آیا میخواهید مدلسازی سهبعدی را سریع و آسان با ایجاد آثار هنری کمپلی مد روز یاد بگیرید؟ میتوانید این کار را در این دوره انجام دهید و با ایجاد یک سیاره Low Poly، اصول Cinema 4D را بیاموزید! این کلاس برای طراحان وب، طراحان گرافیک، تصویرگران و هر کس دیگری که میخواهد کمی مدلسازی سهبعدی را یاد بگیرد تا به طرحهای خود اضافه کند، عالی است. با مدلسازی سه بعدی شروع کنید و همین حالا این دوره را بگذرانید تا فقط در چند ساعت Cinema 4D را یاد بگیرید!
هنر کم پلی برای تصویرسازی و طراحان گرافیک
در این دوره با اصول اولیه نحوه تقلید از این سبک هنری مرسوم که در وبسایتها و بنرهای مختلف استفاده شده است، آشنا میشوید. پروژه ها، ارائه ها و تصاویر خود را با استفاده از این پس زمینه همه کاره بهبود بخشید!
محتوا و نمای کلی
این یک راه عالی برای مبتدیان است تا خود را با برنامههای سه بعدی مانند Cinema 4D معرفی کنند. با شروع یک نمای کلی از برنامه، این دوره به شما کمک می کند تا ابتدا با ابزارهایی که نیاز دارید آشنا شوید. با تکمیل اصول اولیه، این دوره شما را گام به گام با نحوه ایجاد یک سیاره Low Poly آشنا میکند. هر مرحله برای آسانتر کردن درک فرآیند، با ایجاد یک شکل سه بعدی ساده برای دستکاری مناظر تصادفی شروع میشود.
دانش آموزانی که این دوره را تکمیل می کنند، دانش ایجاد سیارات کم پلی در Cinema 4D را خواهند داشت.
تکلیف
یک سیاره کم پلی در Cinema 4D ایجاد کنید و سپس یک صحنه نورپردازی اولیه ایجاد کنید تا بتوانید تصویری را برای تصاویر خود ارائه دهید. از طریق این تکلیف یاد خواهید گرفت:
قابل تحویل
طراحی تمام شده سیاره خود را آپلود کنید! همچنین می توانید برخی از اسکرین شات های اضافی از فرآیند خود را همراه با نکاتی که ممکن است در طول ایجاد پروژه خود کشف کرده باشید ارائه دهید. اشکال مختلف را نیز امتحان کنید!
منابع
من هم مدل سه بعدی فایل Cinema 4D و هم فایل jpeg نهایی را در اینجا قرار داده ام تا شما به آنها نگاه کنید. یک صحنه 3 بعدی نیز موجود است، اما با خیال راحت صحنه خود را ایجاد و استفاده کنید!
طراح گرافیک | هنرمند بازی
سلام به همه! نام من جاناتان لام است و من یک هنرمند دیجیتال هستم و مأموریت دارم دانش آموزان خلاقی را مانند شما تقویت کنم، آموزش دهم و الهام بخشم تا مهارت های خلاقانه ای را که می خواهید به دست آورند! در حال حاضر من برای Ubisoft به عنوان یک هنرمند مفهومی و بازی کار می کنم. مهارت های من از طراحی گرافیک، تصویرسازی، انیمیشن، مدل سازی/مجسمه سازی سه بعدی، هنر مفهومی و ویرایش ویدیو متغیر است. برخی از پروژه هایی که من روی آنها کار کرده ام عبارتند از Hungry Shark World، Hungry Shark Evolution، Starbeard و بازی Kickstarter Funded به نام Eminence: Xander's Tales.
من همچنین با بسیاری از مشتریان برجسته از جمله Riot Games، Sony Entertainment، Hasbro و Google به عنوان طراح گرافیک و تصویرگر کار کردهام.
| یوتیوب |
نمایش نظرات