آموزش Unreal Engine 2.5D Platformer | مبتدی دوستانه | HyperDev

Unreal Engine 2.5D Platformer | Beginner Friendly | HyperDev

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: مهارت های ساخت یک بازی کامل در Unreal Engine 5 چگونه بر تعلل غلبه کنیم و پروژه های توسعه بازی خود را به پایان برسانیم ایجاد با Unreal Engine 5 و به حداکثر رساندن قدرت نقشه ها نحوه برنامه ریزی و اجرای پلتفرمر 2.5 بعدی کاملاً کاربردی نحوه استفاده از طراحی Sprite Art و Sound پیش نیازها: اراده برای موفقیت از طریق مراحل کاری کوچک که منجر به نتایج بزرگ می شود. درک خوب زبان انگلیسی پایه محکمی از درک ریاضی. باید بدانید جمع، ضرب، تقسیم و تفریق چگونه در سطح معقولی کار می کند. برخی از دانش برنامه نویسی مانند دانستن اینکه یک متغیر چیست، برای درک نحوه عملکرد Unreal Engine Blueprint مفید خواهد بود. تجربه هنری با Photoshop، Illustrator یا هر برنامه طراحی دیگر امتیاز محسوب می شود، اما برای بهره مندی از دوره لازم نیست. تجربه صدا و تصویر یک مزیت است اما برای بهره مندی از دوره لازم نیست. تجربه با Unity Engine یک امتیاز است، اما برای بهره مندی از دوره لازم نیست.

یک دوره خوب که به شما یاد می دهد چگونه یک پلتفرمر 2.5 بعدی در Unreal Engine ایجاد کنید. سلام، من Hyper Dev هستم. اکنون 4 سال است که در صنعت طراحی و بازی سازی کار می کنم.


پلتفرمرهای دوبعدی یکی از بهترین راه‌ها برای ورود به طراحی بازی هستند. یاد بگیرید که چگونه یک پلتفرمر را در حالت کاملاً قابل پخش راه اندازی و اجرا کنید. شما از یک پروژه خالی تمام مراحلی را که یک بازی‌ساز خوب برای ساختن یک بازی کاملاً قابل بازی طی می‌کند طی می‌کنید.


من این دوره آموزشی را به‌عنوان راهی برای کمک به طراحان بازی‌های جوان ایجاد کردم تا تمام دانش مورد نیاز خود را برای شروع سفر توسعه بازی مستقل خود به دست آورند. سرعت به درستی تنظیم شده است تا هرگز گیج نشوید یا بدون دانش کافی وارد موضوعی نشوید.


در طول دوره شما فقط قرار نیست از چیزی که من درست می کنم کپی پیست بسازید. در عوض، من به شما آموزش خواهم داد که چگونه مانند یک طراح بازی فکر کنید تا بتوانید بازی‌هایی را که می‌خواهید بسازید.


امید من برای شما این است که بعد از این دوره بیرون بروید و ایده بازی را که در ذهن دارید به پایان برسانید و آن را راه اندازی کنید. من به عنوان یک گیمر مشتاق، بی‌صبرانه منتظر سفری هستم که شما ایجاد خواهید کرد.




سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • مروری بر آنچه خواهید آموخت Overview On What You Will Be Learning

فاز برنامه ریزی Planning Phase

  • معرفی Introduction

  • بررسی اجمالی برنامه ریزی Planning Overview

  • برنامه ریزی منوی اصلی Planning The Main Menu

  • برنامه ریزی سطح قسمت 1 Level Planning Part 1

  • برنامه ریزی سطح قسمت 2 Level Planning Part 2

  • خلاصه برنامه ریزی Planning Recap

ساختن یک بازیکن و سطح کار Making A Working Player And Level

  • ایجاد پروژه جدید Create New Project

  • ایجاد یک سطح توسعه دهنده Create A Developer Level

ورودی های پخش کننده Player inputs

  • یک نقشه پخش کننده ایجاد کنید Create A Player Blueprint

  • ایجاد یک پلان پلیر قسمت 2 Creating A Player Blueprint Part 2

  • ورودی های پخش کننده قسمت 1 Player Inputs Part 1

  • ورودی های پخش کننده قسمت 2 Player Inputs Part 2

  • ورودی های پخش کننده قسمت 3 Player Inputs Part 3

  • تغییرات دوربین و لهستانی حرکت شخصیت Camera Changes And Character Movement Polish

