آموزش مبانی Unity 2D - سیستم های ذرات عملی

Unity 2D Fundamentals - Practical Particle Systems

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بازخورد از طریق ذرات اطلاعاتی را برای موفقیت در اختیار بازیکن قرار می دهد. هنگامی که این دوره را به پایان رسانید ، دانش و مهارت بنیادی در مورد سیستم های ذره ای برای ایجاد سیستم های ذرات عملی خود را در Unity خواهید داشت. بازخورد در هر بازی بسیار مهم است ، برای ارائه بازیکن ، اطلاعات مورد نیاز برای موفقیت. بازخورد دیداری از طریق سیستم های ذره ای می تواند این اطلاعات را فراهم کند. در این دوره ، Unity 2D Fundamentals - Practical Particle Systems ، یاد خواهید گرفت که سیستم های ذره ای جالبی ایجاد کنید تا بتوانید بازخورد را ارائه دهید و همچنین تصاویر بازی خود را ادویه کنید. ابتدا ، مفاهیم اصلی ساخت این سیستم های ذره ای پیشرفته را کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، شما دارایی های مربوط به جلوه های مرگ بازیکن ، موانع ، آتش بازی منفجر شده ، مسیرهای دود و آتش را ایجاد خواهید کرد! سرانجام ، آنچه را که آموخته اید برای ایجاد یک انفجار در مقیاس بزرگ که بر اشیا effects اطراف تأثیر می گذارد ، ترکیب خواهید کرد. هنگامی که این دوره را به پایان رسانید ، دانش و مهارت بنیادی در مورد سیستم های ذره ای برای ایجاد سیستم های ذرات عملی خود را در Unity خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2019.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مفاهیم اصلی سیستم ذرات Core Particle System Concepts

  • معرفی ذرات Intro to Particles

  • تنظیمات اولیه سیستم ذرات Initial Particle System Settings

  • انتشار ، شکل و رندر Emission, Shape, and Renderer

  • گزینه های "over Lifetime" و "by Speed" "over Lifetime" and "by Speed" Options

  • گزینه های اضافی Additional Options

ایجاد جلوه های مرگ بازیکن Creating Our Player Death Effects

  • ایجاد ماده اثرات مرگ Creating the Death Effects Material

  • ایجاد سیستم ذرات اثرات مرگ Creating the Death Effects Particle System

  • جلوه های مرگ پیش ساخته Prefab Death Effects

ایجاد آتش بازی Creating Fireworks

  • کاوش در مسیرهای ذرات Exploring Particle Trails

  • کاوش انتشار دهنده های فرعی ذرات Exploring Particle Sub-emitters

ایجاد مانع آتش Creating a Fire Obstacle

  • ایجاد مواد آتش نشانی Creating Our Fire Materials

  • دو سیستم ذرات آتش Two Fire Particle Systems

  • نورپردازی Lighting Effects

  • ایجاد سیستم ذرات دود Creating Our Smoke Particle System

  • ایجاد مانع بازی آتش Creating a Fire Game Obstacle

ایجاد انفجار Creating an Explosion

  • ایجاد مواد منفجره Creating Our Explosion Materials

  • ایجاد انفجار پایه Creating the Base Explosion

  • ایجاد هسته انفجار Creating the Explosion Core

  • ایجاد آوارهای پرنده Creating Flying Debris

  • ایجاد مسیرهای آتش Creating Fire Trails

  • تکمیل انفجار ما Completing Our Explosion

نمایش نظرات

آموزش مبانی Unity 2D - سیستم های ذرات عملی
جزییات دوره
3h 9m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Brian Sinasac
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Sinasac Brian Sinasac

برایان سیناساک مدرک خود را در دو رشته مهندسی برق (کارشناسی ارشد) و هنرهای زیبا - انیمیشن فیلم (B.F.A.) و همچنین یک دیپلم فارغ التحصیل در انیمیشن شخصیت های دیجیتال از شریدان به پایان رسانده است. پس از سالها کار در زمینه مهندسی و انیمیشن ، برایان وارد دنیای آکادمی با تدریس Game Development در George Brown و Game Design در Sheridan می شود.