آموزش ردیابی اشیا در MatchMover و After Effects

Object Tracking in MatchMover and After Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه از MatchMover برای ردیابی یک شی به‌گونه‌ای استفاده کنیم که انگار صحنه ماست، سپس عکس را با Maya و After Effects تمام کنیم. با استفاده از MatchMover می‌توانیم حرکات یک جسم واقعی را پیدا کنیم و یک شی سه‌بعدی را برای مطابقت حرکت دهیم. ما این پروژه را با ردیابی دستی دنباله خود در MatchMover و صادرات آن برای استفاده در مایا آغاز خواهیم کرد. سپس دوربین حل شده خود را به صحنه مایا می بریم و جسم خود را در جای خود قرار می دهیم. سپس یاد می گیریم که چگونه بازتاب های محیط سه بعدی خود را ثبت کنیم و چند لایه مات مفید ایجاد کنیم. هنگامی که دنباله مایا خود را رندر کردیم، یاد خواهیم گرفت که چگونه همه تصاویر خود را در افترافکت ترکیب کنیم. ما در مورد پردازش تصاویر پس‌زمینه برای ثبت مات‌های سفر و همچنین روش‌های مختلف برای ترکیب مات‌های مختلف برای ایجاد جلوه‌ها، یاد خواهیم گرفت. ما با افزودن یک شبح و تصحیح رنگ تصاویر خود را به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: MatchMover 2011 و After Effects CS5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ردیابی اشیا در MatchMover و After Effects Object Tracking in MatchMover and After Effects

  • ردیابی اشیا پیش تولید و آماده سازی شی Object Tracking Pre-production and Preparing the Object

  • ایجاد آهنگ های راهنمای پایه ما Creating Our Base Manual Tracks

  • ایجاد یک سیستم مختصات برای استفاده در مایا Creating a Coordinate System for Use in Maya

  • وارد کردن دوربین ما به صحنه رندر ما Importing Our Camera into Our Render Scene

  • چرخش گنبد HDR و ایجاد مجدد نقشه جمع‌آوری نهایی Rotating the HDR Dome and Re-creating the Final Gather Map

  • ایجاد یک صفحه نمایش بازتابنده برای عکس گرفتن از محیط Creating a Reflective Screen to Capture the Environment

  • ایجاد یک مات برش برای رندر کردن آنچه که لازم است Creating a Cutout Matte to Only Render What Is Needed

  • ایجاد یک مات انعکاسی با استفاده از لایه های رندر Creating a Reflection Matte Using Render Layers

  • وارد کردن سکانس های ما به افترافکت Importing Our Sequences into After Effects

  • ایجاد کامپوزیت پایه ما Creating Our Basic Composite

  • ترکیب بازتاب ها Compositing the Reflections

  • استفاده از نور کلید و ماسک برای بازگرداندن انگشت شست Using Keylight and a Mask to Bring Back the Thumb

  • ایجاد یک سیلوئت با استفاده از مات های موجود Creating a Silhouette Using Our Existing Mattes

  • ثبت جزئیات مو با استفاده از پاس مات Reflection Capturing Hair Detail Using Our Reflection Matte Pass

  • تصحیح رنگ عناصر مختلف برای جمع کردن آنها Color Correcting Various Elements to Bring Them Together

  • اضافه کردن تاری به گره های مختلف برای حذف لبه های تیز Adding Blurs to Various Nodes to Remove Sharp Edges

نمایش نظرات

آموزش ردیابی اشیا در MatchMover و After Effects
جزییات دوره
1h 39m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
1
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.