Brian Sinasac

برایان سیناساک مدرک خود را در دو رشته مهندسی برق (کارشناسی ارشد) و هنرهای زیبا - انیمیشن فیلم (B.F.A.) و همچنین یک دیپلم فارغ التحصیل در انیمیشن شخصیت های دیجیتال از شریدان به پایان رسانده است. پس از سالها کار در زمینه مهندسی و انیمیشن ، برایان وارد دنیای آکادمی با تدریس Game Development در George Brown و Game Design در Sheridan می شود.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی Unity 2D - کنترل کاراکتر

Unity 2D Fundamentals - Character Control

آیا تا به حال دوست داشته اید Unity را یاد بگیرید تا بتوانید بازی های ویدیویی خود را بسازید؟ در این دوره ، شما با ابزارهای 2D Unity آشنا می شوید ، با کنترل شخصیت 2D آشنا می شوید و می فهمید که چگونه بازی پیمایش کناری 2D خود را ایجاد کنید ....


آموزش مبانی Unity 2D - فعل و انفعالات شخصیت

Unity 2D Fundamentals - Character Interactions

هسته اصلی هر بازی توانایی بازیکن در تعامل با اشیا other دیگر است. این دوره به شما دانش بنیادی محرک های Unity و مهارت های مورد نیاز برای ساخت برنامه نویسی دو بعدی پیمایش کناری را به شما می آموزد.


آموزش مبانی Unity 2D - سیستم های ذرات عملی

Unity 2D Fundamentals - Practical Particle Systems

بازخورد از طریق ذرات اطلاعاتی را برای موفقیت در اختیار بازیکن قرار می دهد. هنگامی که این دوره را به پایان رسانید ، دانش و مهارت بنیادی در مورد سیستم های ذره ای برای ایجاد سیستم های ذرات عملی خود را در Unity خواهید داشت.


آموزش مبانی وحدت 2D - موانع و دشمنان

Unity 2D Fundamentals - Obstacles and Enemies

Unity 2D Fundamentals - دشمنان و موانع شما را با ایجاد دارایی هایی که به شخصیت شما آسیب می رساند آشنا می کنند. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، دانش ایجاد موانع و دشمنان ساده هوش مصنوعی را خواهید داشت.