آموزش اثرات ذرات گردباد در 3ds Max و FumeFX

Tornado Particle Effects in 3ds Max and FumeFX

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، ایجاد سیستم های گردباد پویا و انعطاف پذیر و رندر آنها را با استفاده از تکنیک های مختلف یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011, FumeFX 2.0, Krakatoa 1.6. در این آموزش، ایجاد سیستم های گردباد پویا و انعطاف پذیر و رندر آنها را با استفاده از تکنیک های مختلف یاد خواهیم گرفت. این آموزش نحوه راه اندازی یک سیستم جریان ذرات پیچیده را برای ایجاد یک گردباد در داخل 3ds Max نشان می دهد. فراتر از یک میدان گرداب سنتی، گردبادی که در این آموزش ایجاد خواهیم کرد، از منطق بازگشتی استفاده می‌کند تا سیستم را زنده نگه دارد و در عین حال به اندازه‌ای سبک باشد که بتواند در داخل ویوپورت متحرک باشد. سپس با شبیه‌سازی FumeFX بر اساس شبیه‌سازی ذرات، حرکت بسیار طبیعی‌تری را بررسی خواهیم کرد. ما همچنین بر روی Krakatoa و استفاده از آن برای ارائه تعداد زیادی از ذرات لمس خواهیم کرد. پارتیشن بندی همراه با برخی از گزینه های رندر موجود پوشش داده خواهد شد. در نهایت، ما به چند تکنیک برای تعمیر مصنوعات در NUKE نگاه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، FumeFX 2.0، Krakatoa 1.6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی هنرمند Introduction to the Artist

اثرات ذرات گردباد در 3ds Max و FumeFX Tornado Particle Effects in 3ds Max and FumeFX

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • منطق گردباد جریان ذرات Particle Flow Tornado Logic

  • استفاده از نیروهای جریان ذرات Using Particle Flow Forces

  • آشنایی با FumeFX Getting Familiar with FumeFX

  • در حال کاوش در FumeFX Continuing to Explore FumeFX

  • استفاده از ذرات به عنوان ساطع کننده برای FumeFX Using Particles as Emitters for FumeFX

  • اجازه دادن FumeFX Advect Pflow Particles Letting FumeFX Advect Pflow Particles

  • غواصی عمیق تر در کراکاتوآ Diving Deeper into KRAKATOA

  • بارگیری ذرات از دیسک Loading the Particles from Disk

  • رفع مصنوعات در کامپوزیت نهایی Fixing Artifacts in the Final Composite

نمایش نظرات

آموزش اثرات ذرات گردباد در 3ds Max و FumeFX
جزییات دوره
1h 45m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Matt Radford
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matt Radford Matt Radford

مت رادفورد در زمینه گرافیک کامپیوتری برای فیلم، انیمیشن و تبلیغات کار می کند. او یادگیری گرافیک سه بعدی را با انتشار "ابزار XSI Mod" که با Half Life 2 عرضه شد، آغاز کرد. او این شخصیت ها را که طبق استانداردهای امروزی ظالمانه به نظر می رسند، مدل می کرد، اما به دلایلی از آن استفاده کرد. اشتیاق او به مدل سازی سه بعدی نتیجه داده است. مت در سال 2010 از SCAD فارغ التحصیل شد و برای استودیوی متد، هیدرولکس کار کرده است و در حال حاضر در استودیو Blur کار می کند. ایده خلق چیزی زیبا از هیچ همیشه برای او انگیزه فوق العاده ای داشته و او را به جایی که امروز است رسانده است. می توانید کارهای بیشتری از مت را در اینجا ببینید: http:vimeo.commattradfordvideos#!