آموزش نیاز به پایگاه داده اسناد را تشخیص دهید

Recognize the Need for Document Databases

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره به بررسی خصوصیات پایگاه های داده اسناد ، موارد استفاده از آنها و اصول مدل سازی داده ها برای چنین سیستم هایی می پردازد. شما از نظر ذخیره و بازیابی و روابط مدل سازی درگیر خواهید شد. بانک های اطلاعاتی اسناد چندین سال است که محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند و به طور گسترده ای در دسترس هستند - به عنوان ابزاری که می توانید روی سرورهای خود بارگیری و نصب کنید. ، یا به عنوان خدمات در سیستم عامل های بزرگ ابر. این دوره ، "نیاز به پایگاه داده های اسناد را تشخیص دهید" ، شما را با پایگاه داده های اسناد ، نحوه مقایسه آنها با پایگاه های رابطه ای سنتی و برخی از پیچیدگی های موجود در هنگام ذخیره سازی داده ها در چنین سیستم هایی آشنا می کند. در ابتدا ، شما کشف خواهید کرد که داده های کلان چیست و چه تعداد از نیازهای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ، پایگاه داده اسناد را برای مدیریت نیازهای ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل آنها مناسب می کند. در حین انجام این کار ، برخی از مبادلات مربوط به سیستم های توزیع شده را هنگام پوشش قضیه CAP مشاهده خواهید کرد. در مرحله بعدی ، شما به اصول پایگاه داده اسناد - نحوه نمایش داده ها در قالب جفت کلید و مقدار ، و قالب های داده ای که در چنین سیستم هایی استفاده می شود ، وارد خواهید شد. شما همچنین به مزایا و معایب ارائه داده ها در قالب اسناد اشاره خواهید کرد. سرانجام ، شما مدلسازی داده ها را در پایگاه داده های اسناد کشف خواهید کرد. موضوعاتی مانند نرمال سازی و غیر عادی سازی داده ها ، و همچنین مدل سازی روابط بین انواع مختلف موجودیت ها ، پوشش داده می شوند. پس از اتمام این دوره ، درک درستی از ویژگیهای پایگاه داده اسناد - نقاط قوت آنها و اینکه چنین سیستم هایی دارای محدودیت هستند ، خواهید داشت. شما در موقعیتی خواهید بود که در مورد زمان استفاده از پایگاه داده های اسناد و نحوه مدل سازی داده ها در این سیستم عامل ها آگاهانه تصمیم بگیرید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

درک خصوصیات داده های بزرگ Understanding the Characteristics of Big Data

  • پیش نیازهای دوره و طرح کلی Course Prerequisites and Outline

  • انواع پایگاه داده ها Types of Databases

  • داده های ساخت یافته و غیر ساختاری Structured and Unstructured Data

  • مروری بر داده های بزرگ An Overview of Big Data

  • پایگاه داده و داده های بزرگ NoSQL NoSQL Databases and Big Data

  • قضیه CAP The CAP Theorem

تمایز پایگاه داده اسناد از سایر فناوری های ذخیره سازی Differentiating Document Databases from Other Storage Technologies

  • پایگاه داده های رابطه ای Relational Databases

  • انواع پایگاه های NoSQL Types of NoSQL Databases

  • پایگاه داده اسناد Document Databases

  • ساختار سند The Document Structure

مدل سازی داده ها با پایگاه های اسناد Modeling Data with Document Databases

  • عادی سازی داده ها Data Normalization

  • داده های غیر عادی Denormalized Data

  • ترکیب اسناد غیر رسمی Combining Denormalized Documents

  • روابط مدل سازی در یک پایگاه داده اسناد Modeling Relationships in a Document Database

  • طرحواره در پایگاه داده اسناد Schema in a Document Database

  • پایگاه تجزیه و تحلیل و اسناد Analytics and Document Databases

  • خلاصه دوره Course Summary

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش نیاز به پایگاه داده اسناد را تشخیص دهید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 40m
18
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
28 شهریور 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Kishan Iyer

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kishan Iyer Kishan Iyer

مهندس محتوا، کارشناس DevOps، و کاربر Power Platform Google Cloud

Kishan Iyer یک مهندس محتوا، متخصص DevOps و کاربر Power Platform Google Cloud است.

Kishan دارای بیش از 20 سال تجربه توسعه نرم افزار در مقیاس جهانی. در طول دوران حرفه‌ای خود، او در نقش‌های فنی بسیار متنوعی در Deutsche Bank، Electric Cloud، WebMD و جاهای دیگر کار کرده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر از دانشکده مهندسی و علوم کاربردی فو بنیاد فو در دانشگاه کلمبیا در نیویورک است. کیشان متخصص در متدولوژی‌های توسعه چابک، SQL و سرویس‌های داده پلتفرم ابری گوگل، در حال حاضر به عنوان مهندس محتوا در Loonycorn، یک شرکت آموزش الکترونیکی و تولید ویدیو مستقر در بنگالورو، کارناتاکا، هند کار می‌کند.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.