آموزش بافت چشم حیوانات در مایا

Texturing Animal Eyes in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: چشم ها قسمت های بسیار مهمی از هر شخصیت ، حتی یک حیوان هستند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013. چشم ها قسمت های بسیار مهمی از هر شخصیت ، حتی یک حیوان هستند. و همه حیوانات بر اساس نحوه شکار ، محل زندگی و عوامل دیگر دارای انواع مختلف چشم هستند. برای ایجاد حیوانات cg واقع بینانه تر ، مهم است که حیوانات بر اساس نوع حیوانات ، بافت چشم نسبتاً واقع بینانه ای داشته باشند. در این آموزش مایا ، ما در مورد انواع چشم ها و روش های متفاوت بودن آنها از یکدیگر صحبت خواهیم کرد. ما در مورد شکل مردمک ، شکل عنبیه و رنگ عنبیه صحبت خواهیم کرد. ما چندین روش برای بازآفرینی سریع برخی از منظره هایی را که در طبیعت می بینیم با ترکیبی از نقشه های بافت و گره های رویه ای فرا خواهیم گرفت. از شیر و عقاب ، گربه خانه و قورباغه ، انواع حیوانات و ظاهر را پوشش خواهیم داد. در پایان ، شما ایده بسیار بهتری از انواع چشم هایی که ممکن است هنگام ساخت حیوانات خود ایجاد کنید ، خواهید داشت و با چندین روش برای انجام این کار در مایا آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2013.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت چشم حیوانات در مایا Texturing Animal Eyes in Maya

  • بافت یک چشم اولیه Texturing a Primate Eye

  • بافت گربه چشم Texturing a Cat Eye

  • بافت چشم شیر Texturing a Lion Eye

  • بافت یک چشم عقاب Texturing an Eagle Eye

  • بافت چشم قورباغه Texturing a Frog Eye

  • بافت چشم بز Texturing a Goat Eye

  • بافت چشم ماهی Texturing a Fish Eye

  • بافت مار چشم Texturing a Snake Eye

  • بافت چشم Gecko Texturing a Gecko Eye

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش بافت چشم حیوانات در مایا
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 26m
10
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
25 دی 1391 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.