آموزش تکنیک های پیشرفته V-Ray برای فیلم و تلویزیون

Advanced V-Ray Techniques for Film and TV

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: با استفاده از تکنیک های پیشرفته در مایا ، V-Ray ، فتوشاپ و NUKE ، نکات گردش کار را برای تهیه و جمع آوری دارایی یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016 (EX1 - SP4)، V-Ray 3.1، Photoshop CC 2015، ADTools، NUKE 8. در طول این دوره ها ، ما با استفاده از تکنیک های پیشرفته در Maya ، V-Ray ، روند کار تهیه و جمع آوری دارایی ها را مرور خواهیم کرد. ، فتوشاپ و NUKE. ما یک راه حل ویژه برای نورپردازی متناسب با پس زمینه ایجاد خواهیم کرد ، عناصر چند ماده ای تولید می کنیم و از اسکریپت های سفارشی برای تسریع روند کار ، ایجاد تعادل در سرعت و زمان استفاده خواهیم کرد. در اواخر این دوره ، ما همچنین دو مورد از مشکلات عیب یابی را در هنگام اشتباه ارائه ارائه خواهیم داد و تکنیک ها و روش های مختلف برای حل آنها را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016 (EX1 - SP4)، V-Ray 3.1، Photoshop CC 2015، ADTools، NUKE 8.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های پیشرفته V-Ray برای فیلم و تلویزیون Advanced V-Ray Techniques for Film and TV

  • بحث در مورد گردش کار و اسکریپتهای سفارشی پایتون Discussing Workflow and Custom Python Scripts

  • ویرایش HDRI برای روشنایی در فتوشاپ Editing HDRI for Lighting in Photoshop

  • متعادل سازی HDRI برای روشنایی در NUKE Balancing HDRI for Lighting in NUKE

  • درک جابجایی اشعه V Understanding V-Ray Displacement

  • افزودن خصوصیات شی V-Ray (VOP) به زمین Adding V-Ray Object Properties (VOP) to the Ground

  • کاوش دارایی کامیون و خصوصیات شی V-Ray Exploring the Truck Asset and V-Ray Object Properties

  • ایجاد یک عنصر رندر انسداد محیطی Creating an Ambient Occlusion Render Element

  • ایجاد UV Render Pass Creating a UV Render Pass

  • بحث در مورد عناصر رندر Pworld و XYZ Discussing Pworld and XYZ Render Elements

  • استفاده از Top Down Render Pass Applying a Top Down Render Pass

  • درک پروکسی V-Ray Understanding V-Ray Proxy

  • تنظیم صحنه با دارایی های ارجاع شده Setting the Scene with Referenced Assets

  • استفاده از بافر فریم V-Ray برای نیل به نور CG Using V-Ray Frame Buffer to Tweak CG Lighting

  • تنظیم V-Ray Render و Pass ها Setting up V-Ray Render and Passes

  • تنظیم Base V-Ray Compositing Setting up Base V-Ray Compositing

  • افزودن خاک به لاستیک کامیون در NUKE Adding Dirt to the Truck Tire in NUKE

  • بحث در مورد تنظیمات کامپوزیت Discussing the Composite Setup

  • عیب یابی رندر CG با استفاده از تکنیک های پروجکشن Troubleshooting a CG Render Using Projection Techniques

  • عیب یابی جابجایی اشعه V در مایا Troubleshooting V-Ray Displacement in Maya

  • مرور رندر نهایی ما Reviewing Our Final Render

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های پیشرفته V-Ray برای فیلم و تلویزیون
جزییات دوره
2h 10m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Ashish Dani
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ashish Dani Ashish Dani

آشیش اس. دانی دارای لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه پون ، یک گواهی رسانه از آکادمی سینمایی پیشرفته مایا (وابسته به دانشگاه کمبریج) و یک دیپلم هنر و طراحی بازی از موسسه هنرهای رسانه ای ونکوور (VanArts ) مجموعه مهارت های وی شامل فیلم نامه نویسی ، طراحی مفهومی ، نقاشی مات ، مدل سازی سه بعدی ، بافت و نور است. او کار خود را با تجسمات معماری آغاز کرد ، به سمت رسانه های گرافیکی حرکت کرد و عشق او به "واقعیت تخیلی" سرانجام او را به صنعت VFX هدایت کرد ، جایی که در حال حاضر به عنوان یک نقاش مات و یک ژنرالیست 3D کار می کند. آشیش در کنار علاقه به هنرهای دیجیتال ، نوازنده و مهندس صوتی ماهری نیز هست که با هنرمندان و گروههای مختلفی کار کرده است.