نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا می خواهید ARCore 1.3 جدید را در Unity SDK یاد بگیرید؟ این دوره به شما تمام اصول واقعیت افزوده ARCore را آموزش می دهد تا بتوانید توسعه اپلیکیشن های واقعیت افزوده خود را شروع کنید. در بخش برنامه، به شما نشان میدهیم که چگونه میتوانید اصول اولیه را برای برنامههای پیشرفتهتر برای بازی یا برنامههای مبتنی بر بهرهوری اعمال کنید. این دوره برای کمک به درک اصول واقعیت افزوده با استفاده از ARCore در Unity از طریق عملی و آسان طراحی شده است. برای درک آزمایشگاه ها این کلاس این قابلیتها را شامل میشود، از جمله شروع، تشخیص هدف ساده و چندگانه، زمین هوشمند و همچنین یکپارچهسازی حرکت جهشی. - ما این دوره را برای هرکسی که میخواهد در استفاده از ARCore SDK گوگل بدون منحنی یادگیری شیبدار یاد بگیرد، طراحی کردیم.
- تا پایان دوره، شما قادر خواهید بود اصول عملکرد ARCore SDK Core را از ردیابی حرکت گرفته تا تشخیص نقطه و هواپیما و حتی تخمین نور آزمایش کنید.
- پس از آن به زودی برنامه های کاربردی شگفت انگیز افزوده شده در دنیای واقعی خود را توسعه خواهید داد.
- در این دوره، با ایجاد یک برنامه ساده hello AR که به شما کمک می کند تا به سرعت کاری را انجام دهید، با بخش اصول شروع می کنیم.
- در مرحله بعد، ما به اولین عملکرد اصلی که ردیابی حرکت است نگاه خواهیم کرد و خواهید آموخت که چگونه ردیابی فضایی در AR کار می کند.
- دومین عملکرد اصلی ARCore تشخیص نقطه و صفحه است. برای تشخیص نقاط مشخصه و نحوه شکل گیری نقاط مشخصه همسطح به صفحات.
- سپس ما یک برنامه تست ضربه ساده می سازیم که در آن می توانید مکعب ها یا کره های رنگی تصادفی را با یک لمس ساده با استفاده از ریخته گری پرتویی ایجاد کنید.
- ما بخش اصولی را با تخمین نور ساده به پایان میرسانیم تا با تکان دادن کلید نور فیزیکی، هیولا ظاهر یا ناپدید شود.
- پس از آن، به بخش هیجان انگیز دوره می رویم که در آن برنامه های واقعا شگفت انگیز ARCore 1.3 ایجاد می کنیم.
- در اولین سخنرانی، می توانید برنامه اندازه گیری دقیق خود را با استفاده از ARCore بسازید. کاربردهای عملی زیادی برای این برنامه وجود دارد.
- پس از آن با ساختن اژدهایی که می تواند حرکت کند و در هر جهت پرواز کند و همچنین آتش تنفس کند، می آموزیم که چگونه در یک صحنه AR عرضی کنیم. در مرحله بعد، با ساخت یک پهپاد در واقعیت افزوده، پرواز را به سطح دیگری میبریم.- برای آموزش، نشان میدهیم که چگونه میتوانید منظومه شمسی خود را بسازید و چگونه از ریختهگری پرتوهای لمسی برای ارائه اطلاعات درباره سیارات، قمرها و ستارگان استفاده کنید. افرادی که می خواهند ARCore یاد بگیرند. دانشآموزانی که میخواهند واقعیت افزوده را شروع کنند و اپلیکیشنهای بسیار جالبی بسازند. افرادی که میخواهند با آخرین روندهای توسعه بازی با AR آشنا شوند. - تمام اصول ARCore از ردیابی حرکت گرفته تا تشخیص هواپیما و تخمین نور را بیاموزید. * - فاصله ها را در واقعیت افزوده با دقت بالا اندازه گیری کنید. یک پهپاد را در واقعیت افزوده بدون نگرانی از برخورد آن با درخت به پرواز در آورید. * - با AR Portal خود را به دنیای دیگری منتقل کنید در ساخت منظومه شمسی سیاره ای خود در واقعیت افزوده غوطه ور شوید * - از تخمین نور برای ایجاد فیلم ترسناک بلادرنگ و به طور موثر یک اژدها در واقعیت افزوده استفاده کنید. * - از مجازی به واقعیت با دنباله های هولوگرام حجمی 4 بعدی
