نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این آموزش Unreal Engine ما یاد خواهیم گرفت که چگونه وسیله نقلیه ای را ایجاد کنیم که بتواند در یک بازی اکشن سوم شخص مورد استفاده قرار گیرد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 56 ایجاد یک وسیله نقلیه چرخدار در موتور غیرواقعی 2 ساعت و 17 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد یک وسیله نقلیه چرخدار در موتور غیرواقعی
Creating a Wheeled Vehicle in Unreal Engine
-
وارد کردن مش اسکلت خودرو و استفاده از مواد به مش وارد شده
Importing Vehicle Skeletal Mesh and Applying Materials to the Imported Mesh
-
تنظیم دارایی فیزیک برای مش اسکلتی
Setting up the Physics Asset for the Skeletal Mesh
-
ایجاد دارایی های لازم برای یک وسیله نقلیه
Creating Assets Necessary for a Vehicle
-
تنظیم طرح انیمیشن برای وسیله نقلیه ما
Setting up Animation Blueprint for Our Vehicle
-
تنظیم طرح Tiretype Data Asset و Vehicle Wheel
Setting up the Tiretype Data Asset and Vehicle Wheel Blueprints
-
آوردن همه چیز با هم در طرح خودروی چرخدار ما
Bringing Everything Together in Our Wheeled Vehicle Blueprint
-
تنظیم چرخ ها در وسیله نقلیه چرخدار ما
Setting up the Wheels in Our Wheeled Vehicle
-
بررسی اجمالی محور ورودی و نقشه برداری اقدام و نحوه تنظیم نگاشت های جدید
Overview of Input Axis and Action Mapping, and How to Setup New Mappings
-
تنظیم ، آزمایش و تنظیم حرکت خودرو
Setting up, Testing and Adjusting Vehicle Movement
-
ایجاد سیستمی برای کاراکتر برای ورود و خروج از یک وسیله نقلیه
Creating a System for the Character to Enter and Exit a Vehicle
-
افزودن متغیرها به نویسه و رویدادها به وسیله نقلیه
Adding Variables to the Character and Events to the Vehicle
-
نوشتن شخصیت برای ورود به یک وسیله نقلیه
Scripting the Character to Enter a Vehicle
-
نوشتن شخصیت برای خروج از وسیله نقلیه و روشهای اصلی عیب یابی
Scripting the Character to Exit a Vehicle and Basic Troubleshooting Techniques
-
رفع مشکلات هنگام خروج کاراکتر از وسیله نقلیه
Fixing Issues When a Character Exits a Vehicle
نمایش نظرات