آموزش مبانی وحدت 2D - موانع و دشمنان

Unity 2D Fundamentals - Obstacles and Enemies

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Unity 2D Fundamentals - دشمنان و موانع شما را با ایجاد دارایی هایی که به شخصیت شما آسیب می رساند آشنا می کنند. پس از پایان این دوره ، دانش ایجاد موانع و دشمنان ساده هوش مصنوعی را خواهید داشت. آیا تا به حال می خواستید Unity را یاد بگیرید ، بنابراین می توانید بازی های ویدیویی خود را بسازید؟ اگر چنین است ، پس مجموعه دوره های Unity 2D Fundamentals اگر برای شما مناسب است! این دوره ، Unity 2D Fundamentals - Enemies and Obstacles ، یک دوره سطح مبتدی است که شما را با ایجاد دارایی هایی آشنا می کند که می توانند با استفاده از یک پروژه عملی به شخصیت شما آسیب برسانند. اول ، شما با یک پروژه اولیه 2D شروع می کنید که در آن شما مانع بازی و کد بازی برای آسیب رساندن به بازیکن را خواهید ساخت. در مرحله بعد ، برای ایجاد بازخورد از طریق صوتی و تصویری به بازیکن ، دارایی هنری خواهید ساخت تا به آنها کمک کند تا متوجه شوند که صدمه دیده اند. سرانجام ، شما یک شی بازی دشمن ایجاد می کنید و هوش مصنوعی ایجاد می کنید که آن را کنترل کند. هنگامی که با این دوره Unity به پایان رسید ، دانش لازم را برای ایجاد موانع ایستا و دشمنان ساده مبتنی بر هوش مصنوعی خواهید داشت. Unity 2D Fundamentals - Enemies and Obstacles سومین دوره از این مجموعه است و دوره های قبلی را توسعه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: وحدت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بررسی اجمالی پروژه و دارایی مانع Project Overview and Obstacle Asset

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • ساخت دارایی هنری مانع ما Building Our Obstacle Art Asset

ایجاد کد برای اولین مانع Creating Code for Our First Obstacle

  • نوشتن متن آسیب دیدگی دشمن Writing the Enemy Damage Script

  • نوشتن متن Knockback دشمن Writing the Enemy Knockback Script

  • پیگیری سلامتی بازیکن ما Tracking Our Player's Health

افزودن بازخورد پخش کننده Adding Player Feedback

  • افزودن بازخورد صوتی در مورد خسارت Adding Audio Feedback on Damage

  • افزودن بازخورد دیداری از خسارت Adding Visual Feedback on Damage

  • ایجاد دارایی نوار سلامت Creating the Health Bar Asset

  • کنترل نوار سلامت ما از طریق کد Controlling Our Health Bar Through Code

  • افزودن جلوه مرگ پلیر Adding the Player Death Effect

ایجاد دارایی دشمن همراه ما Creating Our Mobile Enemy Asset

  • ایجاد انیمیشن برای دشمن موبایل ما Creating the Animations for Our Mobile Enemy

  • ساخت دارایی هنری دشمن ما Building Our Enemy Art Asset

  • ساخت ماشین حالت انیمیشن ما Building Our Animation State Machine

ایجاد هوش مصنوعی ساده برای دشمن موبایل ما Creating a Simple AI for Our Mobile Enemy

  • نوشتن متن جنبش دشمن - رو به رو تصادفی Writing the Enemy Movement Script - Random Facing

  • نوشتن متن جنبش دشمن - پخش کننده روبرو دشمن Writing the Enemy Movement Script - Enemy Facing Player

  • نوشتن متن جنبش دشمن - شارژ دشمن Writing the Enemy Movement Script - Enemy Charging

  • نوشتن متن جنبش دشمن - انیمیشن دشمن Writing the Enemy Movement Script - Enemy Animation

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش مبانی وحدت 2D - موانع و دشمنان
جزییات دوره
2h 30m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Brian Sinasac
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Sinasac Brian Sinasac

برایان سیناساک مدرک خود را در دو رشته مهندسی برق (کارشناسی ارشد) و هنرهای زیبا - انیمیشن فیلم (B.F.A.) و همچنین یک دیپلم فارغ التحصیل در انیمیشن شخصیت های دیجیتال از شریدان به پایان رسانده است. پس از سالها کار در زمینه مهندسی و انیمیشن ، برایان وارد دنیای آکادمی با تدریس Game Development در George Brown و Game Design در Sheridan می شود.