Giovanni Dicanio

Giovanni Dicanio یک برنامه نویس رایانه ای است که هم در سیستم عامل cross-platform C و C ++ و هم در توسعه سیستم عامل ویندوز متخصص است. جیووانی مقالات برنامه نویسی رایانه ای را در C ++ ، OpenGL و سایر موضوعات برنامه نویسی در مجلات رایانه ای ایتالیا نوشت. وی اخیراً برخی از مقالات ویژگی های C ++ را برای مجله MSDN نیز تألیف کرده است. او همچنین به برخی از پروژه های منبع باز کد کمک کرد. تجربه برنامه نویسی رایانه ای او به روزهای طلایی Commodore 64 و Amiga 500 با حضور Basic و Assembly برمی گردد. جیووانی دوست دارد به افراد در حل مشکلات برنامه نویسی C و C ++ در انجمن هایی از جمله Stack Overflow کمک کند. وی از سال 2007 به دلیل مشارکت در جامعه توسعه C ++ ، ابتدا در گروه های خبری NNTP و سپس در مجامع ، جایزه Microsoft MVP ++ Visual C + را برگزار کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش برنامه نویسی شی گرا در Rust 2021

Object-oriented Programming in Rust 2021

برنامه نویسی شی گرا یک الگوی برنامه نویسی قدرتمند و موفق است که به ایجاد برنامه هایی با هر اندازه و پیچیدگی کمک می کند. این دوره به صورت عملی به شما یاد می دهد که چگونه مفاهیم OOP را با استفاده از Rust پیاده سازی کنید.


آموزش C ++ Standard Library: ظروف متوالی

C++ Standard Library: Sequential Containers

این دوره با استفاده از اسلایدها و کد های نمایشی ، نحوه استفاده از برخی از ظروف مهم موجود در کتابخانه استاندارد C ++ (به عنوان مثال std :: vector) را به شما بصورت عملی آموزش می دهد. با نکات مثبت و منفی آنها ، عملکردهای معمول و نحوه رفع اشکالات ظریف آشنا خواهید شد.


آموزش شروع کار با زبان C

Getting Started with the C Language

این دوره با ترکیبی از اسلایدها و کد نسخه ی نمایشی ، جنبه های اساسی زبان برنامه نویسی C و ابزار ، به شما بصورت عملی آموزش می دهد تا بتوانید با زبان C تولیدی داشته باشید و بتوانید برنامه های ابتدایی را به زبان C .


آموزش مقدمه ای بر ساختارها و الگوریتم های داده در C ++

Introduction to Data Structures and Algorithms in C++

این دوره مقدماتی به شما می آموزد که چگونه برخی از ساختارهای اساسی داده ها و الگوریتم ها را از ابتدا با ترکیبی از مقدمه نظری با استفاده از اسلایدها و کد عملی ++ C از ابتدا در C ++ پیاده سازی کنید.


آموزش C ++ Standard Library: Containers Containers

C++ Standard Library: Associative Containers

این دوره با استفاده از اسلایدها و کد های آزمایشی ، نحوه استفاده از ظروف انجمنی مهم موجود در کتابخانه استاندارد C ++ (به عنوان مثال std :: map) را به شما بصورت عملی آموزش می دهد. شما جوانب مثبت و منفی آنها را یاد خواهید گرفت


آموزش Building Context-Menu Shell Extensions در C++

Building Context-Menu Shell Extensions in C++

این دوره در مورد ساخت پسوندهای پوسته منوی متنی برای ویندوز با استفاده از زبان برنامه نویسی C++ است.


آموزش ویژگی های عملی C ++ 14 و C ++ 17

Practical C++14 and C++17 Features

C ++ 14 و C ++ 17 بسیاری از ویژگی های جدید را به زبان C ++ اضافه کردند. این دوره ویژگی های کاربردی معرفی شده در C ++ 14 و C ++ 17 را به شما می آموزد که قادر خواهید بود از آنها برای نوشتن کد مدرن C ++ واضح تر ، ساده تر و با کیفیت بالاتر استفاده کنید.


آموزش C ++ 11 از Scratch

C++11 from Scratch

این دوره بدون نیاز به دانش قبلی برنامه نویسی ، شما را با C ++ مدرن از صفر به مثمر ثمر می رساند.


آموزش شروع کار با Cinder

Getting Started With Cinder

این دوره مقدمه ای برای توسعه برنامه ها با استفاده از کتابخانه Cinder منبع باز کدگذاری خلاق در ++ C است.