لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
متیو هافمن: چگونه یک کلمه مهربان می تواند جهان را بهتر کند
Matthew Hoffman: How a Kind Word Can Make the World Better
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
متیو هافمن هنرمند و طراح ساکن شیکاگو است که آثار عمومی او در سطح بین المللی به نمایش گذاشته شده است. ایده های او در نشریاتی چونخوبومجله نیویورک تایمزو جنبش You Are Beautiful او از کمتر از 100 استیکر در سال 2002 به مجموعه ای از نقاشی های دیواری، اینستالیشن های عمومی و نمایشگاه هایی با تعداد زیادی هنرمند دیگر تبدیل شده است. در این دوره فقط صوتی، جاستین آرنز در استودیوی خود از متیو دیدن می کند تا درباره مردی که پشت این پیام قرار دارد بیشتر بداند. متیو در مورد پیدایش حرفهاش بحث میکند، اینکه چگونه شما زیبا هستید (و با موفقیت و توجه بعدی دست به گریبان شد)، و چگونه زیرساختهای مورد نیاز برای تبدیل پروژه اشتیاق خود را به یک تجارت رو به رشد ایجاد کرد.
سرفصل ها و درس ها
4. مقدمه ای برای کامپوننت های جمع بندیIntroduction1. ویژگی های ویجت 2. Strings3 خرما و Times4. پنجره Properties5. ویژگی های تکرار و مورد 6. متغیرهای جهانی 7 افزودن HTML ، CSS و JavaScript8 سفارشی. وقتی Things Go WrongConclusionIntroduction1. تور استودیو 2. واردات از Sketch3. صفحه نمایش Design4. Rapot Prototyping5. پیشرفته Animation6. کار با Component7. پاسخگو طرح بندی 8. همکاریConclusionIntroduction1. با استفاده از PrototypingConclusionIntroduction1 در حال اجرا و اجرا باشید یک ابزار مدیریت IT2 طراحی کنید. Sketch و Framer Workflow3. ارائه کار گردش کار نتیجه گیری 1. Project2 خود را تنظیم کنید. یک استاتیک Wireframe3 ایجاد کنید. Artwork4 خود را صادر کنید. ایجاد یک پیکسل-کامل MockupConclusionIntroduction1. یک پروژه Figma Project2 تنظیم کنید. اضافه کردن محتوا 3. Prototyping4. تیم 5 همکاری ، اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. Frameworks2 توسعه نرم افزار. آماده سازی تیم 3. تحقیقات Adaption4. تجزیه و تحلیل ResearchConclusionIntroduction1. Research2 Sketch Designs3. نمونه اولیه در InVisionConclusionIntroduction1. مقدمه 2 ابزارهای طراحی 3 تعامل و Animation4. همکاری و ShareIntroduction1. تکرار کنندگان: مبانی2. Advanced Projects3. Piecing TogetherConclusionIntroduction1. مروری بر استراتژی های چند کاره 2. ملاحظات طراحی چند کاره 3. برنامه ریزی یک تجربه چند کاره 4. تجربه تلفن همراه خود را در Sketch5 طراحی کنید. طراحی دستگاه های اضافی در Sketch6. چارچوب ها و دستورالعمل ها جمع بندیIntroduction1. تازه ساز در بزرگ UX2. The Framer UI3. کادرهای غیر رمزگذار Framer4. مبانی برنامه نویسی و استفاده با Framer5. نهایی ماجراهای صفحه 6 ما. تعامل به Prototype7 ما اضافه کنید. تعامل نهایی را به PrototypeConclusionIntroduction1 اضافه کنید. نمونه های مفید2. تجزیه و تحلیل و اصلاح یک نمونه اولیه موجود طراحی یک Prototype4. اجرای یک نمونه اولیه Design5. استفاده و یادگیری از PrototypeConclusionIntroduction1. نمای کلی سیستم طراحی 2. ساختن یک سیستم طراحی UXPin3. ادغام Sketch و Photoshop با UXPin4. نمونه سازی با سیستم طراحی UXPin5. ساختن یک تیم و SharingConclusionIntroduction1. رابط کاربری استودیوی اوریگامی2. کار با Patches3. وارد کردن محتوا و کار با Shapes4. پیمایش محتوا 5. Animation6. ایجاد و استفاده از Loops7. رسانه ها و افکت ها8. تست دستگاه و SharingsConclusionIntroduction1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. شروع کار با Proto.io2. کار با Screens3. با استفاده از Component4. ایجاد آثار هنری از Proto.io5. ایجاد و استفاده از ظروف در Proto.io6. ایجاد انیمیشن در Proto.io7. انتشار PrototypeConclusionIntroduction1. رابط UXPin2. ساخت یک Project3 در iOS. وارد کردن Photoshop