آموزش مبانی Unity 2D - فعل و انفعالات شخصیت

Unity 2D Fundamentals - Character Interactions

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: هسته اصلی هر بازی توانایی بازیکن در تعامل با اشیا other دیگر است. این دوره به شما دانش اساسی تریگرهای Unity و مهارت های مورد نیاز برای ساخت platformer پیمایش کناری 2D خود را می آموزد. هسته اصلی هر بازی توانایی بازیکن برای تعامل با اشیا other دیگر و پایه های ماشه ای است که برای ایجاد آن استفاده می شود. اثر متقابل. در این دوره ، Unity 2D Fundamentals - Character Interactions ، اصول سیستم تریگر Unity و نحوه کاربرد آنها در بازی شما را کشف خواهید کرد. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه اشیایی را ایجاد کنید که با استفاده از محرک ها کد را صادر می کنند. سپس ، می توانید پیکاپ ایجاد کنید و نتایج تعامل رابط کاربر را نشان دهید. سرانجام ، شما یک سیستم حلقه بسته برای مقابله با برنده یا باخت بازیکن در بازی ایجاد خواهید کرد. هنگامی که این دوره را به پایان رسانید ، دانش بنیادی محرک هایی را برای ایجاد اشیا int غیرقابل حل خود در Unity و همچنین مهارت های مورد نیاز برای ساخت platformer پیمایش کناری 2D خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: وحدت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد اولین تعامل ما Creating Our First Interaction

  • بسته شروع The Starting Package

  • مقدمه ای بر راه اندازها An Introduction to Triggers

ایجاد اولین دارایی ما Creating Our First Asset

  • ایجاد دارایی وانت Creating Our Pickup Asset

  • کدگذاری دارایی وانت ما Coding Our Pickup Asset

  • متحرک سازی دارایی وانت Animating Our Pickup Asset

افزودن بازخورد پخش کننده Adding Player Feedback

  • مقدمه ای بر ذرات Introduction to Particles

  • ذرات بازخورد پخش کننده Particles for Player Feedback

  • معرفی UI Introduction to UI

  • رابط کاربر برای بازخورد بازیکن UI for Player Feedback

شرایط برنده شدن و باختن Winning and Losing Conditions

  • کشتن شخصیت ما Killing Our Character

  • شرایط برنده شدن و باختن Winning and Losing Conditions

  • بازخورد UI درباره مرگ UI Feedback on Death

  • ایجاد رابط کاربری گرافیکی بازی آخر ما Creating Our End Game GUI

  • رمزگذاری رابط کاربری گرافیکی پایان بازی Coding out End Game GUI

نمایش نظرات

آموزش مبانی Unity 2D - فعل و انفعالات شخصیت
جزییات دوره
2h 25m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
21
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Brian Sinasac
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Sinasac Brian Sinasac

برایان سیناساک مدرک خود را در دو رشته مهندسی برق (کارشناسی ارشد) و هنرهای زیبا - انیمیشن فیلم (B.F.A.) و همچنین یک دیپلم فارغ التحصیل در انیمیشن شخصیت های دیجیتال از شریدان به پایان رسانده است. پس از سالها کار در زمینه مهندسی و انیمیشن ، برایان وارد دنیای آکادمی با تدریس Game Development در George Brown و Game Design در Sheridan می شود.