آموزش ذخیره داده های پخش کننده مداوم در Unity

Saving Persistent Player Data in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: ذخیره داده های مداوم پخش کننده از دهه های گذشته یکی از ویژگی های استاندارد بازی ها بوده است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از کلاس JsonUtility و PlayerPrefs برای ذخیره و همگام سازی خودکار آمار کاراکتر بین جلسات بازی استفاده کنید. آیا تا به حال به داده های بازی برای ادامه بین جلسات بازی احتیاج داشته اید؟ در این صورت ، Saving Persistent Player Data in Unity دوره مناسبی برای شماست ، زیرا شما برای یک بازی ساده Action RPG یک سیستم سریال سازی داده ایجاد خواهید کرد. ابتدا با سیستم های سریال سازی در Unity آشنا خواهید شد. در مرحله بعدی ، برای ذخیره و بارگذاری داده ها با JsonUtility و PlayerPrefs کار خواهید کرد. سرانجام ، شما یک سیستم سطح دهی مداوم به یک شخصیت پخش اضافه خواهید کرد. هنگامی که با این دوره توسعه بازی به پایان رسید ، نه تنها نحوه سریال سازی در Unity را درک خواهید کرد بلکه همچنین نحوه ایجاد سیستم های داده شخصیت مداوم خود را خواهید فهمید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2018.2

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

نمای کلی و سریال سازی مفاهیم Overview and Serialization Concepts

  • مفاهیم کلیدی Key Concepts

  • سریال سازی ویرایشگر Editor Serialization

  • سریال سازی اسکریپت Script Serialization

کار با JsonUtility و PlayerPrefs Working with JsonUtility and PlayerPrefs

  • کار با PlayerPrefs Working with PlayerPrefs

  • کار با JsonUtility Working with JsonUtility

ایجاد یک سیستم داده مداوم پخش کننده Creating a Persistent Player Data System

  • ایجاد یک شی Data داده قابل نوشتن Creating a Scriptable Data Object

  • اضافه کردن پایداری Adding Persistence

نمایش نظرات

آموزش ذخیره داده های پخش کننده مداوم در Unity
جزییات دوره
0h 37m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
30
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
Michael Baker
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Baker Michael Baker

Michael Baker یک بازی ساز و متخصص تولید گرافیک با بیش از 15 سال تجربه در بازی ها و تولید VFX است. وی در پروژه های بزرگ دارای مجوز مبتنی بر جنگ ستارگان و بیگانه کار کرده است و ابزارهای نرم افزاری را برای چارچوب محبوب Bullet Physics Framework توسعه داده است که دارای تعداد بیشماری از ابزارهای نویسندگی ، فیلم های سینمایی و بازی ها است. در سال 2013 ، وی بنیانگذار Codex Worlds و استودیوی بازی های AAA indie مستقر در آستین ، تگزاس بود.