در این بخش آخر از مجموعه «Maya for Beginner»، نحوه ایجاد جلوههای پویا متحرک جالب از طریق شبیهسازی را توضیح خواهیم داد. اگر دوست دارید میتوانید با این بخش شروع کنید، اما من به شدت توصیه میکنم ابتدا یکی از بخشهای دیگر را انتخاب کنید، زیرا این یک مبحث پیشرفتهتر برای یک مبتدی واقعی است و من ترتیب را توصیه میکنم: مدلسازی، بافتسازی، ریگینگ، انیمیشن، و سپس این دوره. .
ما پوشش خواهیم داد:
این بخش به شما معرفی بسیار گستردهای از آنچه در مایا برای شبیهسازی انواع افکتها ممکن است ارائه میکند.
چندین درس کوچک در طول دوره وجود دارد، اما ما عمدتاً بر روی ایجاد یک انیمیشن بزرگ تمرکز خواهیم کرد. صحنه ای که من انیمیشن کاراکتر را برای آن ارائه خواهم کرد و این به شما بستگی دارد که تمام جلوه های پویا را در عکس ایجاد کنید.
من مشتاقانه منتظرم ببینم چه چیزی خلق می کنید!
از فایل های صحنه ارائه شده به عنوان راهنما استفاده کنید یا هر یک از شبیه سازی های دینامیک را به صحنه اضافه کنید. انیمیشن کاراکتر از قبل به پایان رسیده است و مدلهای اصلی موجود در صحنه برای استفاده در اختیار شما قرار گرفته است.
من مشتاقانه منتظرم آنچه را ایجاد می کنید ببینم و لطفاً با پیشرفت در هر یک از انواع مختلف شبیه سازی در صفحه پروژه کلاس خود، کار خود را به اشتراک بگذارید.
فایل های صحنه و بافت های مورد نیاز برای تکمیل کار را دانلود کنید. دوره در سمت راست در بخش پروژه شما قرار دارد. من مجبور شدم فایلهای صحنه و بافتها را برای تطبیق با محدودیتهای اندازه فایل Skillshares تقسیم کنم.
انیماتور برنده جایزه
نمایش نظرات