آموزش خط لوله نفوذی جلد 7: کامپوزیت در کامپوزیت

'Infiltrator' Production Pipeline Volume 7: Compositing in Composite

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از Composite برای جمع آوری مجدد پاس های رندر مایا و ادغام آنها با صفحات پس زمینه خود استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Composite 2011 و بالاتر. در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از Composite برای جمع آوری مجدد پاس های رندر مایا و ادغام آنها با صفحات پس زمینه خود استفاده کنیم. استفاده از کامپوزیت برای مونتاژ رندر نهایی، کنترل خلاقانه باورنکردنی بر ظاهر نهایی عکس به ما می دهد. ما این پروژه را با وارد کردن مجوزهای رندر خود از Maya آغاز خواهیم کرد. از آنجا، ما چند ترکیب اولیه را انجام خواهیم داد. سپس شروع به عیب یابی عکس و استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف برای ادغام عناصر خود می کنیم. همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از ماسک ها، کلیدها و ابزارهای دیگر، مشکلات موجود در صفحه پس زمینه خود را برطرف کنیم. در طول این شات، عناصر مختلفی را برای روایت داستان کارگردان انیمیشن خواهیم کرد. در نهایت، عکس را با استفاده از ابزارهای تاب برداشتن و فیلتر کردن به پایان می‌رسانیم تا پایانی برای شات "Infiltrator" ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Composite 2011 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خط لوله نفوذی جلد 7: کامپوزیت در کامپوزیت 'Infiltrator' Production Pipeline Volume 7: Compositing in Composite

  • وارد کردن تصاویر ما به کامپوزیت Importing Our Images into Composite

  • استفاده از نمایشگر برای مشاهده گامای صحیح Using a Display Pass-through to See the Correct Gamma

  • افزودن سایه ها و انسداد محیطی با استفاده از گره پایه CC Adding Our Shadows and Ambient Occlusion Using a CC Basics Node

  • ترکیب لایه های رنگ ما و تغییر گاما Compositing Our Colors Layers and Gamma Shifting

  • با استفاده از پیش‌تنظیمی ماکرو، پیش‌زمینه‌مان را سبک بپوشانیم Lightwraping Our Foreground Using a Macro Preset

  • تاریک کردن پس زمینه ما با AO و سایه های ما Darkening Our Background with Our AO and Shadows

  • قالب‌بندی Depth Pass برای کار با گره Blur Formatting Our Depth Pass to Work with a Blur Node

  • افزودن عمق میدان تاری با استفاده از تب مدولاسیون Adding Depth of Field Blur Using the Modulation Tab

  • رفع پیکسل‌های خراب و استفاده از ابزار آلفا برای رفع مشکلات لبه Fixing Blown out Pixels and Using Alpha Tools to Fix Edge Issues

  • اضافه کردن Motion Blur با استفاده از گذرنامه 2 بعدی Motion Vector Adding Motion Blur Using Our 2D Motion Vector Pass

  • استفاده از Streams برای تأثیرگذاری چندین لایه با یک ابزار Using Streams to Effect Multiple Layers with a Single Tool

  • تعمیر ابزار تاری پس‌زمینه و تصاویر ورودی برای لبه‌های تمیز Fixing the Background Blur Tool and Input Images for Clean Edges

  • تنظیم دیوار AO و سایه برای نتایج واقعی تر Adjusting the Wall AO and Shadow for More Realistic Results

  • شروع به تعمیر دیوار با کلید الماس Beginning to Fix the Wall with a Diamond Keyer

  • ترکیب دیوار بریده شده روی سیاه و محو کردن لبه Compositing the Cut-out Wall Over Black and Blurring the Edge

  • استفاده از ابزار منحنی رنگ برای جلوگیری از نشت رنگ سبز Using the Color Curves Tool for Spill Suppression of the Green Hue

  • رفع نواحی کوچک دیوار با تغییر کلید ما Fixing Small Areas of Our Wall by Modifying Our Key

  • متحرک سازی ترکیب عنکبوت برای شروعی تاریک تر Animating the Blending of the Spider for a Darker Start

  • استفاده از مات RBGA برای تصحیح رنگ قسمت‌های عنکبوت Using Our RBGA Matte to Color-correct Parts of the Spider

  • تار کردن و دانه بندی عنکبوت برای افزایش واقع گرایی Blurring and Graining the Spider Subtly for Increased Realism

  • پیش نمایش رندر و استفاده از نتایج متوسط ​​برای سرعت Preview Rendering and Using Intermediate Results for Speed

  • رفع مشکل دیوار با مات زباله متحرک Fixing a Wall Issue with an Animated Garbage Matte

  • پایان انیمیشن ماسک زباله برای دیوار ما Finishing the Garbage Mask Animation for Our Wall

  • تصحیح رنگ پیش زمینه ما برای تطبیق بهتر با دیوار Color-correcting Our Foreground to Match the Wall Better

  • افزودن انحراف رنگی به کامپوزیت ما Adding Chromatic Aberration to Our Composite

  • ایجاد یک فلر لنز با استفاده از ابزار و انیمیشن Lens Blur Creating a Lens Flare Using the Lens Blur Tool and Animation

  • افزودن فیلترهای دیگر برای پایان دادن به جلوه شعله ور شدن لنز ما Adding Other Filters to Finish Our Lens Flare Effect

  • تصحیح رنگ و رنگ آمیزی ترکیب ما Color-correcting and Vignetting Our Composition

  • نمایش دوربین شکستن عنکبوت Showing the Spider Break the Camera

  • تصحیح رنگ عنکبوت ما برای نشان دادن انرژی جمع آوری آن Color-correcting Our Spider to Show It Gathering Energy

  • فشرده سازی ترکیب ما برای شروع انتقال به بیرون Pinching Our Composition to Begin Transitioning Out

  • استفاده از تاری لنز برای منفجر کردن و محو کردن تصویر ما Using a Lens Blur to Blow out and Blur Our Image

  • استفاده از Flares برای افزودن رگه های نور به ترکیب ما Using Flares to Add Light Streaks to Our Composition

  • استفاده از هاله برای ایجاد یک افکت نورپردازی جذاب Using Halos to Create an Appealing Lighting Effect

  • رندر شات نهایی ما Rendering Our Final Shot

نمایش نظرات

آموزش خط لوله نفوذی جلد 7: کامپوزیت در کامپوزیت
جزییات دوره
4h 29m
36
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.