خود را درگیر کنید: هوش مصنوعی برنامه نویسی در آستانه کلیک کردن است!
اسم من جیم است و من مربی شما خواهم بود. از زمانی که آموزش های رسمی برای Bolt در سایت Learn Unity را ساختم، ایجاد این دوره رویای من بوده است. با همکاری Holistic3D، من سری آموزشی C# را که پنی است، The Beginner's Guide to Artificial Intelligence را گرفتم و آن را با *Drumroll* سازگار کردم ... Unity Visual Scripting!
در این دوره، شما بهترین های هر دو جهان را دریافت می کنید:
یادگیری محتوا از پنی، متخصص مشهور هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر ..
... ریمیکس، ریف شده و ارائه شده توسط من، هنرمند و طراح خلاق. از سالهای اولیه تا امروز به هزاران نفر کمک کردهام که اسکریپتنویسی بصری را یاد بگیرند. از طریق یک رویکرد پایان باز و مبتنی بر تمرین، شما با فاش شدن هر مرحله برای ساختن دو دنیای بازی که با Unity 2021.3.9 ایجاد شده اند، دنبال خواهید کرد
در اینجا لیستی از آنچه با هم خواهیم ساخت:
برای همه مبتدیان، ما با چرخه روز/شب شروع می کنیم تا غروب و طلوع خورشید را به دنیای بازی شما بیاوریم.
از رویدادهای سفارشی برای نمایاندن کرم شب تاب و روشن کردن چراغهای خیابان در شب استفاده میکنیم.
چیزی پیشرفتهتر میخواهید؟ ما یک ساعت درون بازی می سازیم و آن را با خورشید همگام می کنیم.
با استفاده از Cinemachine و سیستم Nav Mesh یونیتی، یک کنترلر پخش کلیک برای جابجایی تنظیم کنید.
حیات وحش را به شکل اردک ها و موش هایی که به دنیای اطراف خود پاسخ می دهند، زنده کنید.
شهری را با انبوهی از NPCها پر کنید که در اطراف سرگردان هستند، از اتومبیل ها دوری می کنند و از ارواح فرار می کنند
چرخشها و زمانبندی اصلی با برجک تفنگ لیزری
از هدف پیشگویانه برای ایجاد دشمنان چالش برانگیز برای بازیکنان استفاده خواهیم کرد
Finesse Enemy AI با الگوریتم های بهبود یافته برای استراتژی های گشت زنی، تعقیب و گریز و حمله
محتوای اضافی! در پایان، بر اساس درخواست ها و سوالات شما.
در پایان این دوره شما خواهید داشت:
درک کامل UVS و API Unity - پایه ای برای ساختن آنچه تصور می کنید
یک سیستم زمانی درون بازی - دنیای بازی خود را از ابتدا پویا کنید
آشنایی با ریاضیات بازی های سه بعدی - در Unity راحت و با اعتماد به نفس در حرکت و چرخش اجسام خواهید بود
Learned Unity's Nav Mesh System - شخصیت ها و موجودات واقعی را به دنیای بازی خود اضافه کنید
ماشینهای حالت را به عنوان بخش اساسی از مجموعه ابزار توسعهدهنده بازی خود در نظر بگیرید - رفتارهای هوش مصنوعی ایجاد کنید که به محیط و اقدامات بازیکن پاسخ میدهد
دو پروژه جعبه ایمنی، یک شهر و نمونه اولیه اکشن علمی تخیلی - کتابخانههای نمودارها را آماده نگهداشتن به هر یک از بازیهای خود نگه دارید
به انجمنهای دوستانه و فعال UVS و Holistic3D پیوستید - پیشرفت خود را به اشتراک بگذارید، گیر نکنید و با سایر سازندگان UVS مانند شما ارتباط برقرار کنید
ما بسیار هیجانزده هستیم که دوره را با شما به اشتراک میگذاریم و نمیتوانیم منتظر باشیم تا ببینیم چگونه با آن اجرا میکنید،
- Jim @HomeMech
استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Penny @Holistic3D.comهیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Jim Walshتوسعه دهنده بازی/طراح/نویسنده آموزش
نمایش نظرات