لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش اثرات ذرات گردباد در 3ds Max و FumeFX
Tornado Particle Effects in 3ds Max and FumeFX
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش، ایجاد سیستم های گردباد پویا و انعطاف پذیر و رندر آنها را با استفاده از تکنیک های مختلف یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011, FumeFX 2.0, Krakatoa 1.6. در این آموزش، ایجاد سیستم های گردباد پویا و انعطاف پذیر و رندر آنها را با استفاده از تکنیک های مختلف یاد خواهیم گرفت. این آموزش نحوه راه اندازی یک سیستم جریان ذرات پیچیده را برای ایجاد یک گردباد در داخل 3ds Max نشان می دهد. فراتر از یک میدان گرداب سنتی، گردبادی که در این آموزش ایجاد خواهیم کرد، از منطق بازگشتی استفاده میکند تا سیستم را زنده نگه دارد و در عین حال به اندازهای سبک باشد که بتواند در داخل ویوپورت متحرک باشد. سپس با شبیهسازی FumeFX بر اساس شبیهسازی ذرات، حرکت بسیار طبیعیتری را بررسی خواهیم کرد. ما همچنین بر روی Krakatoa و استفاده از آن برای ارائه تعداد زیادی از ذرات لمس خواهیم کرد. پارتیشن بندی همراه با برخی از گزینه های رندر موجود پوشش داده خواهد شد. در نهایت، ما به چند تکنیک برای تعمیر مصنوعات در NUKE نگاه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، FumeFX 2.0، Krakatoa 1.6.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی هنرمند
Introduction to the Artist
اثرات ذرات گردباد در 3ds Max و FumeFX
Tornado Particle Effects in 3ds Max and FumeFX
بررسی اجمالی پروژه
Project Overview
منطق گردباد جریان ذرات
Particle Flow Tornado Logic
استفاده از نیروهای جریان ذرات
Using Particle Flow Forces
آشنایی با FumeFX
Getting Familiar with FumeFX
در حال کاوش در FumeFX
Continuing to Explore FumeFX
استفاده از ذرات به عنوان ساطع کننده برای FumeFX
Using Particles as Emitters for FumeFX
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
مت رادفورد در زمینه گرافیک کامپیوتری برای فیلم، انیمیشن و تبلیغات کار می کند. او یادگیری گرافیک سه بعدی را با انتشار "ابزار XSI Mod" که با Half Life 2 عرضه شد، آغاز کرد. او این شخصیت ها را که طبق استانداردهای امروزی ظالمانه به نظر می رسند، مدل می کرد، اما به دلایلی از آن استفاده کرد. اشتیاق او به مدل سازی سه بعدی نتیجه داده است. مت در سال 2010 از SCAD فارغ التحصیل شد و برای استودیوی متد، هیدرولکس کار کرده است و در حال حاضر در استودیو Blur کار می کند. ایده خلق چیزی زیبا از هیچ همیشه برای او انگیزه فوق العاده ای داشته و او را به جایی که امروز است رسانده است. می توانید کارهای بیشتری از مت را در اینجا ببینید: http:vimeo.commattradfordvideos#!
نمایش نظرات