آموزش مجسمه سازی یک محیط بازی سبک در ZBrush و 3ds Max

Sculpting a Stylized Game Environment in ZBrush and 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این درس ها، ما یاد می گیریم که چگونه یک محیط بازی سبک را مجسمه سازی کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، Photoshop CC 2014، 3ds Max 2015. در طول این درس‌ها یاد می‌گیریم که چگونه یک محیط سبک بازی را مجسمه‌سازی کنیم. ما به روش های مختلف مجسمه سازی محیط در ZBrush خواهیم پرداخت. ما با استفاده از 3ds Max برای ایجاد یک بلوک بر اساس طرح خود شروع خواهیم کرد. سپس از ZBrush برای ایجاد سطوح مختلف مانند سنگ، پارچه و فلز استفاده خواهیم کرد. در پایان این آموزش، شما درک کاملی از گردش کار خواهید داشت که می تواند برای ایجاد یک محیط بازی سبک استفاده شود. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، Photoshop CC 2014، 3ds Max 2015.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی یک محیط بازی سبک در ZBrush و 3ds Max Sculpting a Stylized Game Environment in ZBrush and 3ds Max

  • مجسمه سازی مواد فلزی سبک Sculpting Stylized Metal Material

  • چیدمان کف سنگی Laying out the Stone Floor

  • سفارشی کردن رابط کاربری ZBrush Customizing ZBrush User Interface

  • رندر در کیسه ابزار Marmoset Rendering in Marmoset Toolbag

  • مجسمه سازی سایش و آسیب سنگ Sculpting Stone Wear and Damage

  • استفاده مجدد از مجسمه ها Reusing Sculpts

  • ایجاد برس نماد Creating Symbol Brush

  • افزودن ترک به سنگ Adding Cracks to Stone

  • مجسمه سازی ستون سنگی Sculpting Stone Pillar

  • ایجاد یک تخته سنگ Creating a Boulder

  • مدل سازی دیوار سنگی Modeling a Stone Wall

  • مجسمه سازی ملات برای دیوار سنگی Sculpting Mortar for a Stone Wall

  • ایجاد شبیه سازی پارچه Creating Cloth Simulation

  • مجسمه سازی تاهای پارچه ای سبک Sculpting Stylized Cloth Folds

  • مجسمه سازی مواد فلزی سبک Sculpting Stylized Metal Material

  • چیدمان کف سنگی Laying out the Stone Floor

  • مدلسازی زمین Modeling Terrain

  • رندر در کیسه ابزار Marmoset Rendering in Marmoset Toolbag

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی یک محیط بازی سبک در ZBrush و 3ds Max
جزییات دوره
2h 39m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
21
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Alex Jerjomin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alex Jerjomin Alex Jerjomin

الکس در لتونی شوروی به دنیا آمد. از کودکی او عاشق ساختن و خلق کردن بود و او را به سمت عشق به معماری سوق داد. الکس در نوجوانی با اولین نرم افزار CAD آشنا شد و در آنجا طرح ها و نقشه های مختلف ساختمان را آموخت. وی سپس تصمیم گرفت که اشتیاق خود را می تواند به عنوان یک هنرمند سه بعدی ترکیب کند. او به انگلستان نقل مکان کرد و در آنجا با همسر فوق العاده خود ، ناتاشا آشنا شد و برای تحصیل در انیمیشن سه بعدی و بازی هنر در دانشگاه Herefordshire حضور یافت. او بین کار در صنعت VFX یا صنعت بازی درگیر بود تا اینکه فرصت کار در استودیوی Blitz Games ، اولین شغل خود در صنعت ، ارائه شد. او سپس یک پیشنهاد شگفت انگیز برای کار در Microsoft Game Studios به دست آورد که منجر به استودیوی Rare و Lionhead شد که در حال حاضر با یک تیم شگفت انگیز از مردم کار می کند. او هم اکنون در حال کار بر روی قسمت بعدی سری Fable است.