. او با عشق به کمپینگ، پیراهن های فلانل و پیاده روی، با خوشحالی در ناکسویل، TN، در فاصله ای دورتر از کوه های اسموکی زندگی می کند. توییتر: @kveca

Anwar Montasir Anwar Montasir

انور منتصیر یک مدرس UX Design، Front End Web Development و Full Stack JavaScript است.

May Kim May Kim

می بیش از 11 سال است که به عنوان یک طراح داخلی با تجربه ثابت شده در عرضه محصولات فیزیکی و دیجیتال به بازار کار می کند. می عمیقاً در هر مرحله از فرآیند طراحی، از تحقیق گرفته تا آخرین پیکسل رابط کاربری و طراحی بصری درگیر است. می مشتاق ایجاد محصولات زیبا و کاربردی است که تجربیات معناداری را برای کاربران به ارمغان می آورد. او در حال حاضر به عنوان طراح محصول در Animoto در نیویورک کار می کند.

Hope Armstrong Hope Armstrong

هوپ یک طراح ارشد محصول است. از سال 2009، او در آموزش، فناوری و غیرانتفاعی کار کرده است. او در اوقات فراغت خود از پایداری حمایت می کند و با گربه هایش می گذرد.