  • ایجاد اولین پلتفرم های خود Creating Your First Platforms

محرک های سطح Level Triggers

  • ماشه سطح بعدی قسمت 1 Next Level Trigger Part 1

  • ماشه سطح بعدی قسمت 2 Next Level Trigger Part 2

سکوهای متحرک Moving Platforms

  • ساختن سکوی متحرک قسمت 1 Making A Moving Platform Part 1

  • ساختن سکوی متحرک قسمت 2 Making A Moving Platform Part 2

  • ساختن سکوی متحرک 3 Making A Moving Platform 3

  • برخی از نظرات کد Some Code Commenting

نوار سلامت و سلامت بازیکن Player Health and Health Bar

  • ایجاد سلامت بازیکن Creating Player Health

  • ایجاد یک نوار بهداشتی ساده Creating A Simple Health Bar

  • افزودن نوار سلامت به صفحه نمایش Adding A Health Bar To The Screen

بازی روی صفحه Game Over Screen

  • از قبل رفع برخی از اشکالات Pre-Fixing Some Bugs

  • افزودن سیستم مرگ بازیکن Adding A Player Death System

  • یک بازی ساده روی صفحه A Simple Game Over Screen

  • اضافه کردن پس‌زمینه شفاف به بازی روی صفحه Adding A Transparent Background To Game Over Screen

  • طرح اظهار نظر و سازماندهی کد قبل از حرکت به جلو Blueprint Commenting And Organizing Code Before Moving Forward

آموزش چندگانه ساخت بازی Game Development Multiple Tutorials

  • ایجاد رابط کاربری قابل کنترل Making The User Interface Controllable

  • نهایی شدن رابط منوی مرگ Death Menu Interface Finalization

  • بررسی کارهای انجام شده تا کنون و نگاه به آینده Review Of The Work Done So Far And Looking Forward

  • شناسایی و حرکت بازیکن ساده در غوغا Simple Melee Enemy Player Detection And Movement

  • وادار کردن دشمن به بازیکن آسیب منطقه ای وارد کند Making The Enemy Do Area Damage To The Player

  • افزودن دشمن به سطح توسعه دهندگان ما Adding The Enemy To Our Developer Level

  • اضافه کردن سلامتی به دشمن غوغا Adding A Health To The Melee Enemy

  • اضافه کردن نوار سلامتی در بازی به دشمن Melee Adding An In Game Health Bar To The Melee Enemy

  • ایجاد حمله شمشیر بازیکن تخم ریزی Creating A Spawning Player Sword Attack

  • از بین بردن شمشیر و اضافه کردن خسارت De-spawning The Sword And Adding Damage

  • یافتن اشتباهات در کد بلوپرینت و آزمایش برای رفع آن Finding Mistakes In Blueprint Code And Testing For Fixes

  • ایجاد یک بلوک متحرک Creating A Moveable Block

  • طراحی سطح و چند توصیه برای انجام خوب توسعه بازی Level Design And Some Advice On Doing Good Game Development

طراحی دشمن محدوده - ساده Ranged Enemy Design - Simple

  • راه اندازی اولیه برای دشمن در محدوده Basic Setup For Ranged Enemy

  • آشنایی با کلاس های طرح کودک Understanding Blueprint Child Classes

  • پرتابه‌های پرتابه‌های پرتاب‌شده دشمن را بسازید Make The Ranged Enemy Spawn Projectiles

  • اضافه کردن آسیب به پرتابه دشمن Adding Damage To The Ranged Enemy Projectile

  • جلا دادن حرکت پرتابه دشمن و تشخیص ضربه بازیکن Polishing Enemy Projectile Movement And Player Hit Detection

