آموزش ایجاد عناصر گیم پلی با استفاده از Kismet در UDK

Creating Gameplay Elements Using Kismet in UDK

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش‌های UDK، ما قصد داریم اصول اصلی کار با Kismet در UDK را بیاموزیم تا درک قوی از نحوه عملکرد این سیستم قدرتمند به شما ارائه دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit (فوریه 2013). در این سری از آموزش های UDK، ما می خواهیم اصول اصلی کار با Kismet در UDK را بیاموزیم تا درک قوی از نحوه عملکرد این سیستم قدرتمند به شما ارائه دهیم. برای شروع، با رابط کاربری و نحوه پیمایش ویرایشگر Kismet آشنا خواهیم شد. پس از آن، نحوه کار با دنباله ها و ایجاد یک نور ساده قابل تغییر را یاد خواهیم گرفت. سپس با تکمیل چندین پروژه کوچک که در اکثر بازی‌های تک نفره رایج است، مانند درها، آسانسورها، رفتارهای دشمن، پازل‌ها، سینماتیک و باس‌ها، این دوره را افزایش می‌دهیم. هر پروژه کوچک مجموعه ای از چالش ها را دارد و به ما امکان می دهد بسیاری از اشیاء دنباله رایج موجود در Kismet را کشف کنیم. بنابراین در پایان این آموزش UDK، درک اصلی بسیار قوی از نحوه ایجاد گیم پلی با استفاده از Kismet در UDK خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Development Kit (فوریه 2013).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد عناصر گیم پلی با استفاده از Kismet در UDK Creating Gameplay Elements Using Kismet in UDK

  • شکستن رابط Breaking Down the Interface

  • کار با Sequences Working with Sequences

  • ایجاد درب مجاورتی Creating a Proximity Door

  • ایجاد آسانسور Creating an Elevator

  • Sentries تخم ریزی Spawning Sentries

  • ایجاد جنبش نگهبان Creating Sentry Movement

  • اضافه کردن حلقه مبارزه Adding the Combat Loop

  • ایجاد درب قفل شده Creating a Locked Door

  • شروع پازل Beginning the Puzzle

  • راه اندازی منطق پازل Setting up the Puzzle Logic

  • راه اندازی بازیگر سینما Setting up the Cinematic Actor

  • راه اندازی دوربین سینمایی Setting up the Cinematic Camera

  • ایجاد Boss Battle Creating the Boss Battle

نمایش نظرات

آموزش ایجاد عناصر گیم پلی با استفاده از Kismet در UDK
جزییات دوره
2h 19m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.