آموزش ساخت پازل سوم شخص اکشن ماجراجویی در UDK

Creating an Action-adventure 3rd Person Puzzle in UDK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، نحوه ایجاد یک نوع پازل گیم پلی که معمولاً در بازی های اکشن ماجراجویی سوم شخص دیده می شود را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: جولای 2013 UDK Beta. در این آموزش نحوه ایجاد یک نوع پازل گیم پلی که معمولاً در بازی های اکشن ماجراجویی 3 شخص دیده می شود را خواهیم آموخت. ما مراحل مورد نیاز برای تنظیم اسکریپت و انیمیشن های پازل را از ابتدا مرور خواهیم کرد. ما از سیستم اسکریپت نویسی بصری Kismet و ابزار keyframing Matinee همراه با UDK برای انجام این کار استفاده خواهیم کرد. در پایان این آموزش، دانش ایجاد پازل های گیم پلی خود و همچنین انواع مختلف نمونه های اولیه با استفاده از UDK را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ژوئیه 2013 UDK بتا.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت پازل سوم شخص اکشن ماجراجویی در UDK Creating an Action-Adventure 3rd Person Puzzle in UDK

  • بازی از طریق پازل تمام شده Playing Through the Finished Puzzle

  • تنظیم سطح Setting up the Level

  • راه اندازی مشعل Setting up the Torch

  • برداشتن مشعل از جعبه Picking up the Torch from the Crate

  • انداختن و برداشتن مشعل Dropping and Picking up the Torch

  • روشن کردن مشعل Lighting the Torch

  • راه اندازی مشعل راه حل پازل Puzzle Solution Torch Setup

  • Mechanisim حل پازل Puzzle Solution Mechanisim

  • راه اندازی صفحات فشار و انیمیشن ها Setting up the Pressure Plates and Animations

  • ساخت منطق صفحه فشار Building the Pressure Plate Logic

  • ایجاد منطق پازل Creating the Puzzle Logic

  • ایجاد معمای حل شده سینمایی Creating the Puzzle Solved Cinematic

  • با استفاده از Sound Cue Actor Using the Sound Cue Actor

  • ایجاد نشانه های صوتی Creating Sound Cues

  • استفاده از متغیرهای نامگذاری شده Using Named Variables

نمایش نظرات

آموزش ساخت پازل سوم شخص اکشن ماجراجویی در UDK
جزییات دوره
2h 17m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christian Chang Christian Chang

کریستین چانگ یک توسعه دهنده، مدرس و نویسنده بازی های ویدیویی است. او بیش از 12 سال در صنعت بازی های ویدیویی کار کرده است. از استارت آپ های کوچک گرفته تا غول هایی مانند الکترونیک آرتز. کریستین به عنوان یک هنرمند سه بعدی و طراح سطح روی بازی های ویدیویی متعددی کار کرده است که به او درک گسترده ای از توسعه بازی می دهد. کریستین کار خود را به عنوان یک هنرمند سه بعدی در موسسه MOVES دانشکده تحصیلات تکمیلی نیروی دریایی آغاز کرد. زمانی که در آنجا روی ارتش آمریکا: عملیات به عنوان یک هنرمند سه بعدی کار می کرد، سپس به عنوان یک طراح سطح بر روی ارتش آمریکا: نیروهای ویژه کار می کرد. او سپس به سمت الکترونیک آرتز رفت، جایی که آثارش عبارتند از جیمز باند: از روسیه با عشق، تور تایگر وودز PGA '07، مدال افتخار هوابرد، و مدال افتخار. او در LucasArts روی Star Wars 1313 کار کرد و در دموی Star Wars 1313 E3 طراح سطح بود. در حال حاضر کریستین یک طراح سطح ارشد در KIXEYE است. کریستین همچنین در آکادمی هنر دانشگاه تدریس می کند و دوره های Unreal Engine 3 را در LucasArts در سانفرانسیسکو و LucasArts سنگاپور تدریس کرده است. کتاب "مدل سازی، نقشه برداری اشعه ماوراء بنفش و بافت سلاح های بازی سه بعدی" او در سال 2006 منتشر شد و در حال حاضر مشغول کار بر روی دومین کتاب مرتبط با بازی های ویدئویی خود است.