  • تغییرات ناوبری و اضافه کردن طبقه ای که بازیکن را می کشد Navigation Changes And Adding A Floor That Kills The Player

طراحی و سازماندهی سطح Level Design And Organization

  • سازمان طراحی و توسعه سطح قسمت 1 Level Design And Development Organization Part 1

  • طراحی سطح و سازماندهی قسمت 2 Level Design And Organization Part 2

  • طراحی سطح و سازماندهی قسمت 3 Level Design And Organization Part 3

  • طراحی سطح و سازماندهی قسمت 4 Level Design And Organization Part 4

Boss Enemy Development Build Setup Boss Enemy Development Build Setup

  • راه اندازی یک NPC پایه Setting Up A Basic NPC

  • راه اندازی اولیه برای رئیس نهایی Initial Setup For The Final Boss

  • راه اندازی ساده سلامت و حرکت رئیس Simple Boss Health And Movement Setup

  • Boss Attacks و Boss Phases Setup Boss Attacks And Boss Phases Setup

توسعه رابط کاربری User Interface Development

  • اضافه کردن موسیقی موضوعی به منوی اصلی Adding Thematic Music To The Main Menu

  • آماده سازی تغییرات رابط کاربری User Interface Changes Preparation

  • تغییرات رابط کاربری قسمت 1 User Interface Changes Part 1

  • تغییرات رابط کاربری قسمت 2 User Interface Changes Part 2

  • تغییرات رابط کاربری قسمت 3 User Interface Changes Part 3

  • تغییرات رابط کاربری قسمت 4 User Interface Changes Part 4

  • تغییرات رابط کاربری قسمت 5 User Interface Changes Part 5

  • تغییرات رابط کاربری قسمت 6 User Interface Changes Part 6

  • تغییرات رابط کاربری قسمت 7 User Interface Changes Part 7

  • تغییرات رابط کاربری قسمت 8 User Interface Changes Part 8

  • تغییرات رابط کاربری قسمت 9 User Interface Changes Part 9

  • در حال تغییر نماد EXE بازی خود Changing your game EXE icon

بسته بندی یک بازی برای بازی Packaging A Game For Play

  • بسته بندی بازی شما قسمت 1 Packaging Your Game Part 1

  • بسته بندی بازی شما قسمت 2 Packaging Your Game Part 2

  • بسته بندی بازی شما قسمت 3 Packaging Your Game Part 3

  • بسته بندی بازی شما قسمت 4 Packaging Your Game Part 4

  • بسته بندی بازی شما قسمت 5 Packaging Your Game Part 5

  • بسته بندی بازی شما قسمت 6 Packaging Your Game Part 6

آزمایش ساخت توسعه دهنده شما Testing Your Developer Build

  • تست ساخت بازی خود Testing Your Game Build

فرآیند بررسی مگا کد Mega Code Review Process

  • بررسی مگا کد و سازمان قسمت 1 Mega Code Review And Organistation Part 1

  • بررسی و سازماندهی مگا کد قسمت 2 Mega Code Review And Organisation Part 2

  • بررسی و سازماندهی مگا کد قسمت 3 Mega Code Review And Organization part 3

ورود به فاز 2 توسعه Entering Phase 2 Of Development

  • شروع فاز دوم توسعه Starting The Second Phase Of Development

ذخیره سیستم ها Save Systems

  • ایجاد یک سیستم ذخیره بخش 1 Creating A Save System Part 1

  • ایجاد یک سیستم ذخیره قسمت 2 Creating A Save System Part 2

  • اضافه کردن دکمه ادامه Adding A Continue Button

  • انتخاب سطح بر اساس ذخیره بازی خاموش Level Selection Based Off Game Save

  • هنگامی که نیاز دارید، کرچ نکنید و استراحت نکنید Don't Crunch And Rest When You Need To

فیلم های معرفی برای توسعه دهندگان بازی Intro Movies For Game Developers

  • ساخت فیلم معرفی قسمت 1 Creating An Intro Movie Part 1

  • ساخت فیلم معرفی قسمت 2 Creating An Intro Movie Part 2

پیاده سازی دارایی سه بعدی 3D asset implementation

  • واردات دارایی های محیطی Importing Environment Assets

  • افزودن محیط سه بعدی به منوی اصلی قسمت 1 Adding 3D Environment To The Main Menu Part 1

