نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
به جلد 3 شروع سریع برای تقلب در 3ds Max خوش آمدید ، یک سری دوره های ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و ترتیب دادن به تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014. به جلد 3 شروع سریع برای ریگینگ در 3ds Max خوش آمدید ، یک سری دوره های ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و ترتیب دادن به تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. در این جلد ، ما مفاهیم مندرج در جلد 2 را توسعه خواهیم داد. ما با یادگیری نحوه ایجاد اسکلتی مناسب برای موجودات شروع خواهیم کرد. ما خواهیم آموخت که چگونه با 3ds Max's Spline IK solver کار کنیم و چگونه سوئیچ IK/FK خود را بسازیم و در نهایت در کل ساخت و ساز دکل تمرکز کنیم. این دوره ها به ترتیب طراحی شده اند بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که قبل از ادامه این بخش ، جلد 2 را شروع کنید. ما همچنین شما را تشویق می کنیم که از تکالیف بعدی هر جلد استفاده کنید. این وظایف به شما امکان می دهد آنچه را آموخته اید به کار بگیرید و آن ابزارها و تکنیک ها را در پروژه های خود به کار بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
شروع سریع جعل در 3ds Max: جلد 3
Quick Start to Rigging in 3ds Max: Volume 3
-
ایجاد استخوان های پا
Creating the Leg Bones
-
ایجاد استخوان های انگشت پا و آینه بندی زنجیر پا
Creating the Toe Bones and Mirroring the Leg Chain
-
افزودن حرکت شناسی معکوس به پاها
Adding Inverse Kinematics to the Legs
-
ساخت اشیاvel پاکت برای مرکز ثقل ، لگن و دم
Building Envelope Objects for the Center-of-gravity, Pelvis, and Tail
-
افزودن استخوان برای گردن و سر
Adding Bones for the Neck and Head
-
شروع از زنجیرهای بازو
Starting on the Arm Chains
-
ایجاد استخوان های پنجه ای و بازتاب آینه
Creating Claw Bones and Mirroring the Arm
-
تنظیم حرکت شناسی معکوس برای بازوها
Setting up Inverse Kinematics for the Arms
-
افزودن کنترل جهانی و پوست اندازی موجود
Adding a Global Control and Skinning the Creature
-
تکنیک های وزن کشیدن
Weight-painting Techniques
-
شروع از Ik/fk Rig for the Neck and Head
Starting on the Ik/fk Rig for the Neck and Head
-
کنترل های FK برای گردن
FK Controls for the Neck
-
Spline IK Solver
The Spline IK Solver
-
افزودن FK Head Control
Adding an FK Head Control
-
کنترل گردن و سر در حالت IK
Controlling the Neck and Head in IK Mode
-
پایان ویژگی Ik/fk ما
Finishing Our Ik/fk Feature
-
کنترل لگن و مرکز ثقل
Controlling the Pelvis and Center-of-gravity
-
تقلب در دم
Rigging the Tail
-
کنترل بازو
Arm Controls
-
کنترل انگشتان
Controlling the Fingers
-
کنترل پایه های ساختمان
Building Leg Controls
-
دکل پای ما را به پایان برسانید
Finishing Our Foot Rig
-
کنترل زانو
Knee Controls
-
پاکسازی دکل
Cleaning up the Rig
-
جلد 3 واگذاری
Volume 3 Assignment
نمایش نظرات