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی
Introduction
طراحی دوره
Course Design
مقدمه ای بر واقعیت افزوده
Introduction to Augmented Reality
اصول ARCore
ARCore Fundamentals
3 فناوری اصلی پشت ARCore
3 Core Technologies behind ARCore
ARCore و Wikitude را دانلود و نصب کنید
Download and Install ARCore and Wikitude
سلام ARCore
Hello ARCore
ردیابی حرکت
Motion Tracking
تشخیص نقطه و صفحه
Point and Plane Detection
تست زدن را بزنید
Hit Testing
تخمین نور
Light Estimation
برنامه های ARCore
ARCore Apps
خط کش هسته AR
AR Core Ruler
AR Dragon + کنترلهای Android
AR Dragon + Android Controls
پهپاد AR در ARCore
AR Drone in ARCore
منظومه شمسی با استفاده از ARCore
Solar System using ARCore
پورتال AR
AR Portal
هولوگرام حجمی 4 بعدی
4D Volumetric Hologram
ARCore 1.2 SDK
ARCore 1.2 SDK
تشخیص صفحه عمودی و کنترل ژست
Vertical Plane Detection and Gesture Control
سایه ها در ARCore
Shadows in ARCore
تصاویر افزوده شده
Augmented Images
Cloud Anchors و Multiplayer AR Gaming - Part 1
Cloud Anchors and Multiplayer AR Gaming- Part 1
Cloud Anchors و Multiplayer AR Gaming - قسمت 2
Cloud Anchors and Multiplayer AR Gaming - Part 2
بخش نتیجه گیری و پاداش
Conclusion & Bonus Section
پیچیدن آن
Wrapping it up
نمایش نظرات
Packtpub یک ناشر دیجیتالی کتابها و منابع آموزشی در زمینه فناوری اطلاعات و توسعه نرمافزار است. این شرکت از سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرده و به تولید و انتشار کتابها، ویدیوها و دورههای آموزشی میپردازد که به توسعهدهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات کمک میکند تا مهارتهای خود را ارتقا دهند. منابع آموزشی Packtpub موضوعات متنوعی از جمله برنامهنویسی، توسعه وب، دادهکاوی، امنیت سایبری و هوش مصنوعی را پوشش میدهد. محتوای این منابع به صورت کاربردی و بهروز ارائه میشود تا کاربران بتوانند دانش و تواناییهای لازم برای موفقیت در پروژههای عملی و حرفهای خود را کسب کنند.
استارت آپ های تقویت شده بیش از 8 سال تجربه در طراحی برد مدار چاپی (PCB) و همچنین در پردازش تصویر و کنترل جاسازی شده دارند. نویسنده Ritesh Kanjee مدرک کارشناسی ارشد خود را در مهندسی الکترونیک به پایان رسانده است و دو مقاله در پایگاه داده IEEE منتشر کرده است که یکی به نام "Cruise Control تطبیقی مبتنی بر دید با استفاده از تطبیق الگو" و دیگری به نام "یک چارچوب تشخیص خودرو سه مرحله ای برای تخمین برد با استفاده از یک" دوربین تک" (در Google Scholar). کار او در LabVIEW پیاده سازی شد. او به عنوان یک مهندس الکترونیک جاسازی شده در تحقیقات دفاعی کار می کند و دارای تجربه در طراحی FPGA با برنامه نویسی در VHDL و Verilog است. او همچنین در زمینه واقعیت افزوده و یادگیری ماشین تخصص دارد که در آن باید فناوریهای جدید را از طریق رسانه ویدیو معرفی کند.
نمایش نظرات