  • افزودن محیط های سه بعدی به منوی اصلی قسمت 2 Adding 3D Environments To The Main Menu Part 2

  • افزودن محیط های سه بعدی به سطح اول Adding 3D environments to the First Level

  • تنظیم دارایی های Collision Around 3D Adjusting Collision Around 3D assets

انیمیشن های پخش کننده با استفاده از مدیریت اسپرایت PaperZD Player Animations using PaperZD sprite management

  • افزودن یک انیمیشن بیکار به پلیر Adding An Idle Animation To The Player

  • تنظیم جهت Sprite Setting Sprite Direction

  • اضافه کردن یک انیمیشن در حال اجرا Adding A Running Animation

  • بازسازی روشنایی قبل از حرکت Rebuilding Lighting Before Moving On

  • اضافه کردن صداهای رد پا به پخش کننده Adding Footstep Sounds To The Player

  • افزودن صدای محیطی اقیانوس Adding In Ambient Ocean Sound

  • استفاده از یک ماده Sprite بهتر Using A Better Sprite Material

  • تنظیم انیمیشن پرش Adjusting The Jump Animation

  • اضافه کردن یک انیمیشن پرش به پلیر Adding A Jump Animation To The Player

  • رفع اشکال غیرواقعی منطق موتور Unreal Engine Logic Bug Fixing

  • راه اندازی منطق خوب برای انیمیشن های پخش کننده Setting Up Good Logic For Player Animations

VFX با نیاگارا: انیمیشن پورتال VFX with Niagara : Portal Animation

  • ایجاد یک اثر پورتال برای انتقال سطح ما Creating A Portal Effect For Our Level Transitions

  • افزودن صدای پورتال به پورتال ما Adding A Portal Sound To Our Portal

طراحی مجدد سطح با استفاده از دارایی های سه بعدی Level Redesign using 3D Assets

  • طراحی مجدد سطح 2 با دارایی های سه بعدی قسمت 1 Redesigning Level 2 With 3D Assets Part 1

  • طراحی مجدد سطح 2 با دارایی های سه بعدی قسمت 2 Redesigning Level 2 With 3D Assets Part 2

  • چگونه صدا را به تله ها در بازی خود اضافه کنید How to Add Sound To Traps In Your Game

درس روشنایی Lessons On Lighting

  • طراحی مجدد سطح 3 با دارایی های سه بعدی قسمت 1 Redesign of Level 3 With 3D Assets Part 1

  • درس های نورپردازی قسمت 1 Lessons On Lighting Part 1

  • درس های نورپردازی قسمت 2 Lessons On Lighting Part 2

  • درس های روشنایی قسمت 3 Lessons On Lighting Part 3

حمله شمشیر شخصیت بازیکن Player Character Sword Attack

  • اضافه کردن یک حمله شمشیر به بازیکن Adding A Sword Attack To The Player

  • راه اندازی انیمیشن حمله شمشیر قابل اعتماد قسمت 1 Setting Up A Reliable Sword Attack Animation Part 1

  • راه اندازی انیمیشن حمله شمشیر قابل اعتماد قسمت 2 Setting Up A Reliable Sword Attack Animation Part 2

بهبود Melee Enemy با انیمیشن ها، هوش مصنوعی و صدا Melee Enemy improvement with Animations, AI and Sound

  • رفتار پیچیده‌تر Melee Enemy AI با استفاده از طرح‌های اولیه More Complex Melee Enemy AI Behaviour Using Blueprints

  • اضافه کردن یک اسپریت بیکار به The Melee Enemy Adding An Idle Sprite To The Melee Enemy

  • رفع اشکالات برخورد با تغییر ویژگی های برخورد Fixing Collision Bugs By Changing Collision Properties

  • رفع اشکال چرخش Sprite با تغییر تنظیمات چرخش در Blueprints Fixing Sprite Rotation Bug By Changing Rotation Settings In Blueprints