و Sketch Files4. اضافه کردن تعامل و Animation5. اجزای ساختمان 6 اشتراک گذاری و همکاریConcludIntroduction1. راه اندازی یک پروژه Marvel2. Design3 نمونه اولیه همکاری ، برنامه شرکت OnlyConclusionIntroduction1. متداول UX Technics2. یک نقشه سایت 3 ایجاد کنید. تکنیک های پیشرفته نقشه سایت 4 صفحه اصلی را برچسب بزنید. فرآیند Wireframe6 را کامل کنید. UX Document7 اضافی. ارائه و ExportConcludIntroduction1. راه اندازی یک پروژه Flinto2. طراحی انتقال در Flinto برای Mac3. ایجاد تعامل غنی 4. پیش نمایش پروتکلConclusionIntroduction1 خود را مشاهده کنید. مودبورد چیست؟ 2. ایجاد Moodboards3. مودبورد نمونه نمونه پروژه ها جمع بندیIntroduction1. همکاری با Layer Comps2. صادرات و به اشتراک گذاری لایه Comps3. نسخه جدید Creative CloudIntroduction1 چه جدید است. کار با 3D Models2. دریافت مدل سه بعدی PrinttedConclusionAdobe FireworksIntroduction1. درک Interface2. کار با Files3. طراحی با Fireworks4. کار با Objects5. سازماندهی اسناد 6. با استفاده از Symbols7. تقویت Fireworks8. با استفاده از Sprites9. ادغام CSS10. jQuery MobileConcludIntroduction1. درک مخاطبان شما 2. تعریف Demand3. ساختمان Reverberation4. Crafting CommunityIntroduction1. از روابط عمومی به روابط عمومی Expanded2. Consumers امروز 3. رویکرد یکپارچه به برنامه ریزی روابط عمومی 4. روابط و Champions5. هنگامی که Crisis Strikes6. نوشتن روابط عمومی Today7. ارزش PRConclusionIntroduction1. مبانی مدیریت اعتبار اعتبار بازاریابی چیست؟ 2. بخش خوب مدیریت اعتبار بازاریابی 3. The Dark Side of Reputation Management ReputationConcociationIntroduction1. مبانی انتشار مطبوعات 2. اطلاعیه مطبوعاتی پیش از کار 3. Press Release4 خود را بنویسید. با استفاده از NewswiresConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تنظیم Podcast3. ضبط و تولید4. بازاریابی PodcastConclusionIntroduction1 خود را بازاریابی کنید. برای Launch2 آماده شوید. راه اندازی 3 دنبال کنید Post LaunchIntroduction1. درک مخاطبان شما 2. ایجاد پیشنهاد شما 3. انجام موفقیت آمیز رسانه ای با موفقیت 4. نحوه نوشتن با لنزهای PR5. خودتان را برای موفقیت طولانی مدت موفقیت در نتیجه گیری 1 معرفی 1 تنظیم کنید. مورد برای تجزیه و تحلیل رقابتی2. تجزیه و تحلیل رقابتی خود را از طریق Research3 ایجاد کنید. استراتژی های رقبا از طریق Analysis4. ارزیابی...
1. The Making of an Illustrative Designer
کنجکاوی و سرگرمی می تواند به یک حرفه منجر شود
Curiosity and tinkering can lead to a career
فریب و درس های اولیه
Early hoaxes and lessons
از کالج گرفته تا یک پروژه شخصی
From college to a personal project
شروع فروتنانه برای نوع جدیدی از پروژه
A humble start to a new kind of project
حرکتی در حال رشد امید
A burgeoning movement of hope
تبدیل یک لحظه شگفت انگیز به یک تجارت
Turning an amazing moment into a business
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
رهبر آژانس خلاقیت Rule29
اشتیاق جاستین ارنس به زندگی ریشه در تعهد شرکت خلاقش به "ساختن موضوعات خلاقانه" دارد.
از سال 2000 ، جاستین شرکت خود را با نام Certified B Corporation® ، Rule29 ، در تعهد به تجارت هوشمند ، طراحی عالی ، هدایت کرد و کمک به دیگران در مورد دنیای اطرافشان متفاوت فکر کنند. تیم Rule29 از طریق طراحی خود برای پروژه خوب ، Wheels4Water ، با بیش از 19000 آفریقایی که آب سالم و خدمات بهداشتی دریافت می کنند ، به جمع آوری حدود یک میلیون دلار کمک کرد.
جاستین و Rule29 توسط اکثر مسابقات و نشریات مهم ، از جمله شرکت سریع ، AIGA و جوایز وببی. وی در کنفرانس هایی مانند Adobe MAX ، TEDx و CreativeMornings سخنرانی کرده است. جاستین به طور منظم با رهبران و نوآوران باورنکردنی در صنایع مختلف با پادکست Rule29 ، Design Of صحبت می کند.
نمایش نظرات