آموزش نقاشی بافت در ZBrush

Texture Painting in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، مراحل رنگ آمیزی بافت مدل های خود را در ZBrush می گذرانیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6. در این سری از آموزش ها، مراحل رنگ آمیزی تکسچر مدل های خود را در ZBrush بررسی می کنیم. ZBrush ابزاری عالی برای رنگ آمیزی بافت ها برای مدل های حجاری شده ما است، اما کمی متفاوت از سایر برنامه ها عمل می کند. ما آموزش را با صحبت در مورد اصول نقاشی چندگانه و تفاوت آن با گردش کار مبتنی بر نقشه آغاز می کنیم. سپس در حین انجام مراحل نقاشی بافت، از یک مجسمه موجود جالب به عنوان پروژه خود استفاده خواهیم کرد. ما برای دستیابی به افکت‌های مختلف، سکته‌های مختلف و تنظیمات قلم مو را بررسی می‌کنیم. ما یاد می گیریم که از لایه ها برای ترکیب چند پاس پلی پینت با هم استفاده کنیم. ما از آلفای سفارشی برای ایجاد جزئیات استفاده خواهیم کرد و عملکرد نویز به ما امکان می دهد جزئیات با فرکانس بالا را به سرعت اضافه کنیم. ما همچنین در مورد اشعه ماوراء بنفش و استفاده از ماسک برای تیره کردن حفره های مش خود خواهیم آموخت. در نهایت، ما یاد می‌گیریم که نقشه‌های بافت را از مدل چند رنگی خود ایجاد کنیم و آن‌ها را به برنامه‌های کاربردی دیگر منتقل کنیم. همانطور که ما پیش می رویم، با خیال راحت با پالت رنگ سرگرم شوید و واقعاً شخصیت را از آن خود کنید. پس از اتمام کار، دانش لازم برای رنگ آمیزی بافت مدل های خود را در ZBrush خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نقاشی بافت در ZBrush Texture Painting in ZBrush

  • اصول نقاشی چندگانه Polypainting Basics

  • رنگ آمیزی رنگ های پایه Painting the Base Colors

  • افزودن جزئیات به قسمت زیرین با استفاده از Spotlight Adding Detail to the Underside Using Spotlight

  • جزئیات پشت مخلوق Detailing the Back of the Creature

  • ترکیب رنگ های پوست با هم Blending the Skin Colors Together

  • استفاده از آلفاهای سفارشی Using Custom Alphas

  • لک های نقاشی Painting Blemishes

  • رنگ آمیزی نواحی بینی، گوش و چشم Painting the Nose, Ear, and Eye Areas

  • ایجاد اشعه ماوراء بنفش Creating UVs

  • اضافه کردن نویز سفارشی Adding Custom Noise

  • نقاشی داخل دهان Painting the Inside of the Mouth

  • رنگ آمیزی دندان ها و پنجه ها Painting the Teeth and Claws

  • نقاشی چشم Painting the Eyes

  • تاریک شدن حفره ها و نواحی مسدود شده Darkening Cavities and Occluded Areas

  • نقشه های پخت Baking Maps

  • انتقال هندسه و نقشه ها به برنامه های دیگر Transferring Geometry and Maps to Other Applications

نمایش نظرات

آموزش نقاشی بافت در ZBrush
جزییات دوره
1h 45m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
18
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.