  • اضافه کردن یک انیمیشن بیکار به The Melee Enemy Adding An Idle Animation To The Melee Enemy

  • آزمایش چندین روش برای مدیریت جن‌های حرکتی هوش مصنوعی دشمن Testing Multiple Methods Of Handling Enemy AI Movement Sprites

  • حتی بیشتر تست انیمیشن برای جن های دشمن Melee Even More Animation Testing For Melee Enemy Sprites

  • افزودن انیمیشن حمله قسمت 1 Adding An Attack Animation Part 1

  • افزودن انیمیشن حمله قسمت 2 Adding An Attack Animation Part 2

  • ایجاد هیت باکس برای حمله دشمن غوغا Hitbox Creation For Melee Enemy Attack

آموزش طراحی سطح بیشتر More Level Design Learning

  • طراحی مجدد سطح موانع ساده Redesigning The Simple Obstacle Level

  • تایم لپس کوتاه برخی از طراحی های سطح پایه A Short Timelapse Of Some Basic Level Design

  • بهبود بلوک متحرک ما Improving Our Moveable Block

  • نکات طراحی سطح بیشتر More Level Design Tips

  • بدون نمایش کار تفسیری No Commentary Work Demonstration

  • توضیحی اساسی در مورد نحوه افزودن صدا به حملات دشمن A Basic Explanation Of How To Add Sound To Enemy Attacks

  • نکات طراحی سطح پایه بیشتر More Basic Level Design Tips

طراحی و انیمیشن دشمنان محدوده Ranged Enemy Design And Animation

  • راه اندازی برای آماده سازی دشمن دوربرد برای هوش مصنوعی و انیمیشن Setup For Preparing The Ranged Enemy For AI And Animation

  • متعادل کردن مجدد دشمن دوربرد برای منصفانه و سرگرم کننده بودن Rebalancing The Ranged Enemy To Be Fair And Fun

  • راه اندازی The Ranged Enemy برای تعامل بیشتر Setting Up The Ranged Enemy For More Interaction

  • فکر کردن از طریق تصمیم گیری برای هوش مصنوعی دشمن در محدوده Thinking Through The Decision Making For Ranged Enemy AI

  • اضافه کردن انیمیشن Idle و Magic Ball Throw به Ranged Enemy Adding Idle And Magic Ball Throw Animation To Ranged Enemy

  • افزودن انیمیشن‌های Sprite به Ranged Enemy و Projectile Adding Sprite Animations To Ranged Enemy And Projectile

  • تغییرات طراحی سطح برای قرار دادن دشمن در محدوده Level Design Changes For Ranged Enemy Placement

  • اضافه کردن یک اثر پایه برف Adding In A Basic Snow Effect

بیشتر طراحی سطح توسعه بازی More Game Dvelopment Level Design

  • برش محتوا و نکات طراحی سطح بیشتر Cutting Content And More Level Design Tips

  • طراحی سطح بیشتر و قرار دادن دشمن More Level Design And Enemy Placement

  • لمس نهایی طراحی سطح قبل از سطح رئیس Final Touches Of Level Design Before The Boss Level

رئیس نهایی FINAL BOSS

  • آماده سازی برای ایجاد Final Boss AI Preparations For Creating Final Boss AI

  • Final Boss Part 1 Final Boss Part 1

  • Final Boss Part 2 Final Boss Part 2

  • Final Boss قسمت 3 Final Boss Part 3

در سفر توسعه بازی شما چه اتفاقی می افتد What next in your game development journey

  • چه باید کرد حرکت به جلو What To Do Moving Forward

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش Unreal Engine 2.5D Platformer | مبتدی دوستانه | HyperDev
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 360,000 تومان (6 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 3 دوره است و 3 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
33 hours
158
Udemy (یودمی) udemy-small
18 دی 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
127
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Hyper Dev

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Hyper Dev Hyper Dev

دوره های موتور غیر واقعی برای افرادی که می خواهند بازی های کامل بسازند

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.