نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره مقدمه ای است برای توسعه برنامه ها با استفاده از کتابخانه Cinder منبع باز کدگذار خلاق در ++ C. این دوره مقدمه ای برای Cinder با استفاده از ++ C ارائه می دهد. Cinder یک کتابخانه توسعه یافته ، رایگان و متن باز در جامعه برای کدگذاری خلاقانه با کیفیت حرفه ای در C ++ است. مباحث مختلف از معماری اساسی یک برنامه Cinder ، تا نقاشی اساسی 2D ، مدیریت ورودی کاربر ، اصول پردازش تصویر ، تشخیص چهره ، ادغام OpenCV و اصول انیمیشن گنجانده شده است. دانش اولیه C ++ برای ادامه دوره باید کاملاً خوب باشد ، اگرچه در صورت لزوم جنبه های پیشرفته تری از زبان و کتابخانه های STL مورد بحث قرار می گیرد.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
-
مقدمه
Introduction
-
Cinder چیست؟
What Is Cinder?
-
پیش نیازهای دوره
Course Prerequisites
-
چرا C ++؟
Why C++?
-
ساختار این دوره
Structure of This Course
شروع شدن
Getting Started
-
مقدمه
Introduction
-
بارگیری و نصب Cinder
Downloading and Installing Cinder
-
استفاده از TinderBox برای توسعه اولین برنامه Cinder ما
Using TinderBox to Develop Our First Cinder Application
-
بحث در مورد کد اسکلت اولیه
Discussing the Initial Skeleton Code
-
به سبک Cinder "سلام به جهان": تغییر رنگ پس زمینه
A Cinder-Style 'Hello World': Changing the Background Color
-
هدایای Cinder: کد ساده و قابل حمل
Cinder's Gifts: Simple and Portable Code
-
Cinder Application معماری پایه
Cinder Application Basic Architecture
-
تنظیم/به روز رسانی/قرعه کشی Trio
The setup/update/draw Trio
-
خلاصه
Summary
مبانی طراحی دو بعدی
2D Drawing Basics
-
مقدمه
Introduction
-
سیستم مختصات Cinder 2D و کلاس Vec2f
Cinder 2D Coordinate System and the Vec2f Class
-
خطوط و رنگ ها
Lines and Colors
-
اولین آزمایشات نقاشی
First Drawing Experiments
-
حلقه ها
Circles
-
بیضی ها
Ellipses
-
مستطیل ها و مستطیل های گرد شده
Rectangles and Rounded Rectangles
-
خلاصه
Summary
ورودی کاربر
User Input
-
مقدمه
Introduction
-
مدیریت رویداد در Cinder
Event Handling in Cinder
-
رویدادهای صفحه کلید
Keyboard Events
-
رویدادهای ماوس
Mouse Events
-
نمایش ورودی کاربر: مقدمه
User Input Demo: Introduction
-
حلقه های خود را از کجا ذخیره کنیم؟ کانتینر std :: vector
Where to Store Our Circles? The std::vector Container
-
نسخه ی نمایشی ورودی کاربر: پیاده سازی C ++
User Input Demo: C++ Implementation
-
خلاصه
Summary
تصاویر ، منابع و سطوح
Images, Resources, and Surfaces
-
مقدمه
Introduction
-
تصاویر: از پرونده به صفحه دیگر
Images: From File to Screen
-
تقسیم کار
Division of Labor
-
نسخه ی نمایشی: بارگیری تصاویر از دارایی ها
Demo: Loading Images From Assets
-
منابع
Resources
-
نسخه ی نمایشی: بارگیری تصاویر از منابع
Demo: Loading Images From Resources
-
کلاس سطح
The Surface Class
-
ایجاد سطوح
Creating Surfaces
-
کپی کردن سطوح
Copying Surfaces
-
دسترسی به Pixels در سطوح
Accessing Pixels in Surfaces
-
نسخه ی نمایشی: اجزای RGB سطح
Demo: Surface RGB Components
-
نسخه ی نمایشی: اجزای RGB بافت
Demo: Texture RGB Components
-
نسخه ی نمایشی: نمایش پرده ای
Demo: Slideshow
-
خلاصه
Summary
اصول پردازش تصویر و InterfaceGl
Image Processing Basics and InterfaceGl
-
مقدمه
Introduction
-
معرفی لنا
Introducing Lenna
-
اصول پردازش تصویر
Image Processing Basics
-
تبدیل های Pixel
Pixel Transforms
-
تنظیم روشنایی و کنتراست (تئوری)
Brightness and Contrast Adjustment (Theory)
-
تنظیم روشنایی و کنتراست (C ++/Cinder)
Brightness and Contrast Adjustment (C++/Cinder)
-
کلاس InterfaceGl
The InterfaceGl Class
-
اطلاعات بیشتر در مورد InterfaceGl
More on InterfaceGl
-
نسخه ی نمایشی: تنظیم روشنایی و کنتراست
Demo: Brightness and Contrast Adjustment
-
خلاصه
Summary
تشخیص چهره با OpenCV
Face Detection With OpenCV
-
مقدمه
Introduction
-
مشکل تشخیص چهره
The Face Detection Problem
-
معرفی OpenCV
Introducing OpenCV
-
کلاسهای OpenCV Mat ، Rect و CascadeClassifier
OpenCV's Mat, Rect, and CascadeClassifier Classes
-
با استفاده از cv :: CascadeClassifier برای تشخیص چهره
Using the cv::CascadeClassifier for Face Detection
-
تبادل اطلاعات بین Cinder و OpenCV
Exchanging Data Between Cinder and OpenCV
-
از وکتور مستطیل های OpenCV تا وکتور مستطیل های Cinder
From Vector of OpenCV Rectangles to Vector of Cinder Rectangles
-
نسخه ی نمایشی تشخیص چهره (قسمت اول): تنظیم
Face Detection Demo (Part I): Setting Up
-
نسخه ی نمایشی تشخیص چهره (قسمت دوم): کد ++ C در عمل
Face Detection Demo (Part II): C++ Code in Action
-
خلاصه
Summary
اصول انیمیشن
Animation Basics
-
مقدمه
Introduction
-
مکانیک انیمیشن
Animation Mechanics
-
اولین انیمیشن ساده ما با سیندر
Our First Simple Animation With Cinder
-
انیمیشن در امتداد یک مسیر
Animating Along a Path
-
نسخه ی نمایشی: انیمیشن در امتداد یک مسیر
Demo: Animating Along a Path
-
خلاصه مقدماتی بردار جبر برای انیمیشن ها
Basic Vector Algebra Recap for Animations
-
رسیدن به یک هدف
Reaching a Target
-
نسخه ی نمایشی: رسیدن به یک هدف
Demo: Reaching a Target
-
متحرک سازی با عملکردهای آسان
Animating With Easing Functions
-
نسخه ی نمایشی: متحرک سازی با عملکردهای آسان
Demo: Animating With Easing Functions
-
نسخه ی نمایشی: متحرک سازی چند ذره
Demo: Animating Multiple Particles
-
انیمیشن با جدول زمانی
Animating With the Timeline
-
نسخه ی نمایشی: متحرک سازی با جدول زمانی
Demo: Animating With the Timeline
-
خلاصه
Summary
نمایش نظرات