Matt Radford

مت رادفورد در زمینه گرافیک کامپیوتری برای فیلم، انیمیشن و تبلیغات کار می کند. او یادگیری گرافیک سه بعدی را با انتشار "ابزار XSI Mod" که با Half Life 2 عرضه شد، آغاز کرد. او این شخصیت ها را که طبق استانداردهای امروزی ظالمانه به نظر می رسند، مدل می کرد، اما به دلایلی از آن استفاده کرد. اشتیاق او به مدل سازی سه بعدی نتیجه داده است. مت در سال 2010 از SCAD فارغ التحصیل شد و برای استودیوی متد، هیدرولکس کار کرده است و در حال حاضر در استودیو Blur کار می کند. ایده خلق چیزی زیبا از هیچ همیشه برای او انگیزه فوق العاده ای داشته و او را به جایی که امروز است رسانده است. می توانید کارهای بیشتری از مت را در اینجا ببینید: http:vimeo.commattradfordvideos#!
دوره های این مدرس:

آموزش اثرات ذرات گردباد در 3ds Max و FumeFX

Tornado Particle Effects in 3ds Max and FumeFX

در این آموزش، ایجاد سیستم های گردباد پویا و انعطاف پذیر و رندر آنها را با استفاده از تکنیک های مختلف یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، FumeFX 2.0، Krakatoa 1.6.